✨Okul Balosu✨

134 4 14
                                    

Multimedya: Kıyafetler
Ve birden kapı açıldıı. Annemin burda ne işi var! Eyvah yandım ben! Kesin bana ceza verecek çünkü okuldan erken çıktım o salak Ege yüzünden. O bana tokat atmasaydı bende ağlayarak okuldan çıkmazdım. Eğer okuldan çıkmasaydım buraya gelmezdim. Of neyse çok konuştum yine. Kısacası herşey Ege yüzünden oldu. Ve yarın akşam okulda bi balo var. Okul beşinci yılını kutluyor. Ona gitmeme izin vermeyecek kesin!

"Eylül senin burda ne işin var okulda olman gerekmiyor mu?
"Iı şey anne ben"
"Hadi Eylül bi açıklama bekliyorum senden"
"Anne öğretmenler yoktu okulda o yüzden bizi eve gönderdiler. Bende buraya geldim."
"Bütün öğretmenler mi yoktu? Bana yalan söyleme sakın!"
"Ya anne valla doğru söylüyorum"
"Demek doğru söylüyorsun o zaman birde Müdür Bey'le konuşayım"
"Bence hiç gerek yok ki hem sen bana güvenmiyor musun?"
"Güveniyorum ama emin olmam gerekiyor"Off hayır olamaz yarın akşam balo var o baloya gitmem lazım. Off annem şu an konuşuyor. Kesin izin vermeyecek.
***
"Eylülcüğüm Müdür Bey'le konuştum. Niye bana yalan söylüyorsun?"Bu arada okulda bir balo varmış ama  sen o baloya gidemiyorsun tatlım."
"Ya anne lütfen!"
"Olmaz Eylül bu konu burda kapandı. Hadi eve gidiyoruz."
Oflayarak arabaya bindim. Ya neden gitmeme izin vermiyor ki. Gerçekleri söyleyebilsem keşke. O baloya gitmem lazım. Aslında aklımda bi fikir var.
Eve gelince odama çıkıp üstüme ayıcıklı pijamalarımı giydim. Şu an çocuk gibi oldum ama çok seviyorum çok şirinler. Baloya nasıl gidebileceğimi düşündüm. Sonra telefonumu alıp balo için elbise alabileceğim yerlere baktım. Yarın alışverişe gideceğim annem ona izin verir sonuçta. Aslında daha gidip gidemeyeceğim belli değil ama bi çaresini bulacağım artık. Of saat çok geç olmuş sanırım biraz fazla baktım telefona. Zorda olsa yatağa yatıp uyudum.
***
Sabah uyandım. Hazırlanıp aşağı indim.
"Anne alışverişe gidebilir miyim? Almam gereken önemli şeyler var da"
"Alman gerekenler çok mu önemli?"
"Evet lütfen çok önemli"
"İyi tamam çok geç kalma"
"Tamam ben çıktım"
Arabaya binip şoföre gideceğim yeri söyledim. Araba durunca indim. Vitrinlere bakmaya başladım. Saat ne zaman dört olmuş. Balo sekizde hazırlanmam için sadece dört saatim var. Umarım güzel bi elbise bulurum. Vitrindeki bi elbise dikkatimi çekti. İçeri girip denedim. Çok güzel durdu üzerimde. Bunu kesin almalıyım. Kasaya parayı ödeyip mağazadan çıktım. Şimdi sıra ayakkabı da. Bi mağaza da elbisemin rengine uygun ayakkabı buldum. Bir tane kalmış. Yaşasın! Tam da benim ayak numarama uyuyor. Hemen onu da alıp mağazadan çıktım. Şimdi sıra çanta ve takı da. Bi mağazaya girip çanta ve yine elbisemin rengine uygun metal bileklik tarzı birşey aldım.
***
Eve geldim sıra hazırlanmakta. Toz pembesi elbisemi yine toz pembe ayakkabılarımı giydim.(multimedya).  Makyajımı da yaptım. Çantamı elime aldım. Bilekliğimi de taktım. Şimdi evden nasıl çıkacağıma geldi sıra. Pencereden çıksam olamaz çok yüksek. Bahçe kapısından çıksam annemler görür. Heh buldum. Annemlerin odasının camı tam ağacın olduğu yere bakıyor ağaca tutunup ineceğim başka çarem yok. Ama önce odamın kapısını kitlemeliyim. Odamdan çıktım. Kapıyı kapattım ve üstten kilitledim. Annemlerin odasına girdim. Umarım kendime zarar vermeden inebilirim. Pencereyi açtım topuklu ayakkabılarımı yere atıp ağaca tutundum. Ohh sonunda indim. Çok büyükmüş bu ağaç in in bitmedi topuklu ayakkabılarımı giyip taksi çağırdım ve okula gittim.
Umarım Egeyle karşılaşmayız...

Tekrar merhaba arkadaşlar internet sorunu çözüldü umarım bir daha gitmez. Bu sefer sizi meraklandırmak istemedim o yüzden heyecanlı yerde kesmedim. Vote vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın sizleri çook seviyorum❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÖTÜ SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin