5.După una rea,vine și una bună.
Elena Pov.:
-.....sper că știi de ce s-a despărțit înmulțirea de fracție! Îi spun amețită,dar amuzată....da,da,știu că-s beata.
-De ce?întreabă Zayn confuz,dar roșu în obraji de la atâta râs.
-A aflat că-i ordinară! Îi zic eu izbucnind în râs împreună cu Zayn
-Nu maiii poot,sunt pe jos,te rog nu mai fă glume simt că morrr,mă dor obrajii,burta și....capul....zice stând pe gânduri.
-Și pe mine.Spun frecându-mi tâmplele și aruncându-mă pe canapeaua confortabilă umezindu-mi ușor buzele cu limba.Mă simțeam bine că am putut vorbi cu cineva despre trecutul și viitorul meu,cu cineva care sigur nu mă va trăda.Mă simt beată...îmi duc mâna la gură și suflu în ea....pffff,îmi duhnește gura asta spurcatã.
-Zayn?A venit Elena?se aude o voce familiară,cred că era diavolul ăla bãtrân,numit "tatã" de un înger.
-Apelatul nu poate fi contactat,după semnalul sonor să mă pupați în fund!țipă Zayn cât să audă monstrul acela,apoi încercând să se ridice însă fără reușită,era beat,nu se putea ține pe picioare.
-Tu ești beat?întreabă Yaser
-Iluzie optică.
-Idioți,spune așezându-se pe un fotoliu în fața noastră încercând să ne vorbească noi stâmbându-ne și imitându-l după fiecare frază.Mă bucur să văd că vă înțelegeți bine,având în vedere maniera în care v-ați cunoscut.
-Manieră retardată,îi spun eu ridicând un deget 'amenintător'
-Cum spui tu.continuă el.Dragă Elena,să vezi cât de mult țin eu la tine,viitoarea me noră,și să vezi că nu sunt un atât mare monstru o să ai o surpriză.
-Uimește-ne,spune Zayn plictisit
-Tatăl tău va fi operat la cea mai bună clinică în Viena,spune așezându-se mai confortabil în fotoliul acela uriaș
-Tu vorbești serios?întreb șocată
-Cât se poate de serios.
-Dumnezeule.
Singurul cuvânt scos cu greu din gura mea,apoi încep să zâmbesc și să plâng în același timp
-Ai auzit Zayn?Tatăl meu va fi bine,spun plângând și mai tare,cuibărindu-mă la pieptul său,acesta stângându-mã ușor,bucurându-se pentru mine.Îți mulțumesc din suflet Yaser,îți mulțumesc...mă duc lângă el privindu-l în ochi și zâmbind.
-Schimbând subiectul...ar fi bine să faceți un duș,să vă spălați pe dinți pentru că gurile vă miros dezastruos,și să vă schimbați în ceva elegant,avem invitați de seamă care vor participa la așa numita voastră 'logodnă',spune fluturând în aer 2 degete în semn de ghilimele
-Dar...eu nu am nimic elegant...îl întrerup eu
-Du-te sus,ai camera plină de haine noi cumpărate recebt,alege ceva frumos de acolo,sigur vei găsi.
Cu asta încheie discuția urcând la etaj plictisit.Mă uit zâmbind la Zayn acesta fiind șocat
-Cred că ar trebui să mergem și noi sus,să facem ce a zis tata,altfel e nașpa de noi,spune chicotind.
Scriu și eu un capitol după 4 luni :))Am recitit cartea asta și parcă nu are nici o strălucire...nu știu dacă să o șterg,dacă nu,nu am nici cea mai vagă idee.
Am trecut de 1000 de vizualizări și asta mă bucură.
Capitolul ăsta e scurt,la fel ca celelalte defapt...poate dacă mă decid cu cartea în continuare poate le fac mai lungi.
Vă pup și vă îmbrățișez :*
CITEȘTI
O casatorie idioata. *Zayn Malik fanfiction*
FanfictionCand ai o situatie financiara proasta si cand tatal tau este intr-o situatie grea,nu-ti ramane decat sa accepti sa te casatoresti cu fata unuia din cei mai bogati oameni ai Angliei.Familia Malik,vazuta pe dinafara,pare a fi o familie unita si frumoa...