Paul si baietii la Zoo…
*Paul-Baieti , astazi vom merge la Zoo pentru (a va vedea niste rude indepartate-just kidding J)a vedea animalele din alte tari si a afla lucruri noi .
*Baietii-Yeeeey !
*Niall-Au si mancare,NU ?
*Paul-Da , da , hai misca-ti fundul ala in masina !
*Niall-Bine, bine nu te ambala!
~La Zoo~
*Paul-Jos!
*Liam-Daca au linguri ?Daca ei hranesc animalele alea turbate tranchilizate cu linguri? Hiiiiiiiiii si daca sunt asa mari si urate?O sa ne omoare ,Paul, iti zic eu !O sa murim!urla Liam si se prinde de scaunul masinii…
*Harry-Ehhh…Cred ca sunt si tipi draguti pe aici ,nu?Sau cel putin animale..
*Zayn-Vreau o oglinda!!Cine s-a atins de puiul meu mi-o va plati cu pretul vietii!
*Louis-Haideti !Vreau morcovi!O sa fur de la vreo capra turbata sau vreun chupacabra cativa…
~La Zebre~
*Lou’-UUUuuuUUUuuu….Paul , uite rudele mele.Hihihihihi…Hei voi ..Tu ce esti , vreun fel de verisoara sau asa ceva ?
*Le Zebra-Dungi dungi dungi sau cum fac zebrele apoi un –Troll Face-
*Lou’-Paul, capra asta dungata cu dinti strambi care cred ca mi-e ruda se stramba la mine !
*Paul-Pleaca si numai speria animalele !Nu, Louis ,nu ;lasa morcovii iepurilor in pace!
*Louis-No way!urla fugind cu bratele pline cu morcovi printre tarcuri
*Liam-Uite aia are o lingura cu spume de la gura unui animal turbat, si indreapta spe noiiiiii!urla Liam fugind spre iesire,Va pup, pa pa!
*Harry-Hei ,voi!Scuze ca nu am fost aici.Am avut treaba.
*Paul&Niall-Ale cui maţe le-ai mai scos ?
*Harry-Ce nai…Aaaaaa…Acum mi-am amintit.Ale nimanui,deocamdata.Am vorbit cu un tip dragut…Uuuuu, maimute au si banana.Harry vrea bananute..Harry vrea sex nebun in cusca cu un chupacabra.
*Paul-Harry rau,Harry rau, Nu!Hei, unde-i Zayn ?
*Niall-E la baie .A gasit o oglinda si nu s-a mai dezlipit de ea..
*Paul-Copii copaci ce sunteti , data viitoare va duc la Suleyman Magnificul(sub domnia iubirii)
Louis va iubeste.!
CITEȘTI
Pamflete-One Direction 2
FanfictionAceastea sunt niste pamflete si trebuie tratate ca atare(citite)...In rest nimic,puteti sa cititi,da mancati si restul... Distrati-va!:)