Κεφαλαιο 9
Η Ιοκαστη την επομενη ημερα δεν εμφανιστηκε στο σχολειο . Ο κυριος Μπισκοτακης της ειχε δωσει αδεια να μεινει στο σπιτι και απαιτησε μαλιστα απο το νοσοκομειο να δοθει στην νεαρη μαθητρια του ενα ειδικο χαρτι ασθενειας , το οποιο θα εσβηνε της απουσιες της λες και δεν καταχωρυθηκαν ποτε .
Η κοπελα ηταν ετσι μονη μεσα στο σπιτι ολη μερα . Δεν θα το ηθελε , αλλωστε ,και διαφορετικα. Πριν απο τρια χρονια δεν θα νοουνταν καν να μεινει στο σπιτι ουτε μια ημερα . Ηταν απο εκεινες τις κοπελες που ηθελαν να βρισκονται στο σχολειο . Αυτο ομως , ισχυε πριν απο τρια χρονια . Τωρα πια την απολαμβανε την μοναξια της και την σιωπη .
Στις 5 το απογευμα , ακουστηκε ενα χτυπημα στην πορτα του δωματιου . Ηταν η μητερα της που ειχε ανησυχησει και ηθελε να δει πως ηταν η κορη της . Η καημενη η κυρια Γιωτα , μετα απο εκεινο που ειχε συμβει τοτε ετρεμε για την Ιοκαστη της ! Φοβονταν καθημερινα για την ζωη της ! Ηθελε να ειναι συνεχεια διπλα της , ομως πως να το κατορθωνε οταν η ιδια της η κορη της εδειχνε πως δεν την ηθελε ? Ποσα να αντεχε μια μανα ?
<< Ιοκαστη μου , πηρε τηλεφωνο ενας νεαρος πριν .>> ειπε η κυρια Γιωτα .
Η κορη της δεν απαντησε ουτε και σηκωσε τα ματια απο τον υπολογιστη για να δειξει πως την ακουσε , η μητερα της ομως συνεχισε :
<< Μου ειπε οτι τον λενε Αλεξη . Συμμαθητης σου πρεπει να ΄ναι γιατι μου ειπε πως αν θελεις τα μαθηματα της κατευθυνσης που εχασες σημερα να τον παρεις τηλεφωνο >>
Η κοπελα παρεμεινε αμιλητη.
Η μητερα της πλησιασε το γραφειο της , οπου καθοταν και την κοιταξε << Ανησυχουσε κιολας ! Μου εδωσε και το τηλεφωνο του >> ειπε αφηνοντας πανω στο επιπλο ενα χαρτακι .
<< Αν θελεις , αργοτερα , λεει να τον παρεις τηλεφωνο >>
Η κυρια Γιωτα βουρκωσε :<< Κορουλα μου ...>> αρχισε να λεει αγγιζοντας απαλα το χερι της
Η Ιοκαστη το τραβηξε λες και την τσιμπησε σφιγγα και σηκωθηκε ευθυς απο την θεση της << Μην τολμησεις να με ξαναγγιξεις !>> φωναξε
Η μητερα της αφησε εναν λυγμο να της ξεφυγει << Αγαπουλα μου γλυκια ....>>
<< Εξω ! Περνα εξω !>> τσιριζε η Ιοκαστη εξαλλη
ESTÁS LEYENDO
Ο χαμενος αγγελος
Novela JuvenilΗ Ιοκάστη, μια 18χρονη κοπέλα, αναγκάζεται να μετακομίσει με την οικογένεια της σε ένα ορεινό χωριό της Θεσσαλιας λόγω της μετάθεσης του πατέρα της . Ή έτσι τουλάχιστον έχει μαθευτεί. Ένα πολύ γλυκό κορίτσι που ένα τραγικό συμβάν μετέτρεψε σε σκιά...