Am ceva pe suflet, ceva ce doar Dumnezeu ştie, ceva ce nu poate nimeni şterge cu buretele din inima si gândul meu. Îmi e dor de el, de băiatul care mi-a schimbat viaţa, de cel căruia i-am dăruit totul, de cel care şi-a bătut joc de tot ceea ce i-am dăruit: iubirea, încrederea şi sufletul meu. Ştiu că nu ar trebui să mai simt ceva pentru el, dar nu pot, l-am iubit şi încă îl iubesc. Niciodată nu poţi şti ce ţi se poate întâmpla sau ce fel de persoane sunt cele din jur. Nu-ți poate spune nimeni cu cine te potriveşti şi care e cel mai bun pentru tine, doar tu ştii asta, tu şi sufletul tău...
- Elena, mişcă-te odată, nu stă nimeni să te aştepte pe tine. se auzi o voce din spatele meu, vocea pe care nu mi-aşi fi dorit să o recunosc vreo dată în viaţa mea.
- Sunt gata imediat! răspund uitându-mă în oglinda enormă de pe perete. Niciodată nu m-am privit atât de atent. Buzele mele roşii, erau atât de pline, ochii mei plânşi şi negri de la atâta suferinţă erau atât de strălucitori. Purtam o rochie roşie, cu un decolteu bine conturat, ce-mi punea în evidenţă bustul destul de format. Spatele-mi era gol, iar pielea mea fină şi puțin creolă, putea simţi aereul puțin cam rece din această cameră.
Nările mi-au fost invadate de un miros atât de cunoscut, atât de bărbătesc şi scump în acelaşi timp. Eram prea îmbătată de acest miros să mă fiu atentă la detalii. Două mâini mi-au atins uşor spatele şi am putut simţi cum buzele băiatului din spatele meu au făcut contact cu umărul meu drept. Un fior mi-a făcut inima să tresată de bucurie, dar şi tristeţe. Cum pot eu să mă casătoresc cu băiatul acesta dacă eu nu îl iubesc? Cum pot să mă mint şi să privesc toată lumea aceea care va fi prezentă la logodna noastră in ochii şi să mint că sunt fericită? o lacrimă s-a prelins uşor pe obrazul meu, făcându-mă să mă trezesc la realitate.
- Elena, nu îţi face griji de viitorul tău, voi avea grijă de tine, îţi jur. spune Zayn privindu-mă atent. Eşti atât de frumoasă, draga mea! afirmă ajutându-mă să fac o piruietă.
- Îți mulţumesc Zayn, dar cred că am fi nevoiţi să mergem jos. Îi şoptesc ajutându-l să-şi aşeze cravata la gât. Acum am observat cât de bine arată în costumul acesta. Are o frumuseţe demonică, o frumuseţe unică.
Mă apucă de mână, ajutându-mă să cobor scările din lemn masiv pentru a ajunge la invitați. Un ropot de aplauze mă scoate din starea mea moleşitoare neînţelegând ce se întâmplă. Zâmbesc atunci când Zayn îmi sărută podul palmei. Lumea aplauda viitorii miri, nu puteam să mă bucur, nu făceam asta din iubire, ci din obligație. Aş fi vrut să intru într-o gaură de şarpe şi să nu mai ies de acolo curând. Băiatul de lângă mine îmi strânge mâna mai tare în a sa şoptindu-mi uşor la ureche să fiu naturală şi să nu dau de bănuit.
Ajunsă jos, am fost asaltaţi de necunoscutii care ne felicitau pentru evenimentul viitor care ne va marca pe viaţă, alții ne urau "Casă de piatră!" , alţii ne urau să avem copii frumoşi şi sănătoşi, vorbe care mă făceau să râd ştiind că nu se va întâmpla nimic din toate astea. În tot acest timp, Zayn mă ţinea de mână, ceea ce mă făcea să mă simt mai bine. Yaser mă privea copleşit de emoții şi nu înţelegeam de ce. Regretam că nu e şi familia mea aici..
Ne-am aşezat la masă, iar Yaser s-a ridicat în picioare cu paharul de şampanie în mână.
- Aş vrea să închin acest pahar de şampanie în cinstea copiilor mei : Zayn şi Elena. Sunt atât de mândru de alegerea lui Zayn, mai bine de atât nu se putea. Taci naibii din gură că vomit daca mai zici ceva. Sunt mândru de ceea ce se întâmplă în seara aceasta aici şi sunt fericit să fiu socru mare. spune acesta şi râde. Vreau să vă mulţumesc că sunteţi aici cu noi şi că vă bucurați alături de noi. Cadou de logodnă, eu şi soţia mea Tricia, vrem să vă oferim o casă în Dubai. Am rămas şocată. O casă în Dubaiii? Omul ăsta glumeşte? Mă uiam la Zayn cu ochii cât cepele, iar acesta începe să râdă la gestul meu. Lumea aplauda şi îl felicita pe bărbatul care ținea toast-ul. Eu atât am avut de spus. Mă bucur că am o noră frumoasă şi un fiu sănătos.
M-am ridicat cu grijă de la masă, ducându-mă către Leo. Era cu iubita lui si erau atât de frumoşi împreună.
- Bună! Spun aproape şoptind. Am întins mâna către fată prezentându-mă politicos. Eu sunt Elena, iar tu ar trebui să fii "cumnata mea". Spun, iar aceasta râde.
- Sunt Doniya, sora lui Zayn, mă bucur să te cunosc. Spune ea sărutându-mi cu grijă obrajii fierbinți din cauza emoţiilor. Am aflat de cele întâmplate si îmi pare sincer rău... Nu credeam că tata poate fi un om atât
de rău... Zayn o să îți fie mereu aproape, e un băiat bun. Se vedea în ochii ei bunătatea pe care o purta în inimă. Mă privea fix în ochi şi mă strângea de mână cu o durere în suflet. Se vedea că-i pare rău că are un aşa tată. Cine ştie ce viaţă a avut.. Mi-ar place să... nu-si termină ideea, iar o bubuitură puternică se auzi din apropiere.
- ZAYN! am reuşit să strig, iar apoi nu am mai văzut nimic în faţa ochilor.
Bună fetelor! ❤ Am scris un nou capitol după mai bine de un an 😂, ceea ce nu credeam că se va mai întâmpla. Îmi pare rău că nu am mai scris nimic, dar am văzut că nu e o idee prea bună să o mai continui. Mi-am mai dat o şansã mie şi sper să fie totul bine. 💞 Vă iubeesc!
CITEȘTI
O casatorie idioata. *Zayn Malik fanfiction*
FanfictionCand ai o situatie financiara proasta si cand tatal tau este intr-o situatie grea,nu-ti ramane decat sa accepti sa te casatoresti cu fata unuia din cei mai bogati oameni ai Angliei.Familia Malik,vazuta pe dinafara,pare a fi o familie unita si frumoa...