Paul cu baietii la capatul CURcubeuluil
Paul-Baietii,astazi ne-am ratacit asa ca vom ramane aici ceva timp, pana ne gaseste Simon.
Niall-Fara mancare,Paul?Stii ce patesc daca nu mananc..
Liam-Macar nu sunt linguri de care sa ne temem..
Zayn-Paul,macar lacuri sunt?
Paul-Baietii , ce se vede?
Niall-AAAA, cred ca este vreun neam de-al meu..
Paul-Harry si Louis unde sunt?
Liam-Pai erau intr-un tufis si faceau chestie de-aia..
Harry-Ce facem noi?
Liam-A, nimic doar…..
Louis-Doar am prins un iepure si l-am torturat pana cand ne-a spus unde sunt morcovii.
Paul-Atunci e in regula.Cum adica un neam de-al tau,Niall?
Niall-Nu vezi?Au o oala cu aur si sunt scunzi..Matusa Muriel,unchiule Eutache..
Cei 2-OO Niall decand nu te-am mai vazut….Ce mare te-ai facut.Ti-au spus ai tai?
Niall-Ce sa-mi spuna?Apropo unde e Unicornul Curaj?
Muriel-Ca te-au adoptat…De-aia ai crescut ata inalt..Dar noi tot te iubim.
Niall-Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?Si eu va iubesc..
Zayn-Aveti oglinzii?
Eustache-Noi, ne privim in oglinda de la casa noastra,care este in curcubeu, unde ne tinem si oala de aur.
Zayn-Oala cu aur?Unde?
Eustache-Am zis prea multe.
~Apare Curaj~ (Curaj-Unicorn cu lingura in loc de corn)
Curaj-Mihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahhhh…(Nu stiu cum fac unicornii )
Liam-Aia e o lingura???Paul, lingura aia o sa ma castreze!Si pe voi la fel…
Zayn-Hai Curaj,Curaj..Aici baiete.-Zicand asta trage lingura-
Curaj-Ce-ai facut cu lingura mea…Daca nu am lingura acolo,va trebui sa ma transform intr-un chupacabra.
Harry-Chupacabra?Harry vrea bumtzi bumtzi cu o chupacabra..Ce zici pustiule, ne vedem intr-o ora..Paul,cum imi stau carlionti?
Curaj-Daca pui problema asa..(II facea ochi dulci)
Eustache&Muriel-Ce-ai facut cu Unicornul nostru?Va trebui sa mori.
Zayn-Cum?
E&M-Te indopam pana mori sit e chelim?
Niall-Indopam?Ma bag si eu?
Louis-Nenea Muriel, ai niste morcovii?
Muriel-Desigur..Ce tanar educat..Ia de aici toata provizia noastra de morcovii pe 1000000 de ani..
Louis-Va iubesc…Pentru asta va voi da pormbelul meu,Kevin..Hai dragule..
Niall-Ala era un porumbel?OOO ..Cred ca l-am mancat..
Louis-Ce-ai facut?
Niall-Imi era foame..
Louis-Era de platisc..
Niall-Asta explica, de ce s-a topit pe gratar..
Harry-Deci chupacabro,ce zici la cat vii sa ma iei?Trebuie sa imi aduci flori,sa iti faci carlionti, sa te parfumezi, iar apoi ne punem incepe relatia..
Louis-Harry,ma inseli?
Harry-Nu sotioara mea..-In soapta-Sa ma suni dupa ce adoarme Louis..Asta e nr meu..
Curaj-M-am transformat..
M&E-Spiridusii si chupacabrele sunt dusmanii naturali..Sa ne ascundem..
Zayn-Aveti oglinzi?
~M&E au plecat~
Paul-Copii copaci ce sunteti..Ati suparat familia lui Niall si l-ati transformati pe Curaj intr-o chupacabra..Vi se pare ca i-a iesit cuiva ceva bine?
Harry-Mie..
Louis-Mie.
Zayn-Eu am o lingura..
Liam-Lingura aia o sa va catreze candva..Asculatati-ma!
Paul-Data viitoare va duc in Ocean..(In W.C. apoi in Ocean J)
Baietii-Yey..
Uita-ti un nou capitol..Nu stiu daca e amuzant,dar sper sa va placa…Paste fericit va doresc alaturi de sotii nostrei :Harry, Louis, Zayn, Liam si Niall care ne iubesc.
CITEȘTI
Pamflete-One Direction 2
FanfictionAceastea sunt niste pamflete si trebuie tratate ca atare(citite)...In rest nimic,puteti sa cititi,da mancati si restul... Distrati-va!:)