SIRTINDAN VURULMAK DEDİ EREN ATİK.

57 0 0
                                    

Bir insanın sırtından vurulması insanı hemen olmasa da zaman içerisinde olgunlaştırır. Ben çok olgunlaştım yani fazlasıyla sırtımdan vuruldum. Fakat yine de hayat devam ediyor ve bir şekilde zaman geçip gidiyor. Tabi ki de unutmuyoruz o zamanları ama artık o hataları bir daha yapmamayı deniyoruz. Nerede ne konuşulacağını bilen, nerede ne yapmasını bilen insanlar oluyoruz. Biz farkına varmadan bu olay bizi fazlasıyla değiştirmekte. Kendi ailemden pek yaşamadım bu durumu çoğunlukla arkadaşlarım sırtımdan vurdu beni. Hiç beklemediğiniz anda en çok sevdiğiniz insan size çelme takıyor ve yere düşüyorsunuz. Elinizden tutup kaldıran her seferinde aileniz oluyor. Onların değerini geç anlamamızın sebebi de budur zaten. İlk sırtımdan vurulduğum zamanı hatırlıyorum da. 14 yaşındaydım ve lise bire gidiyordum. Okulun daha ilk zamanlarıydı. Çok iyi anlaştığım kız arkadaşım vardı onunla gezdik eğlendik yedik içtik ve her şey çok güzeldi. Şimdi ne mi ? İki düşmanız o kızla alakam bile yok artık adını duyunca bile içim almıyor.. Bir insanla arkadaşlık kurmak basit olmamalı bence. Tabi hiç arkadaşınız olmasın demiyorum ama kötü bir insan olduğunu anlayınca umursamadan vurun tekmeyi kaybeden değil kazanan siz olursunuz ben yapmadım siz yapın. Artık hiç bir şeyi aklım almıyordu. Sosyal medya üzerinden ilişkiler sahte insanlar bana çok itici geliyordu. İnsanlara karşı yavaş yavaş güvenimi kaybettim. 


EREN İSTEDİ BENDE BU KONUYLA YAZDIM TEŞEKKÜRLER.. 

Hayat Hikayeleri.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin