Bela Var

239 17 2
                                    

Jack'den:
Kızın masmavi gözleri beni kendimden geçirdi. O güzel saçlar masmavi elbise... Yoksa aşık mı oluyordum? Yok canım daha iyi ilk görüşte mı? İsmi bile harika geliyordu. Elsa, isim bende heyecan uyandırıyordu. Sonunda geldik. İnişe geçerken North bize inecek yeri gösterdi. Onlarla beraber salona geçtik önden Anna geçti. Odanın kapısına Elsa ile aynı anda geldik. Ben ona öncelik verdim. Bana bakıp tatlı tatlı gülümsedi. Bu gülümsemeyi gün boyu izleyebilirim. Toot bana sertçe baktı. Galiba kıskanıyordu.

(N) Evet Kraliçe Elsa sizinle önemli bir konu konuşmamız gerek.

(E) Sizi dinliyorum.

(N) Bakın öncelikle geçen gün ay dede bize istersek bir koruyucu daha seçebileceğimizi söyledi. Biz kişi ararken sizi fark ettik. Güçlerinizin olduğu için sizi buraya çağırdık. Eğer isterseniz koruyucu olur musunuz?

Daha neler yoksa Elsa da mı koruyucu olacak. İnanılmaz ama kabul etmesi gerek hem kim koruyucu olmak istemez ki? Belki bazen sıkıcı olur ama inşallah kabul eder.

(E) Aslında gerçekten çok iyi olur. Fakat üzgünüm ben Anna'yı yalnız bırakmak istemiyorum. Zaten benim kötü geçmişinden dolayı yıllarca ayrı kaldık. Ondan ayrılmak istemiyorum. Lütfen anlayın beni Bay North.

(N) Elbette anladım. Aslında benim bir fikrim var. Siz koruyucu olduğunuzda Prenses Anna da bizimle kalsın.

North çok iyi düşündü. Aynen ya Elsa ve Anna bizimle kalsa ne iyi olur. Kendi kendime hayal kurarken Elsa konuşmaya başladı.

(E) Bakın onu ben de düşündüm ama ben ve Anna burada kalırsak Arendelle ne olacak?

(Â) Aynı zamanda Kristof, Swen, Olaf var. Onları yalnız bırakamayız değil mi Elsa?

(E) Bakın bir sürü nedenimiz var. Onlar dostlarımız ayrıca krallığı bırakamayız. Cidden olmaz kusura bakmayın ve bizi anlayın.

(N) Fa-fakat

(T) Lütfen North ısrar etme lütfen baksana bir sürü nedenleri var.

(N) Tamam Toot. O zaman şöyle yapalım Kraliçe Elsa siz ne zaman isterseniz o zaman gelin.

(E) İşte bu olur.

Anna Elsa'yı dürttü. Kulağına bir şeyler fısıldadı. Acaba ne demişti? Çatlarım onu öğrenmem lazım derken Anna atıldı.

(Â) Hayır Elsa olmaz. Sen koruyucu olma. Ben istemem senin koruyucu olmanı. Eğer beni azıcık seviyorsan koruyucu olmazsın.

Anna bunu derken gözleri doldu. Acaba neden böyle düşündü. Ağlamamak için kendini zor tutuyordu.

(E) Anna ne oldu? Böyle düşünmenin sebebi ne?

Anna sonunda kendini tutamadı .

(A) Elsa eğer sen koruyucu olursan seni göremeyeceğim. Ben sensiz yaşayamam .

(E) Ooo Anna yapma tatlım. Hem ben olmayacağım ki....

Uzun bir sohbetten sonra Elsa koruyucu olmayacaktı. Olabilirim diyordu ama gözlerinden belliydi. Onları geri bırakacaktım. Tam dışarıya çıktım ki karşımda Pitch duruyor. Ama nasıl olur? Onu sonsuza dek yok etmiştik. Anlaşılan başımızda bela var.








Jelsa [Elsa x Jack Frost]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin