Paul cu baietii in spatiu
Paul cu baietii in spatiu.
Paul-Baieti, Simon vrea ca voi sa fiti inteligenti asa ca saptamana asta vom vizita o statie NASA.
Harry- S-a sfarsit pedeapsa mea?
Paul-Bine..
Harry-Yay..
---------------------------------------------------------Pe statia spatiala-----------------------------------------
Niall-E mancare aici?
Louis-Si morcovi?
Zayn-Si oglinzi?
Paul-Totii in bucatarie!
Niall-Aici sunt doar niste cereale fara lapte .Mancarea e mancare.
Paul-Ce ai facut? Aia era mancare deshidrata.. Era pentru o saptamana.
Toti-OOO
Louis-Am gasit un morcov.
Niall-A meu.
Louis-NO!
Zayn-Paul, am zis ,,Unde sunt oglinzile”?
Liam-E bine ca nu avem mancare..Macar nu o sa mai vad linguri timp de o saptamana.
Paul-Zayn fiindca s-a incheiat pedeapsa lui Harry tu vei fi urmatorul pedepsir.Fara olginzi si gel 2 ore.
Zayn-Asta e tortura.
Paul-Asta include : -nu te uiti in linguri , nu te uiti in geam etc,etc.
Liam-Pe spatial asta sunt linguri??O sa murim cu totii..Paul vreau oriunde,dar nu aici.
Harry-Vreau Bumtzi Bumtzi nebun pe Marte..Haide Paul vii si tu?
Paul-Vreau sa stati aici cuminti.Ma duc pana la baie..
Totii-Bine!!
-Paul revine-
Paul-Ce naib….
*Baietii sunt pe marte*
Zayn-Si spune-mi Katy esti de-aici?
Katy-Hihihihihihi.
Louis-Sfant Morcov asta e o morcovie? ~Intra~
Louis-Oh my carrot…Rai
-Paul apare si el-
Paul-Ma mut aici.
Harry-Deci extraterestrule acestea sunt normele pentru o relatie de 1 ora.Trebuie sa imi aduci flori si sa iti faci carlionti..Intrebari?
Extraterestru-Nu.
Niall-Si mie tot imi e foame.
-Paul suparat ii strange pe toti pe statie-
Paul-Totii pedespiti..Nial:Fara mancare o zi…Harry:Fara ,,Gay movies” o saptamana…..Zayn:fara fete 1 luna..Louis:Fara morcovi..Liam-Inconjurat de linguri 1 0ra..
Totii-Te uram , Paul..Asta e tortura
Paul-Fara comentarii.
Paul-Data viitoare ii duc intr-un tarc..Macar nu se pot rani.
CITEȘTI
Pamflete-One Direction 2
FanficAceastea sunt niste pamflete si trebuie tratate ca atare(citite)...In rest nimic,puteti sa cititi,da mancati si restul... Distrati-va!:)