Kate-Weekend-ul a trecut rapid,iar acum e timpul pentru scoala. Mi-am luat rucsacul si cheile fiind gata sa plec,mama are o zi libera asa ca am oportunitatea de a conduce eu masina. Am pornit si am condus spre scoala dupa ce mi-am luat niste cafea la mine. Va fi o zi lunga,asta e sigur.
Am oprit si am parcat inainte sa ies din masina si sa intru apoi in incinta scolii."Hey." Lindsey a venit langa mine.
"Hei,Lindsey." Am zambit.
"Deci,ai auzit?"
"Ce?" Am intrebat,confuza.
"Domnul Styles si-a dat demisia,nu mai lucreaza aici." Mi-a spus.
"Chiar a demisionat?" Am spus,nu credeam ca el chiar o va face.
"Da,e nebunesc,stiu." A raspuns.
"Ei bine," am oftat. "Mai putina drama insfarsit."
"Pariez,ne vedem mai tarziu." Lindsey a zambit si a mers spre clasa ei.
Am lasat afara un alt oftat si mi-am inchis dulapul. Sincer nu ma simt in largul meu aici. Mi-am croit drum spre clasa si m-am asezat.
Harry-
"Vrei una?" A intrebat.
"Sigur." Am raspuns si am luat pachetul de tigari.
Mi-am aprins una tragand din ea apoi exhaland fumul printre buzele mele.
"Si,ce te-a facut sa demisionezi?" A intrebat el.
"Din cauza ta,derbedeule. Si acum esti aici,cu mine,chiulind de la ore." Am raspuns.
"Pot sa chiulesc de la ore daca vreau."
"De ce?" Am inhalat fumul. "Pentru ca esti Zayn Malik, sau ce?"
A chicotit, "stii ca toata lumea ma adora."
"Nu toata lumea." Am murmurat.
"Ce?"
"Nimic." Am ridicat din umeri.
Dupa cateva ore Zayn a plecat deoarece a venit Hannah. Stiam eu ca el doar se joaca cu Kate.
Mi-am facur drum spre casa si am iesit din masina pentru a o vedea pe Dalia stand sprijinita de pragul usii.
"Harry!" A chitait iar eu am marait doar la gandul ca ea sa fie aici.
"Credeam ca ti-am zis sa pleci?" Am spus si am inchis usa masinii.
"Dar,te iubesc,Harry. Si stii asta." Dalia m-a apucat de brat.
"Serios,Dalia! Nu m-ai inteles de prima data?" Am dat-o de pe mine.
S-a uitat la mine iar eu am trecut pe langa ea indreptandu-ma spre intrare.
"E altcineva,nu-i asa?" A intrebat in spatele meu.
Am oftat. "Pa,Dalia."
Am inchis usa si am mers in bucatarie. Kate ar trebui sa fie aici in curand,unde e?
Kate-
M-am uitat in jos la telefonul meu pentru a vedea un mesaj de la Harry,intreband unde sunt. Am oftat si am intrat in masina fara sa-i raspund la mesaj.
Mi-am lasat telefonul jos si am pornit motorul inainte sa ies din parcare. Sunt asa de fericita ca ziua asta s-a terminat,s-a simtit ca un intreg weekend.Am condus spre casa lui Harry,m-am dat jos si am trantit portiera in timp ce imi tineam rucsacul intr-o mana.
"Deci,tu esti?" Am tresarit la auzul unei voci si m-am intors pentru a vedea o fata cu par mov.
"Te pot ajuta cu ceva?" Am intrebat iar ea s-a apropiat.
"Vreau sa stai dracului departe de Harry." A spus.
"Poftim? Cine esti?"
"Sunt Dalia." A zambit in timp ce si-a invartit o suvita de par pe deget.
M-am uitat la ea complet confuza.
"Uite,nu-mi pasa. Sunt aici doar pentru o lectie de pian,asa ca-"
"O lectie de pian? Ei bine,ghici ce? El mi-a dat si mie lectii de 'pian',draguto. Si m-am indragostit de el. Inca il iubesc!" Mi-a spus. "Stiu exact ce fel de lectii iti da,si crede-ma ca mainile alea ale lui-"
"Lasa-ma in pace!" Mi-am ridicat vocea la ea.
"Tu cateaua dracului,chiar crezi ca te iubeste?" Mi-a ras in fata.
Am simtit lacrimile facandu-si loc si totul blurandu-se. Totul se intampla asa de repede. Despre ce vorbeste?
"Ei bine,nu o face. Nu ma iubeste nici pe mine,nici pe tine nici orice alta fata cu care a facut lectii de 'pian'." A continuat.
"Termina! Taci odata!" Am spus.
"O sa tac,odata ce te urci in masina si pleci. Pentru ca el nu te vrea,dracului. E un nenorocit care doar obtine ceea ce vrea apoi se cara!" Dalia a continuat.
Lacrimile s-au prelins pe obrajii mei dupa ce a spus asta. M-a folosit? Am deschis usa masinii si am urcat inapoi. Cu cate alte fete amai avut lectii de pian?
"Pleaca! Pana nu e prea tarziu!" A urlat la mine iar eu m-am indepartat de casa.
Suspinam constant si vedeam cu greu drumul. Cineva m-a claxonat cand semaforul s-a facut verde. Am virat si am iesit de pe sosea.
"Nu!" Am tipat si am lovit volanul.
M-am daruit lui. Am avut incredere in el.
Telefonul meu a inceput sa sune iar eu am aruncat o privire la apelant; Harry. Am tinut telefonul in palma si am asteptat ca apelul sa se termine.
"Esti asa de proasta,Kate." Am suspinat intre plansete si am decis sa continui drumul spre casa.
Am parcat masina iar Harry a sunat din nou. De data asta,lasand un mesaj vocal.
"Kate,raspunde. Unde esti?"
Alte lacrimi mi-au parasit ochii. Am fost atat de proasta incat sa cred ca el chiar ma iubeste. Telefonul mi-a sunat din nou iar eu m-am aranjat putin inainte sa intru in casa.
"Kate! Asta a fost o lectie rapida." Mama m-a intimpinat.
"Hei,mama." Am zambit spre ea.
"Aproape am terminat cina,te strig cand trebuie sa vii jos." A spus.
"Bine,voi fi in camera mea." Am raspus si am mers la etaj.
Am inchis usa,telefonul meu sunand din nou. Am inspirat adanc si am observat ca Harry ma suna din nou.
Degetul meu a trecut peste butonul verde si am raspuns,presandu-mi telefonul de ureche."Alo?"
CITEȘTI
Piano Lessons [h.s]
Fanfiction"Pot să te aplec peste pianul ăsta,chiar aici,chiar acum." CARTEA NECESITĂ EDITARE, ÎMI CER SCUZE PENTRU EVENTUALELE GREȘELI ÎNTÂLNITE.