Mi-am tras ghiozdanul pe umăr în timp ce mergeam spre ieșirea școlii ,ajungând în fața lui Lindsey. Restul lumii doar vorbea sau stătea pe telefon. M-am așezat pe banca de lemn și am lăsat printre buze un oftat lung."Hey." Lindsey mi-a vorbit în timp ce celelate fete continuau să converseze.
"Hei." I-am zâmbit.
"Deci,a observat cineva?" A întrebat.
"Nu,nu cred." I-am răspuns.
"Bun,probabil pentru că eu sunt cea care l-a acoperit." Mi-a făcut cu ochiul iar eu am râs. "În orice caz,cine ți-a făcut semnul ăla?"
Deja puteam să-mi simt fața albindu-se,dar înainte să-i vorbesc, a făcut-o altcineva.
"Eu am făcut-o." Vocea sa răgușită a spus. Oh,nu.
"Ce?!" Lindsey aproape a țipat.
"E nevoie să repet?" A spus enervat.
Am privit-o pe Lindsey în timp ce gura ei se deschidea în șoc. Ceilalți au rămas tăcuți când Harry și-a făcut simțită prezența aici,ascultând atenți. Fețele lor,actualmente,erau șocate. Am simțit mâinile calde ale lui Harry cum se așează pe umerii mei,masându-mi gâtul. M-am luptat cu mine,încercând să nu-mi închid ochii din cauza plăcerii.
"Haide,Kate. Trebuie să mergem având în vedere că lecția noastră va începe în curând." A spus clar pentru a auzi toată lumea.
Am fost pe cale să accept,dar cine e el să vină aici și să mă stânjenească?
"Nu." Am spus încet.
"Ce?" A mârâit.
"Am spus,nu." I-am replicat mai aspru.
"Pot să vorbesc cu Kate pentru un moment?" A spus spre Lindsey și ceilalți,imediat au dat din cap aprobator.
"Între patru ochi." A cerut încet.
S-au ridicat stânjeniți și au părăsit grupul,lăsându-mă pe mine și Harry singuri la masa de lemn. M-am uitat la Lindsey,implorând-o din priviri să rămână. S-a uitat la mine apoi la Harry,și mi-a mimat un 'scuze' pe buzele ei înainte să plece cu restul. Am oftat spre el în timp ce și-a pus picioarele lungi peste bancă pentru a se așeza. M-am uitat în jos la masă fără vreo expresie facială.
"Kate." A șoptit. Nu am spus nimic și nu am făcut nicio mișcare.
"Kate," A spus mai mult sub forma unei comenzi. "Uită-te la mine."
Nu l-am ascultat,fapt ce îl face și mai frustrat. L-am auzit scoțând o răsuflare înainte să-mi apuce maxilarul și să-mi întoarcă fața spre el.
"De ce ești așa dificilă?" A expirat zgomotos. Fața sa era extrem de apropiată de a mea. Respirația sa fierbinte s-a lovit de buzele mele oferindu-mi un sentiment ciudat.
"Mă vrei." A șoptit, "Pot să o văd în ochii tăi."
M-am uitat fix în ochii săi,sunt de o culoare superbă de smarald cu pete aurii împrăștiate de-a lungul lor. Greșește,în primul rând,de ce aș vrea pe cineva cu ochi superbi și buze rozalii? Greștete. Mi-am scuturat capul iar el mi-a dat drumul. Mi-am luat rucsacul și mi-am scos telefonul din buzunarul de la spate,scriindu-i mamei să vină să mă ia.
Nu a spus nimic în timp ce mi-am croit drum spre zona unde aveam să o aștept pe mama. E nebun dacă el crede că mi l-aș dori pe propriul profesor de pian,care de asemenea este profesorul nou al liceului meu.Am văzut-o pe mama apărând,zâmbind când am intrat în mașină. Radio-ul reda niște muzică veche în timp ce ea a ieșit din parcarea școlii pe șosea.
"Și,cum a fost la ore?" A întrebat în timp ce a virat pe un alt drum.
"Bine." I-am replicat direct,nederanjându-mă să-i spun că Harry este profesor la una dintre clasele mele. Restul drumului a fost liniștit,doar muzica auzindu-se în surdină.
Când am ajuns în apropierea casei lui,mi-am luat rucsacul de școală și pe cel de muzică.
"Bun,o să fiu plecată pentru câteva ore pentru că am nevoie să găsesc,uh....niște documente pentru..." A încercat sa spună ușor stânjenită.
"Mamă,e în regulă. Înțeleg de ce tu și tata divorțați. Sunt bine." I-am spus cu un zâmbet mic înainte să închid portiera. Chiar dacă nu sunt de acord cu decizia lor. Am hotărat să-mi fac temele după lecție având în vedere că mai sunt și alți studenți care vin. Am bătut la ușă înainte să aud un înăbușit 'intră' și să o deschid. L-am observat pe Harry stând pe canapea,înconjurat de băutură și mâncare. Singura sursă de lumină venind de la televizor.
"Ah,Kate." A zâmbit înainte să se ridice. "Ce faci?"
M-a ajuns și mi-a oferit o îmbrațișare strânsă,mirosea a alcool și tutun.Ew. S-a îndepărtat și s-a împiedicat ușor.
"În regulă,aprinde lumina și hai să începem." A spus în timp ce împingea cutiile goale de bere și mâncarea de pe pian pe canapea. Am mers spre perete și am aprins lumina așa cum mi-a cerut.
"Nu acum,la dracu." A spus și și-a acoperit rapid ochii alergând și aproape intrând în măsuța de cafea. Sunt așa confuză,știe că are lecții de pian dar se îmbată oricum? Am mers înapoi și am privit în timp ce Harry se împiedică și cade pe canapea. Înainte să-i spun nu,el iși varsă berea împrăștiindu-se pe hainele sale.
"Doamne sfinte,Harry" Am murmurat sub respirația mea în timp ce el a început să râdă la neîndenmânarea sa. Am mers spre el și i-am luat cutia din mână,el imediat oprindu-se din râs. Am aruncat-o în cel mai apropiat coș de gunoi auzindu-l cum murmură ceva și m-am apucat să strâng majoritatea mizeriei din cameră.
"Presupun că acum trebuie să...le dau jos." S-a rățoit în timp ce iși dădea jos pantalonii săi strâmți. M-am întors pentru a vedea tricoul său negru pe podea împreună cu pantalonii. A rămas doar în boxeri. Ochii mi s-au mărit înainte să mă întorc înapoi continuând să strâng mizeria și s-o arunc în gunoi. Am simțit ceva rece vărsându-se pe mine. Am suspinat adânc ridicându-mă cu grijă în timp ce el continua să îmi toarne în cap,curgând tot pe tricoul meu nou.
"Harry!" Am țipat după ce și-a ascuns cutia la spate.
"Oops,se pare că acum trebuie să-țidai jos toate hainele." A zâmbit în timp ce stăteam acolo umilită.
"Nu!" Am țipat. "Nu fac asta! Venisem aici pentru o lecție având în vedere că ești profesorul meu,dar tu ești aici despuiat și torni bere peste tot pe mine!"
"Ușor,iubire. Nu e nevoie să te enervezi." A spus. Sunt așa de furioasă și iritată încât nu am remarcat până acum cât de mult s-a apropiat Harry de mine.
"Deci ai venit aici pentru o lecție," A rânjit.
"Ei bine,evindent. De când mama te platește pentru ea iar tu ai absolvit școala de muzică așa că ești în măsură să fii profesor." Am replicat mult mai calmă.
"Iubito," A chicotit în timp ce și-a înfășurat brațele în jurul meu. Aș putea să adaug că este încă în boxeri iar hainele mele sunt ude și lipicioase din cauza berii. S-a aplecat și mi-a mușcat urechea jucăuș în timp ce mi-a șoptit:
"Nu știu nimic despre muzică,sunt aici doar din cauza ta." A spus.
CITEȘTI
Piano Lessons [h.s]
Fanfic"Pot să te aplec peste pianul ăsta,chiar aici,chiar acum." CARTEA NECESITĂ EDITARE, ÎMI CER SCUZE PENTRU EVENTUALELE GREȘELI ÎNTÂLNITE.