Giriş

318 15 7
                                    

Shaylin Harrison, her hareketini seyretmekte olduğu sıradaki kurbanına gözlerini kısarak baktı. Adam olsa olsa en fazla 45 yaşındaydı. Yazık diye düşündü. Çok yazık. Ölmek için epey erken bir yaş. Ama bu Shaylin'in umrunda olmayacaktı. Bu herif ona 500 dolar kazandıracaktı. Her ne kadar bu miktar beklintisinin altında olsada sesini çıkarmayacaktı. Çıkaramazdı. İşinde kararları her zaman büyük patron verirdi ve onun kararlarına karşı çıkmaya kimse cüret edemezdi. Olsun dedi içinden. En azından bir pisliği daha dünyadan silecekti. Adam uyuşturucu satıcısıydı. Sattığı kalitesiz mallar birçok masum insanın ölümüne sebep olmuştu. Üstelik uyusturucunun kurbanı olanların çoğu daha lise öğrencisi bile değildi.

Adam boş içki kadehini bar tezgahına sertçe vurduktan sonra sarhoş adımlarla çıkış kapısına yöneldi. Birkaç metre ilerisinde oturan genç katil kurbanıyla eş zamanlı harekete geçti.

Shaylin'in aklında cinayet sahneleri belirdi. Eğer şans onunla olursa işini profesyonel bir şekilde bitirecekti. Planını yapmıştı.

Ancak hayallerinin suya düşmesi çok uzun sürmedi. Genç kadın sıkkınlıkla nefesini bıraktı. İşlerin yolunda gitmesi için kurbanın evine gitmesi gerekiyordu. Shaylin'in planı adamı evinde kimse görmeden boğmaktı ama adam evine gitmek yerine şehrin dışında sayılan liman yoluna saptı. Ne yapması gerektiğini bilemeyen katil kurbanını bir süre daha takip etti.

Yaklaşık 15 dakika yürümenin ardından adam limana varmıştı. Sheylin gölgelerin arkasına saklanmakta oldukça başarılıydı. Kurbanı onu fark etmemişti. Bu iyiydi.

Katil, kurbanın neden evine değilde limana geldiğini anlamak için etrafına bakındı. Onlardan başka kimseler yoktu. İşte o anda aklına süzülen fikirle dudakları yukarı kıvrılı.

Hiç tereddüt etmeden kurbanına yaklaştı. Bu saatten sonra onu görüp germemesi umrunda değildi. Görsede bu gördüğü son yüz katilinin yüzü olacaktı.

Adam muhtemelen kendi teknesi olan bir tekneye binmek üzereyken genç katil omzuyla kurbanına bir darbe indirdi. Daha ne olduğunu anlayamayan adam kendini suyun dibinde buldu.

Shaylin Harrison, yüzündeki şeytani gülümsemeyle arkasına bakma gereği bile duymadan hızla yürümeye devam etti. Planladığından daha da kolay olmuştu. Görev tamamdı. Bundan kurbanının o sarhoş haliyle canını kurtaramayacağından emin olduğu kadar emindi.

KİRALIK KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin