Tanışma

232 15 0
                                    

Jack den:

Akşam oldu herkes odalara çekildi. Benim uykum yoktu. Terasa çıkıp etrafı izlemeye gittim. Ben etrafa bakarken Elsa geldi.

(E) Selam Jack.

(J) Selam. Seni de mi uyku tutmadı?

(E) Evet. Burada ne yapıyorsun?

(J) Sadece etrafı izleyip rahatlıyotum.

(E) Yanına gelsem sorun olur mu?

Bu soru muydu? Hem de onu tanıma fırsatı buldum.

(J) Olmaz. Gel hem biraz birbirimizi tanırız.

(E) Tamam.

Yavaşça yanıma oturdu. Söze ben girdim.

(J) Elsa o saray çok güzel. Gerçekten neden görmek istemediğini anlamıyorum.

Bana her şeyi anlattı. Küçükken yaşanan kazayı, taç giyme törenini, ve buzdan sarayı... Suratı biraz asıldı.

(J) Ne oldu? Neden yüzün asık?

(E) Sadece hep kötü şeyler benim yüzümden oluyor. Anna'yı ben gücümle çarptım. Annem ve babam ben daha iyi olayım diye tatile giderken denizde fırtına çıkmış ve

Ağlamaya başladı. Ben ne olduğunu anladım. Ağladıkça ağlıyordu. Tam bir şey söyleyecektim ki boynuma sarıldı. Ben de ona sarıldım. Gerçekten o soruyu sorduğuma pişman oldum. Sessizce ağladı ve kendini toparlamaya çalıştı.

(J) Elsa özür dilerim. Keşke o soruyu sormasaydım. Hepsi benim suçum.

(E) Hayır hayır. Duygusalalşan benim. Merak etme sadece saçmaladım. Sıkıntı yok.

Cevap veremeden arkamızdan bir ses geldi. Bu kesinlikle Pitch.

(P) Elsa biliyormusun. Küçükken sen hep korktun ve ben senin yanındaydım. Hep beraberdik. Ayrılamazdık ta ki o şapşal kardeşin seni benden ayırıncaya kadar.

(E) Ben seninle değildim. Biz diye bir şey yoktu yok ve olmayacak. Şimdi bizi rahat bırak. Konuşmamızı bölüyorsun.

(P) Yapma Elsa sen benimdin. Sen korkuyordun. Hep yanındaydım. Hatırla hadi. Bu arada sen beni istemesen de ben senin hayatındaki erkek olacağım.

(E) Asla olamazsın. Olsa olsa ancak---

(J) Elsa yapma. Bırak şu pisliği. Sana layık değil.

(E) Haklısın Jack. Şimdi ne yapacağız?

(P) Az kaldı Elsa sen benimsin.

Pis bir kahkaha ve ortadan kayboldu. Ne saçmalıyordu bu? Elsa'yı hayatta vermem. Ayrıca tamam ondan hoşlanıyorum.

(E) Jack korkuyorum.

(J) Dur dur dur. Sakın korkma. Ne zaman korkarsan Pitch gelir. Sakin ol. Bak ben yanındayken o sana bir şey yapamaz. Korkma tamam mı!?

(E) Tamam Jack. Sen çok iyi bir dostsun.

(J)Ne zaman ihtiyaç duyarsan yanındayım.

Beni dost olarak tanıması biraz kalbimi acıtmıştı . Hep olumlu düşünmeliyim. Hatta belki o da beni seviyor ama söylemiyor olabilir.

(E) Peki Jack seni nasıl tanırım?

(J) Beni tanımadan olur. Hatta ben tanıtayım. Eskiden kız kardeşimi ölümden kurtardığı için koruyucuyum. Saçlarım da tıpkı senin gibi gücümden dolayı beyaz. Ben buyum Elsa. Bir de eğlenmeyi çok severim.

Böylece onu azcık da olsa tanımış oldum. Sabaha kadar sohbet ettik. O ne zaman konuşsa ne zaman gülse ona yakınlaşyordum. Çok sevimli bir kız. Belki beraber oluruz ama bizi ayıran Toot olabilir. Çünkü beni kıskandığı kesin. Neyse bakalım daha neler olacak?

.

Jelsa [Elsa x Jack Frost]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin