Kate-
"In regula,azi vom vorbi despre dinamice. Cat de vag sau puternic este un sunet,ca de exemplu facand asta," Harry a spus in timp ce a lovit clapele pianului intr-un mod brutal,facand un sunet oribil si zgomotos. "Asta e puternic."De data asta el si-a asezat gentil un deget pe o nota, "Si asta ar fi placut,sau incet."
S-a indepartat de pian si s-a sprijin de catedra sa. Un scurt moment de liniste a trecut inainte de a vorbi.
"Iar sarcina voastra va fi sa inregistrati ceva ce este vag si ceva puternic. Nu poate fi vocea voastra sau un instrument muzical." A explicat. Am scris rapid tema. Mi-am ridicat mana,privirea lui cazand pe mine si un mic ranjet jucandu-se pe buzele sale.
"Kate," si-a trecut limba peste buze.
"Pana cand e asta?" L-am intrebat,el s-a holbat la mine pret de cateva secunde.
"Pana joia viitoare." A spus inainte sa-si impreuneze mainile. "In regula,e gata."
Mi-am luat cartile si am asteptat sa iasa toata lumea pentru a vorbi cu Harry. M-am pozitionat langa catedra sa in timp ce el baga niste foi in dosarul sau deja plin.
"Nu e nevoie sa golesti ala?" Am intrebat aratand spre dosar. Mi-a ignorat comentariul si l-a bagat intr-un rucsac de langa picioarele mele inainte sa priveasca sus,fata sa fiind la cativa centimetri de a mea.
"Pot sa te ajut cu ceva,Kate?" S-a uitat la mine intainte sa arunce o mica privire la buzele mele.
"Uh,da." Mi-am curatat gatul. "Azi avem lectie?"
A meditat un moment, "Nu cred...doar daca nu vrei tu."
"N-nu,sunt bine. A fost ok data trecuta,doar ca-"
"Spui ca nu te-am facut sa te simti bine noaptea trecuta?" M-a intrerupt,apropiindu-se periculos de mult de mine. Ochii mi s-au marit in timp ce el m-a incoltit lipita de perete.
"Spui ca nu ti-a placut cum ti-am tras-o cu degetele noaptea trecuta,hm?" A ranjit iar eu mi-am strans mai tare cartile la piept.
"E-eu doar-"
"Ce zici sa-ti arat ca de bine pot sa te fac sa te simti cu adevarat,iubire."
Vocea sa ragusita mi-a soptit in ureche. Un fior mi-a strabatut spatele la vocea sa chicotind incet."In seara asta la cinci,spune-i mamei tale ca ai o lectie si ca vei dormi peste noapte la o prietena." S-a departat de mine si s-a aplecat dupa rucsacul sau,mana lui deja fiind pe manerul usii in timp ce s-a intors.
"O sa te astept," mi-a facut cu ochiul inainte sa iasa din clasa lasandu-ma inca imbratisand cartile. Am lasat afara un oftat prelung inainte sa ma las in jos pe perete. Dumnezeule.
-
"O alta lectie?" Mama a intrebat in timp ce termina de taiat in patru parti faimosul ei sandwich cu pui."Dap," am oftat in timp ce am luat una de pe farfurie.
"Abia astept sa te aud cantand la concertul din primavara." Mi-a zambit in timp ce stergea masa. Aproape m-am inecat cu mancarea.
"Concert?" Am intrebat cat de calm posibil.
"Ei bine,da,acela pe care il ai in fiecare an." A spus.
CITEȘTI
Piano Lessons [h.s]
Fanfiction"Pot să te aplec peste pianul ăsta,chiar aici,chiar acum." CARTEA NECESITĂ EDITARE, ÎMI CER SCUZE PENTRU EVENTUALELE GREȘELI ÎNTÂLNITE.