Kεφαλαιο 6

236 34 5
                                    

Την επομενη μερα τα παιδια ξεκιναγαν και επισημως το σχολειο.

Ο Αλεξης ηταν ηδη ξυπνιος , πριν ακομη παει η μαμα του να  τον ξυπνησει. Στην πραγματικοτητα δεν κοιμηθηκε ολο το βραδυ . Σκεφτοταν την Ιοκαστη και το μηνυμα . Δεν μπορουσε να ησυχασει !  Βηματιζε πανω-κατω ολο το βραδυ σαν δαιμονισμενος.

Πρωτη φορα γυρνωντας απο την νυχτερινη διασκεδαση του ο Δημητρης εβλεπε τον αδελφο του ξυπνιο και καθισμενο στη βεραντα κοιτωντας με ενα ανησυχο βλεμμα , που εκανε τον Δημητρη να απορησει. Και αργοτερα να ανησυχισει ακουγοντας το βηματισμο του αδελφου του στο διπλανο δωματιο. 

Οταν το πρωϊ τον ειδε σαν φαντασμα , με κοκκινα ματια και μαυρους κυκλους καταλαβε πως κατι δεν πηγαινε καλα ....

Του ζητησε λοιπον να πανε μαζι στο σχολειο , με τα ποδια ωστε να εχει τον χρονο να του μιλησει και να μαθει τι του συνεβαινε .

Ο Αλεξης απορησε με αυτη του την προταση γιατι ο Δημητρης απο τοτε που απεκτησε την μηχανη δεν ξαναδεχτηκε να παει στο σχολειο με τα ποδια .

Αφου βγηκαν στο δρομο στην αρχη ηταν και οι δυο σιωπηλοι. Ο Αλεξης περιμενε να ακουσει τι ηθελε να του πει ο αδελφος του και ο Δημητρης απο την αλλη μερια δεν ηξερε πως να ανοιξει συζητηση.

O Δημητρης γυρισε , κοιταξε τον Αλεξη και ειπε :<< Ωραιο καιρος ! Ε ;;>> προσπαθωντας να ανοιξει κουβεντα.

<<Ναι ! Ναι πολυ ωραιος !>> απαντησε ο Αλεξης , που δεν ειχε ορεξη για συζητηση

Αφου ο Δημητρης ειδε πως ο αδελφος του δεν επροκειτω να πει κατι παραπανω , αποφασισε να μπει στο ψητο.

<< Ρε συ Αλεξη , τι ειχες το βραδυ και πηγαινες πανω -κατω ;>> 

Ο Αλεξης τον κοιταξε και ειπε λιγο αβεβαια :<< Τι να εχω μωρε ; Ξερεις τωρα....... Αγχος για τις Πανελλαδικες απο τωρα, αγχος για τους βαθμους στο σχολειο.... Τα ιδια μωρε που εχω καθε χρονο ....>>

Ο Δημητρης δεν τον πιστεψε αλλα αποφασισε να το αφησει να περασει....Ουτως ή αλλως , αργα ή γρηγορα θα το μαθαινε. Με τον Αλεξη αν και διαφορετικοι ως χαρακτηρες ειχαν ενα σπανιο δεσιμο μεταξυ τους. Το δεσιμο των διδυμων.

Ο Δημητρης ηθελε να τον ρωτησει και κατι αλλο ομως , που τον ετρωγε και ειχε το ονομα Ιοκαστη.

<< Ρε Αλεξη , την ειδες την Ιοκαστη χθες το βραδυ ;>>

Ο Αλεξης τιναχτηκε αλλα ειπε :<< Ναι ..... ναι την ειδα !>>

<< Ρε συ , τι μπανικο μωρο ειναι αυτο ; Μολις την ειδα με αυτα τα ρουχα , μου ανεβηκε το αιμα . Και δεν εννοω , πως μου ανεβηκε στο κεφαλι ! Νομιζω πως ξερεις σε ποιο σημειο του σωματος.... >> συνεχισε απτοητος.

Δεν καταλαβε για ποτε τον αρπαξε ο Αλεξης και για ποτε βρεθηκε ακινητοποιημενος σε ενα τοιχακι. Κοιταξε τον αδελφο του με γουρλωμενα ματια. Τα καταγαλανα ματια του Αλεξη ελαμπαν και εκτοξευαν μια οργη , που πρωτη φορα ειχε δει ο Δημητρης , ποσο μαλλον στραμμενη εναντιον του.

<< Ακου να σου πω Δημηρη ! Την Ιοκαστη θα την αφησεις ησυχη ! Καταλαβες ; Ετσι και σε δω , εστω και να της ριχνεις ενα παραπανω βλεμμα απο τα πρεποντα , θα σου σπασω ολα σου τα κοκκαλα ! Στο λεω μια φορα και βαλ΄το στο μυαλο σου : η Ιοκαστη ειναι δικια μου !!!>>

 Ο Δημητρης ειχε μεινει με το στομα ανοιχτο . Αρεσε στον Αλεξη η Ιοκαστη ;;; Μα πως ;;; Ηταν εντελως διαφορετικοι ! 

Η σκεψη πως μπορει να αρεσε και στον αδελφο του η Ιοκαστη τον τρελαινε ! Δεν το ειχε συνειδητοποιησει μεχρι τοτε αλλα αυτη η κοπελα τον εξιταρε, τον ερεθιζε μεχρι εκει που δεν παιρνει και τον φοβιζε ταυτοχρονα. Τον φοβιζε γιατι ενιωθε πως ηταν εξω απο τα νερα του . Αλλα για τον αδελφο του θα την παραταγε !

Δεν καταλαβε πως δεν ειχε δωσει απαντηση στον Αλεξη, μεχρι που τον ειδε να το κοιταζει ακομα πιο θυμωμενος απο πριν και ενιωσε να τον σφιγγει ακομη περισσοτερο. 

Τοτε ακουσαν ξαφνικα την φωνη της Χριστινας , η οποια επειδη ειχε αργησει να ετοιμαστει ειχε πει στα δυο της αδελφια να μην την περιμενουν .

<< Αλεξη ! Δημητρη ! Τι κανετε εκει ;>> φωναξε η Χριστινα και μπηκε αναμεσα τους.

<< Αλεξη πως μπορεσες ;;;; Τι ακριβως πηγαινες να κανεις ;;; Να χτυπησεις τον αδελφο σου ;;;Εισαι καλα ;;;>> ειπε και κατεβασε τα χερια του Αλεξη πανω απο τον Δημητρη.

Ο Δημητρης γυρισε , κοιταξε τον Αλεξη και του ειπε  :<< Δεν ειχα σκοπο να σου φαω την γκομενα !!Ολη δικη σου μεγαλε ! Ολη δικη σου !!!!>> και εφυγε μονος του για το σχολειο αφηνοντας μια αφωνη Χριστινα και εναν πιο χαλαρο τωρα Αλεξη.

Στο πιο παρακατω στενο ειδε μπροστα του την Ιοκαστη , της εριξε μια εξοργισμενη ματια και προχωρησε , αφηνοντας την κοπελα να αναρωτιεται γιατι ηταν θυμωμενος μαζι της.

Ο χαμενος αγγελοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora