Multide: peri ve kerem ...
Hemen yanlarına gittik . Tabi koşarak değil . Mafyayız olum biz ne koşması . Yanlarına varmıştık .
- noldu lan burda . Dedim
- bişi yok . Dedi özkan
- yalam söleme . Dedim
- sizin eski sevgilinizmi ne varmış bizi sevgiliniz sanmız dövmeye geldiler bizde dayak yemedik onların hali daha beter . Dedi keremPeriyle aynı anda :
- NEEE ! diye bağırdık .
- ne bağırıyosunuz kızım . Dedi kerem
- sıçtım azına. Dedim
- kimin . Dedi özkan
- cem ve selim . Dedi peri
- yani sizi döven adamlar . Dedim
- bişi yapmayın böşver . Dedi özkan
- KES SESİNİ . Dedim sinirle bağırmıştım .Hemen periyle onların yanından ayrıldık . Okuldan çıktık . Benim eve geldik korumalara herşeyi anlattım .
- selim ve cemi getirin . Diye bağırdım
Bir tane koruma geldi yanıma . Korkmuştu belli .
- t - tabi e - efendim . Dedi
Hemen arabaya 5 tane adam bindi . Bizde eve girdik . Odama gittim peride öyle . Odama gidip okul kıyafetlerinden kurtuldum . Daha ciddi elbiseler giydim . Deri tayt siyah , deri ceket siyak , ayyakkabı olarak siyah topuklu ayakkabı giydim . Odamdan çıktım . Periye baktığımda oda aynısını giymiş . Biz birini dövmeye veya öldürmeye giderken bunları giyerdik .
Eve araba yaklaştı . İçinden selim ve cem çıktı ama gözleri bağlı . İçeri girdiler . Korumanın kulağına eyildim .
- kim olduğumuzu bilmiyokar dimi . Dedim.
Oda evet anlamında kafasını salladı . Hemen işkence odasına götürdüler . Bizde arkalarından gittik . Korumalar sandalyeye bağladılar . Selim konuşmaya başladı .
- laan şerefsizler açın lan gözlerimi adamsanız açın . Dedi
Korumalar dışarı çıktı . Sadece bizim özel korumalarımız kaldı . Hemen odaya girdik . Topuklu ayakkabı sesleri yükseliyodu odada . Onlarda korkmuştu . Hemen yanlarına gittik .
Arkalarına geçtik . Peri cemin ben selimin aynı anda bandajını çözdük . İlk önce sadece karşıya baktılar bizde yürüyerek karşılarına geçtik . Bizi görünce gözlerini pörtlettiler . Korkmuşlardı ben hemen konuşmaya başladım .
- LAN GERİZEKALILAR BİZ SİZİ BULUP DÖVMİCEMİZİ FALANMI ZANNETTİNİZ LAN . Dedim
- naptık lan biz size . Dedi cem
- bir daha bizim okulumuza gelip özkan ve kereme dokunmaya karkarsanız karşınızda bizi bulursunuz . Dedi peri- ne o şimdide keremle özkanamı aşık oldunuz . Dedi selim
- SANANE LAN SANANE
- hemen ispiyonlamışlat bakıyorum bebeler . Dedi cem .Tabi demesiyle peride yumruk yemesi bir oldu . Salak sanki biz bişi yapamıcaz. Biz bunları bir güzel dövdük . Sonra bunlar bayıldı tabi . Ama konuşa biliyolardı .
- bir daha özkan ve keremin kılına zarar gelirse sizden bilirim . Dedim
- tamm bir daha olmıcak yemin ediyorum . Dedi cem
- nolur bırakın dersimizi aldık bir daha olmıcak . Dedi selim
- inşallah hadi bakalım . DedimOndan sonra korular geldiler bunları alıp götürdüler . Akşam olmuştu zatne bizde odamıza çıkıp üstümüzü giyindik ve uyuduk .
~ özkanın azından ~
Hocaya terbiyesizlik yaptık diye bizi sınıftan attı . Biz birazdan miraylar da atılır dedik . Sonra sınıftan çıktık . 10 - 15 dk sonra iki adam karşımozda dikildi . Sonra biz ne olduğunu anlamadan yumruk falan atmaya başladılar şerefsizler .
Bizde onlara karşılık verdik . Sonra gittiler miraylar bizi görünce sakin bir tavırla yanımıza geldiler . Noldu falan dediler . Bizde anlattık . Biz hışınla okuldan çıktılar . Bizde ayağa kalktıl ve eve doğru yürümeye başladık . Keremle aynı evde kalıyoduk .
Eve gelip kendimi direk yatağa attım . Ben gerçekten mirayı seviyo olabilirmiyim ...
Bitti. Sizi çok seviyorum . Ama nolur okuyun . Beğenin yorumlarınaza hep bakıcam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya kızları
Fiksi RemajaMerhaba ! Ben miray . Miray polat . Ben tam 18 yaşındayım . Okulla pek aram yok . Zaten bu sene babamın yerine geçiçem . Ailede başka erkek almıyınca ben mafya olucaktım . Ama ben mutluydum ben ona göre yetiştirildim . Merhaba ! Ben özkan . Özkan d...