7.Bölüm

543 27 0
                                    

Yusuf

Küçük ve temiz bir yaşamdı benim hayatım.Tertemiz sayfalarla başladığım bu hayata bir mesajla kirlenmeye başladı.Herşey düzene girmişken,artık pis işleri bıraktım derken Hasanın mesajıyla irkildim.Ders bitiminde tuvalete doğru giderken elinde bir sürü kitaplarla kütüphaneden çıkan bir kız gördüm.Sanırım oda okumayı çok seviyordu.Siması hiç yabancı gelmiyordu ama haya ederek kızı izlemeyi bırakıp sınıfa ilerlerken yerde bi kitap buldum.Düşürmüş olmalı diye söylenerek kitabı çantama attım daha sonra vermek üzere.Bahçede endişeyle ağacın altında oturan Hasanı görünce hızlı adımlarla yanına oturdum...

"Yusuf bugün Selim abi yurta geldi.Ali abiyle konuştu.Niyeti seni görmekmiş.Ama ben niyetinin seni görmek olduğunu sanmıyorum.Bana bak sakın Selim abiye inanma tamam mı."

Hasan benim için endişelenmiş olacakki daha fazla oturamayarak ayağa kalktı.Ben o pis işlerin insan hayatını nasıl mahvettiğini gördüm.Benim bir görevim var Rabbime hayırlı bir kul olmak.

"Kardeşim sakin ol.Selim abi konuşmak istiyorsa konuşuruz.Hem konuşunca belki oda bu pis işleri bırakır ne dersin?"

.........

"Hasan!!Yine benim kitaplığımı mı karıştırdın.Kaç defa söyleyeceğim sana aldığın kitapları geri yerine koy diye."

"Tamam abi ya napıyım işim bitince koymayı unutuyorum."

Akşam namazını kıldıktan sonra dağılan kitaplığı toplarken kütüphanedeki kızın düşürdüğü kitap geldi aklıma.Yerdeki çantamı alıp kitabı incelemeye başladım.Kitapta bir müslüman kadının nasıl örtünmesi gerektiği yazıyordu.Hadisi şerifler ve risalei nurdan sözlerle kitap süslenmiş.Bu muhteşem kitabı okurken tesettürüne bürünmesi gereken birtek kadınların olmadığını Yusuf Peygamber gibi erkeklerinde gözlerini haramlardan sakınları gerektiğini anladım.Yaşadığımız bu zamanda tesettüre bürünmek asıl manasını yitirmiş modaya uygun bir tesettür(?)ortaya çıkmaya başlamıştı.Pencereyi biraz açıp gökyüzünü incelemeye başladım. Peygamber Efendimizin emaneti geldi aklıma.Her gece rüyalarımda o kızı hep ağlayarak namaz kıldığı görüyordum..Yatağa uzanıp Rabbimden herşeyin hayırlısını diledim ve ölümün kardeşi uykuya bıraktım kendimi...
Caminin avlusunda içeriye doğru yürümeye başladım.Bahcedeki çocukların sesleri camiye ayrı bir güzellik katıyordu.Abdest alanlarla beraber abdest alıp namaza durduk.Safların en arkasındaki cocuklar hem namaz kılıyor hemde gülüşüyolardı.Namaz bitiminde bir çocuk elimden tutarak gel diyordu.Bahcedeki ağaçların arasından geçerek kadınlara tesettür hakkında sohbet veren genç bir kızı işaret etti."Ona yardım et."diyerek hızla yanımdan uzaklaştı.Sohbet veren kızın kim olduğunu düşünürken o tanıdık yüzle karşılaştım.Camide okunan İnşirah suresini yüreğime nakşederek dinlemeye başladım.

بسم الله الرحمن الرحيم
أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ (') وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَ (') الَّذِي أَنْقَضَ ظَهْرَكَ (') وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ (') فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا (') إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا(') فَإِذَا
فَرَغْتَ فَانْصَبْ (') وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَب
Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın adıyla.
1)Senin için bağrını açmadık mı?
2)İndirmedik mi senden o yükünü?
3)O sırtında gıcırdamakta olan (ve bu şekilde sana eziyet veren) yükünü?
4)Senin şanını yüceltmedik mi?
5)Demek ki, zorlukla beraber bir kolaylık var.
6)Evet o zorlukla beraber bir kolaylık var!
7)O halde boş kaldığında yine kalk yorul!
8)Ve ancak Rabbinden ümit et, hep O'na dogrul.

*********
Selamun aleykum arkadaşlar...Benim için uzun bir ara oldu.Araya hastalık ve bazı sorunlar girdi ve yazamadım kusura bakmayın hakkınızı helal edin.Elimden geldiğince yeni bölümleri yazmaya devam ediyorum.Umarım beğenmişinizdir...Hikaye ve karakterler hakkında yorumlarınızı alabilirim.Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.Neyse çok konuştum ben Allah'a emanet olun.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere...

Cennete Götüren SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin