Η Ιοκαστη εφτασε στα γρηγορα στο σπιτι και μπηκε μεσα. Ησυχια απο παντου... Την φοβοταν την ησυχια, καθολου δεν της αρεσε !
Πηγε προς την κουζινα μα και εκει κανεις .Προφανως η μητερα της θα ηταν στο φροντιστηριο οπου επιασε δουλεια ως φιλολογος , ο πατερας της στο νοσοκομειο και ο αδελφος της δεν θα ειχε τελειωσει ακομα τις δουλειες του. Οχι οτι αν ηταν εκει θα αλλαζε τιποτα.
Εφτιαξε στα γρηγορα εναν φραπε και ανεβηκε στο δωματιο της. Εκλεισε την πορτα, εκατσε στην καρεκλα του γραφειου και ανεβασε τα ποδια της επανω του.Τραβηξε απο το κουτι στην τσεπη της ακομα ενα ακομα τσιγαρο . Ηταν το δευτερο της για την σημερινη ημερα . Τριτο αν υπολογισουμε αυτο που εκανε τα χαραματα. Και ποσα ακομα θα καπνιζε....
Εψαξε στην αριστερη τσεπη του σορτς της να βρει τον αναπτηρα, αλλα αφαντος. Μην θελοντας να ψηλαφισει περισσοτερο το θεμα ανοιξε το συρταρι του γραφειου και πηρε εναν αλλο.
Ξαφνικα ακουσε την πορτα απο κατω να ανοιγει και επειτα να κλεινει, σημαδι πως καποιος γυρισε σπιτι.Δεν νοιαστηκε καθολου μεχρι που η πορτα του δωματιου της ανοιξε.
Στο κατωφλι στεκοταν ο αδελφος της , ο Σταθης . Εκεινος την κοιταξε με ενα βλεμμα απελπισιας και εβγαλε εναν αναστεναγμο.
Μπηκε στο δωματιο και εκατσε στην ακρη του κρεβατιου κοιταζοντας την επικριτικα.Η Ιοκαστη σηκωσε προκλητικα το ενα της φρυδι.
<< Ποτε θα το κοψεις επιτελους το τσιγαρο ; Εχω βαρεθει να σε βλεπω ολη μερα με ενα στο χερι.>>
Η κοπελα δεν απαντησε ουτε ομως και εστρεψε το βλεμμα της αλλου , τον ατενιζε μονο με μια απαθεια.
<<Ρε Ιοκαστη δεν καταλαβαινεις πως θα σε καταστρεψει ;>> ρωτησε ξανα ο Σταθης
Δεν χρειαζομαι αυτο να με καταστρεψει ..... σκεφτηκε η κοπελα ..Κατεστραμμενη ειμαι μονη μου...
<<Ποτε θα το καταλαβεις ρε συ ;>> συνεχισε ο αδελφος της.
Η κοπελα δεν ηθελε να τον ακουει αλλο. Εβαλε τα ακουστικα στα αυτια της και πατησε play σε ενα rock τραγουδι ανεβαζοντας την ενταση των ακουστικων στο τερμα.
Ο Σταθης εμεινε να την κοιτα . Μετα απο λιγο και αφου ειδε πως ολο αυτο δεν εβγαζε πουθενα σηκωθηκε και εφυγε. Η Ιοκαστη δεν εριξε ουτε ενα βλεμμα στην πορτα που εκλεισε με τοσο βροντο ωστε διαπερασε τον ηχο του τραγουδιου.......
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο χαμενος αγγελος
Fiksi RemajaΗ Ιοκάστη, μια 18χρονη κοπέλα, αναγκάζεται να μετακομίσει με την οικογένεια της σε ένα ορεινό χωριό της Θεσσαλιας λόγω της μετάθεσης του πατέρα της . Ή έτσι τουλάχιστον έχει μαθευτεί. Ένα πολύ γλυκό κορίτσι που ένα τραγικό συμβάν μετέτρεψε σε σκιά...