Multimedya: Eylül
Alarmımın sinir bozucu sesiyle uyandım yine. Oflayarak yataktan kalktım. Annem kapıyı tıklattı:
"Eylül uyandın mı?"
"Uyandım anne"
"Tamam birazdan aşağıya gel kahvaltı hazır"
Hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Sonra kıyafet odama geçtim ve kıyafet aramaya başladım. Siyah deri bir tayt üzerine beyaz yarım t-shirt giydim. Durumumuz iyi olduğu için özel okula gidiyorum bu yüzden okula istediğimiz kıyafetle gidebiliyoruz.Converselerimi giyip merdivenlerden aşağı indim. Annem,babam ve kardeşim kahvaltıya başlamak için beni bekliyorlardı. Biz sürekli böyle yaparız herkes yemek masasına gelmeden yemek yemeye başlanmaz.kahvaltı bittikten sonra annem ve babamın yanağına öpücük kondurup evden kardeşimle çıktık.
Arabaya bindik ve okula doğru gitmeye başladık. Aslında ben araba kullanmayı çok istiyorum ama doğum günüm geçtikten sonra ehliyet alabileceğim. Bu yüzden
bizi okula Ekrem abi yani şoförümüz götürüyor.
***
Okula geldikten sonra saçımı düzeltmek için lavaboya giderken erkekler tuvaletinden sesler geliyordu.
"Lan o sınav sorularının cevaplarını alacaksın öğretmenler odasından anladın mı?"
"Ege olmaz yapamam biri öğrenirse yanarım ben"
A-ama bu be-benim kankam Derin değil mi?
Sinirle içeri daldım.
"Ne oluyor burda bırakın kankamı ondan ne istiyorsunuz"
"Sana ne ! Hemen git burda yoksaa..."
"Ne yoksa öldürür müsün beni ne yaparsın ha"
"Bak kızım uğraşma benle uğraşırım senle"
"Hadi sıkıysa uğraşsana kimsin sen ha kim"
"Ben Ege Yılmaz'ım kork kızım benden başına çok büyük bir bela aldın"
Üstüme doğru gelmeye başladı o bana doğru geldikçe ben geri gidiyordum. İyice duvara dayanmıştım.kolunu kaldırdı ve ÇAT!..
Yanağımda büyük bir acı hissettim bunu bana nasıl yapar? Buna nasıl cesaret edebildi. Üstüne üstlük özür dilemeden oradan uzaklaştı. Aynaya baktım yanağım kıpkırmızı olmuştu çok canım yanıyordu ağlayarak okuldan çıktım.
***
Ve karşımda hiç görmeyi beklemediğim kişiii...Merhaba arkadaşlar bu benim size bahsettiğim yeni kitabım. Biliyorum çok kısa ama ilk bölümü uzun yazıp sizi sıkmak istemedim. Bu yüzden kısa yazdım. Vote vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın canlarr. Hepinizi çok seviyorumm❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ SEVGİLİM
RandomSıradan bir hayatınız varken birdenbire herşeyin değişmesi nasıl bir histir?...Hayatınıza biri girer ve herşeyi altüst eder.Ama yine onu sevmekten vazgeçemezsiniz.O sizin hiçbirşeyiniz iken herşeyiniz oluverir bir anda.Aşktan kaçamazsınızz...