Elsa dan:
Jack ile sabaha kadar sohbet ettik. Beni Pitch den koruyacağını duyunca sevinmedim diyemem. Yorulmuştum. Başımı Jack'in omzuma koydum. Hiç bir şey demedi. Hatta yüzü güldü. Arkamızdan Toot seslendi.
(T) Bakıyorum keyfiniz yerinde kraliçem. Hemen içeri girin. Herkes meraktan çatladı.
(J) Daha neler saat 05 herkes uyuyor. Şimdi in ve uyu.
(E) Lütfen Toot Jack'in dediğini yap. Yoksa--
(T) Ne yaparsın? Beni de Anna'yı çarptığın gibi mi çarparsın? Söyle hadi söyle.
Dedikleri beni incitti. Ağlamaya başladım. Jack sinirlendi ve elimden tuttu. Ayağa kalktık. Beni belimden tutarak kaldırdı. Uçmaya başladık.
(E) Jack nereye gidiyoruz?
(J) Toot'un bizi bulamayacağı bir yere gidiyoruz. Eğer senin için sorun olmazsa.
(E) Elbette olmaz. Gidelim.
(T) Jack Frost ve Elsa hemen aşağı inin.
Aldırmadan arkamızı döndük ve ilerlemeye başladık.
(E) Jack dur dur!!
(J) Ne oldu Elsa?
(E) Lütfen geri dön. Dışarı çok tehlikeli.
(J) Tamam. Haklısın dönmemiz lazım.
Hemen geri döndük. Toot bize bakıyordu. İndiğimizde Jack elimden tutup yürüdü. Benim yanaklarım kıpkırmızı oldu. Çok utandım. Toot Jack'i kıskanıyor. Çok belli. Hatta seviyor. Beni kıskandı. Jack onu sevmiyor herhalde. Bu kadar bencil birini kim sever ki? Tam merdivenden inecekken Anna yukarı çıktı. Bizi böyle görünce ağzı açık kaldı. Yer yarılsada içine girsem.
(A) Elsa ne oluyor burada? Çok ses yapıyorsunuz. Ve--
(T) Belli değil mi Anna? Bunlar kesin sevgili.
(E) Alakası yok. Saçma saçma konuşmana--
(J) Sevgiliysek ne yapacaksın Toot?
(A) Ne!?! Elsa bana bir şey söyle. Dedikleri doğrumu?
(E) Değil. Bak Anna gece beni uyku tutmadı. Terasa çıktım. Jack de oradaydı. Yanına gittim. Konuştuk. Bir ara Pitch geldi
Sonra da Toot. İşte biz Toot'la kavga edince bana incitici bir söz söyledi. Jack sinirlendi. Elimi tuttu. Ayağa kalktı. Belimden tutarak kaldırdı ve uçmaya başladık. Tam giderken ben Pitch den dolayı geri dönelim dedim ve bu kadar.(A) Pek anladığımı söyleyemem ama --
(T) Anlama zaten
Haklısın da. Bende anlamadım. Terasa çıktım. Bit baktım bu ikisi. Şaşırdım.(A) Ya sen niye sürekli lafımı bölüp duruyorsun papağan!
(T) Sen bana papağan mı dedin? Asıl kendine bak iki örgüyle tam bir "ayşecik" olmuşsun!
(A) En azından senden düzgünüm. Bencil karga!
(T) Bana bak sen ve aptal ablan fazla şımartılmışsınız! Ben --
(J) Olsun o kadar. Anne ve babaları varken onlar prensesti. Ama şımarık değiller. Sen kendine bak sonra başkasını yargıla--
(N) Herkes içeri çabuk! Sinirlendirmeyin beni!
Jack hâlâ elimden tutuyor ben yerin dibine giriyor ve Anna bize şaşkın şaşkın bakıyordu. İnanılmaz derecede utanç hissediyorum. Tabi elimden tutması bana güzel geldi. Galiba Pitch kadar Toot da tehlikeliydi. Jack'e fısıldadım:
(E) Hey Jack! Biz Pitch kadar Toot'dan da mı uzak dursak? Ya çok yakınlaşmayalım.
(J) Bence ilgi alakamız bırakalım.
(E) Peki öyle yapalım.
(A) Elsa, Jack siz ne fısıldaşıyorsunuz?
(J) Sana içeride söyleriz Anna. Merak etme.
İçeri girdik. Jack Anna'yı yanımıza çağırdı.
(A) Sizi dinliyorum. Bay Frost ve Bayan Frost.
(E) Anna ne saçmalıyorsun sen! Sadece dinle.
(J) Bak Anna Toot dan uzak dur. Ben onu öyle biri olarak tanımadım. Nedense bir anda böyle oldu. Bir sebebi var. Acaba ne?!
(A) E çok basit.
(E) Neymiş o?
(A) E Toot Jack'i seviyor. Siz de birbirinizi sevince sizi kıskanıyor. İşte bu.
(J) Yapma Anna. Sadece sinirden ne yaptığımı bilmiyorum.
(A) Yemezler canım yemezler. Siz birbirinizi seviyorsunuz. Çok belli. Aslında yakışıyorsunuz.
(E) Anna saçma sapan şeyler düşünüp duruyorsun. Hem ne belli şimdi sadece örnek vereceğim. Diyelim ben Jack'i seviyorum ama o başkasını seviyor. Yada tam tersi.
(J) Elsa haklı. Kusura bakma ama sanki cidden saçmaladın.
Anna tam bir şey diyecekken Kristof geldi.
(K) Kızlar ne yapıyorsunuz siz burada? Hemen krallığa dönün.
(A) Yoksa yolunda gitmeyen bir şeyler mi var?
(K) Var tabiki. Dün hiç kimse uyuyamadı. Korkmuşlardı. Herkes siyah adam diyip duruyor. Anlamadım. Sizi geri istiyorlar. Haydi gidiyoruz. Kızağa.
(J) Hey bence uçan kızakla gidin--
(N) Jack sen de onlarla birlikte gidiyorsun.
(J) O zaman hepimiz uçan Kızağa.
(K) Olmaz benim kızarım kalır burada.
(A) Boşver Kristof ben yanında gelirim. Çifte kumrular uçarak gitsin.
Elsa ve Jack: Anna!!!
(K) Anlamadım?!?!
(A) Hadi gidelim ben anlatırım.
Anna'nın saçmalıkları bittikten sonra ben ve Jack uçan Kızağa onlar ise Kristof'un kızağına bindiler. Saraya gidiyoruz.