Paul cu baietii la OTV

686 36 10
                                    

Paul:Astazi vom merge la OTV fiindca Dan Diaconescu v-a invitat pentru ca ati gasit-o pe Elodia Ghinescu ...(cred ca asa o cheama sau chema )

Baietii:Yeeeey?

Paul:Da, da , yey ..Poate fi o promovare pentru voi in Romania..

Louis:Da , Paul, da .O pomovare pentru babele si mosii din Romania..

Shanella Fermecatoarea    Paul Stepanov   Babele   Fuegooooo (am simtit nevoia sa scriu asta)

Paul:Nu chiar ...

Harry:O , te rog ! Si prietena prietenei prietenei bunicii mele se uita la OTV ! Deci daca se uita una din pritenele bunicii mele ... inseamna ca se uita doar babe si mosi ...

Niall:Nu ma doare ... Hai sa merem ... daca au mancare, desigur !

Zayn:Mancare in sus , mancare in jos, mancare la stanga , mancare la dreapta ... Peste tot numai mancare !

Niall:Ai uitat mancare la mijloc ..

Zayn:Aaaargh !

Liam:Dati-i o oglinda sau ceva de genul repede ! S-a enervat ! Repede ! Si un gel de par,  ceva !

Louis:Na o lingura .. Si niste noroi cred...

Liam:Li-li-linggura ?

Harry -Angela (lingura )!Te-am gasit !      si ii jumoale lingura din mana lui Louis 

Toti (da si zayn ):Angela ?

Harry:Daa...Ea este faptura sau chestia cu care i-am scos matele lui Taylor !

Liam:Aaaaa! Linguraaaa!Si e si mai rau ! Are bolile lui Taylor Swift ! Aaaaaa ! Cine stie ce boli avea specimenul ala turbat si nemaivazut !Un preoooot!

Paul:Hoooo ! Gata !Hai sa mergem ca ne asteapta Diaconescu !

Baietii :Binee...

                                         ~La OTV~

DD:Deci , baieti , unde ati gasit-o pe Elodia ?

Harry :Pai...Era la Nea Marin la pensiune , sub pat, si juca poker cu Marioara!

DD:Incredibil !Cum de ati gasit-o ?!? Cum ati ajuns sa va uitati sub pat ?

Liam:Pai... Louis il cauta pe Kevin , si cum nu l-a gasit nicaieri , s-a uitat sub pat .. Dar nu l-a gasit si de atunci e in doliu..

Louis:Keviiiin, mama , de ce m-ai parasit ?!? spune el jelind oarecum 

Niall:Upssi!

Paul:Niall, numai manca ! Suntem in direct !

Louis:Niall , ce mama lui Noe ai facut ?

Niall:Pai..Totul  incepe intr-o zi torida de vara....

Liam:Ce furculitele mele ?Treci la subiect !

Niall:Ok, ok...Pai...L-am luat pe Kevin la o plimbare pe malul marii alaturi de o porumbita si cei doi erau indragostiti si i-am lasat amandoi !Spune Niall fara sa rasufle (porumbita aia era din plastic )

Harry :Cum naiba ... sunt din plastic !

Paul:Baieti !

Baietii:Ce?

Paul:Unde e Zayn?

Harry:Moartea stie!(se indreapta catre o tiganca si intreaba )

           :Haleu , moarte, unde e Zaynica?

Le Baba (moartea):Haleu si țâie ..Zayn e ala frumosu asa dă îțî vine sa iti dâi doua palme ?

Harry:Da , tanti , da ...

Le Baba:Pâi urla la aia ca nu  ii dău oglinde sa isi vada moaca aia dă  model dă guci..Dracu o mai stie ce e  ala  guci..Zăpte dă nu e colo ! Să moara toti copăii mei da nu e acolo !

Harry:Ooook..

      Le Zayn apare ca un chupacabra turbat si strica toate camerele si se alege praful de studioul OTV ... si asa a disparut OTV-ul

Paul:Pfaiii , data viitoare va duc la circ ... acolo va e locul ...

Nu am avut inspiratie DELOC !

Pamflete-One Direction 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum