Geri Dönen Hans

152 12 1
                                    

Elsa dan:

Anna'nın odasının kapısını açınca şok oldum. Kristof bağlı, Hans Anna'yı köşeye sıkıştırmıştı .

(H) Anna benimle olmak zorundasın. Lütfen yalvarıyorum. Beni kırma. Özür dilerim. Keşke öyle yapmasaydım.

(J) Elsa ne oluyor bana da söyle.

(E) Jack Hans'ı zindana at. Hadi.

Jack olayı anladı. Hemen içeri gidip Hans'ı yakaladı . Zindana götürdü. Anna ve Hans'ın konuşmasında Anna ben hamileyim demişti. Şok oldum. Salona geçtik.

(E) Anna sen hamile misin!?

(A) Evet bende bugün öğrendim. İnanılmaz değil mi?

(E) Yani ben teyze mi olacağım? Harika bir şey bu.

Sevinçten havaya uçtum. Sakinleşmem için 1 saat bekledim.

(E) Anna cinsiyeti ne?

(A) Bilmiyorum. Dedim ya daha bugün öğrendik.

Odanın kapısına Hans geldi. Yalan söyleme. Beni nasıl bırakırsın. Yapana Anna şaka de. Lütfen.

(A) Hans!! Sen nasıl geldin? Ben ben evliyim ve bebeğim olacak. Benden ve ailemden uzak dur.

(H) Öyle olsun. Zaten seni hiç sevmedim. Ben de Elsa'yı istiyorum o zaman.

Koşarak kaçtı.

(J) Ne demek istedi şimdi bu?

(E) Onu bunu bilmem ama sizinle tatile gitmek istiyorum. Madem tehlikedeyim. Si yanımda olursanız bana bir şey yapamazlar.

(A) Bana uyar.

(K) Sıkıntı yok.

(J) İyi tatiller. Ben gelemem.

(E) Neden gelemezsin?

(J) Çünkü North izin vermez. Hep koruyucu görevleri çıkar.

(E) Jack kapının önüne gidelim. Si kalın.

Kapının önüne gittik.

(J) Seni dinliyorum.

(E) Jack sen gelmezsen hiç bir yere gitmem. Sana çok alıştım. Hem sen beni koruyacaksın . Ben North izin alırım.

(J) Ben de sana alıştım. Gelmeyi çok isterim. Eğer izin alacaksan neden olmasın.

(E) Tamam hadi dağa gidelim. İzin alıp gelelim. Hazırlıklarımız yapalım. Sonra ver elini Hawaii.

(J) Hawaii'e mi Gidiyoruz?

(E) Ne sandın. Neyse hadi gidelim.

Hepimiz kızağa bindik. Kuzey dağına doğru gidiyorduk. Aradan yarım saat geçti. İnişe geçtik. İçeriye girdik.

(N) Jack Pitch ile karşılaştınız mı?

(J) Evet ama bir şey yapmadı. Elsa'yı istiyor. Da ha birde Anna'nın eski sevgilisi Elsa'yı istiyor.

(E) Uzun lafın kısası biz tatile gidiyoruz. Jack de bizimle geliyor.

(N) Ne demek istiyorsun?

(T) Hayır haksızlık olur. Jack gider bende giderim.

(N) Elsa, jack mi Toot mu?

(E) Elbette Jack. Toot ü asla seçmem . Neyse hadi Jack gidelim. Ama istersen tavşan da bizimle gelebilir.

(Ta) Düşündüğün için Saol ama ben gelmeyeyim.

(E) Sana kalmış. O zaman hadi Jack.

Toot'un inadına Jack'in koluna girdim. Jack de anladı. İkimizde gülerek dışarı çıktık. Saraya gittik. Hazırlıklarımızı yaptık. Artık hazırız.

Arkadaşlar ybler geç gelebilir. Bunun için üzgünüm. Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Bir günde 2 bölüm yazmak istiyorum. Neyse sizce bir dahaki bölümde neler olacak? İyi günler.











Jelsa [Elsa x Jack Frost]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin