4.Dezvaluiri

685 36 2
                                    

                  El -Baiatul perfect.Cel cu care ai vrea sa fii mereu,sa-l privesti mereu in ochi si sa-i spui ce-ti doresti,stii ca el nu te va trada,stii ca ochii lui nu mint,stii ca el mereu iti va fi alaturi,la bine si la rau.

                     Ea-Fata perfecta.Fata alaturi de care vrei sa ai un viitor stiind ca viitorul va fi plin de curcubee,de luminite colorate,dar e ca si cum ar fi intrat in viata ta cu bocancii plini de glod si termina dansand,parca plutind,cu balerini.

             "Priveste inainte,nu te uita in urma,nu privi cu regret.Fii puternica,iubeste ce ai si gandeste-te ca un sut in fund te ajuta sa fii inaintea tuturor cu un pas.Mai intai trebuie sa pierzi sa vezi cat de bun esti mai tarziu."

                                                 Elena pov.

    "Te rog gandeste-te bine,ce zici e deprisos.Gandeste-te ca poate iti stric viitorul.Meriti ceva de mii de ori mai bun,esti frumos,ai o inima mare.Te rog nu fa o greseala!" ii zic tematoare,dar cu o urma de regret.

        "Nu gresesc." rade "Fac asta nu doar pentru a te ajuta pe tine,ci pentru a ma ajuta si pe mine.Ma urasc,ma urasc pentru ceea ce sunt.Cand ma uit in oglinda vad un demon,un nenorocit,un om de nimic."spune cu ochii in lacrimi

        "Ce vrei sa spui?" ma uit la el uimita.Nu pare genul care sa faca rau,genul care sa tina pica.Privirea lui e atat,atat de angelica,nu cred ca poate face vre-un rau.

            "Fosta mea iubita...A murit.A murit din cauza mea.Am iubit-o atat de mult,era ca lumina lunii pentru mine,era imperfecta,dar asta o facea perfecta.Imperfectiunea ei ma facea fericit.Felul in care se juca cu mine,felul in care ma facea fericit.A murit din cauza nenorocitului din fata ta,a nenorocitului astuia,animalul asta care are curajul sa spuna lucrurile astea fara sa gandeasca."Izbucneste in plans.Imi era atat de mila de el,e atat de curajos spunand toate lucrurile acestea,deschizandu-se in fata unei necunoscute.Nu mai stau pe ganduri si il iau in brate.Tremura.Ii parea rau.O vroia inapoi.Raman blocata pentru cateva minute,imi era frica sa sparg tacerea asta.Imi e frica pentru a nu spune ceva rau,ceva care sa-l jigneasca,ceva care sa-l invinovateasca..."Aveam in minte sa o fac mama,poate chiar si bunica.Nu-mi pasa fapul ca toata lumea ma priveste ca pe o jigodie,ca am intrat in depresie,ce ma doare cel mai tare e faptul ca nu am putut face nimic pentru a o scoate din masina aia idioata,a ars de vie,intelegi?"dadeam din cap ca o handicapata,ca o proasta,ma gandesc ca el a facut toate aceste lucruri din dragoste,din iubire pentru femeia care acum a plecat,care a plecat in lumea ingerilor."Nu intelegi!Nimeni nu intelege!"Pleaca din fata mea intrand intr-o alta camera revenind putin mai tarziu cu doua sticle de bautura in maini"Vrei?"Intreaba oftand "Da!"ii raspund increzatoare.Parca eram ceruta in casatorie.Imi daruieste o sticla pe care scria J&B,iar ne mai stand pe ganduri am desfacut sticla si am dat-o pe gat.Ma gandeam la toate lucrurile care mi s-au intamplat in ultimile 48 de ore.Zayn intinde sticla catre mine si zice:"Hai sa bem in cinstea cacatului asteia de viata,in cinstea prostiei,in cinstea lucrurilor pe care le-am pierdut", "Noroc!" ii raspund dand pente cap sticla aia.Acum imi dau seama ca sunt o proasta,ca ma gandesc doar la mine cand in jurul meu sunt mii de oameni care sufera."Imi bag picioarele-n el noroc.La mine nu trage decat fratele lui vitreg,ghinionul.Dar bine ca e ea.Ea ma face sa uit de toate relele.E prietena mea cea mai buna."spune uitandu-se la sticla aceea neagra,aruncand cu capacul intr-un geam la intamplare,"Viata e o zdreanta, O jigodie." ii zic inchizand ochii si lasand lichidul rece sa-mi bucure gatul.

                   Heii :* Dragii mei,vreau sa va multumesc ca m-ati ajutat sa ajung la 800 de lecturi. <3 Va iubesc atat de muuullttt  <3 Imi pare rau ca nu am mai postat de vreo 4 luni si ca acest capitol e foarte scurt,chiar imi pare rau.Vreau si eu niste pareri,chiar nu tiu daca sa continui cu cartea asta...  :*

O casatorie idioata. *Zayn Malik fanfiction*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum