"Welkom bij 'The Styles'! Zegt een wat oudere vrouw. Ik glimlach en ga aan de ronde tafel zitten, iedereen start zijn eigen ipad op. "Vandaag gaan we het hebben over de nieuwe zomer colectie, zegt de vrouw. "Wie heeft er ideeen?
"Misschien een korte rok met een croptop aansluitend? Zegt een meisje met blond haar rond de 21. De oudere vrouw die blijkbaar Lorena heet knikt instemmend. "Jullie krijgen allemaal een opdracht voor een zomer kledingstuk, het word opgestuurd naar Meneer Styles. "Wie het beste heeft mag het gaan ontwerpen, iedereen knikt en begint te tikken op zijn ipad.
"Is het niet beter dat Meneer Styles het zelf komt bekijken? Vraag ik verbaast. Er valt een stilte en iedereen kijkt me aan, sommige schieten in de lach of schudden met hun hoofd. "Zei ik iets verkeerd? Vraag ik beschamend.
"Sorry Rosalie maar Meneer Styles kan niet 'even' komen om wat jurkjes te bekijken.. Ik kijk haar verbaast aan, "Waarom maakt hij geen tijd voor zulke projecten? Ze kijkt me hoofdschuddend aan, "Meneer Styles heeft betere dingen te doen.. Hij moet dit hele bedrijf runnen. Ik knik en kijk naar mijn ipad, ik ga er voor zorgen dat hij tijd heeft..
Na 45 minuten overleggen over kleding zit ik weer in mijn kantoor, ik zoek informatie over Meneer Styles. Hij moet toch ergens in dit gebouw zitten? Ik loop mijn kantoor uit en loop naar de lift. 'Pling' de lift deuren gaan open en ik stap eruit. Ik loop naar de balie het zelfde meisje zit erachter, "Hallo mevrouw Moon, kan ik u helpen? Vraagt ze vriendelijk.
"Noem me alsjeblieft Rose, je bent ouder als mij! Ze begint te lachen. "Kan ik je helpen Rose? Vraagt ze nog een keer. "Waar is het kantoor van Meneer Styles? Ze kijkt me verbaast aan en begint te lachen, "Je weet toch wel dat je daar niet kan komen? "Ik weet het maar ik moet hem wat vragen..
"Zijn kantoor is op de 10e verdieping, ik weet wel zeker dat je niet naar binnen word gelaten maar je kan het proberen. Ik bedank haar en loop terug naar de lift, hij staat op het punt om dicht te gaan als iemand zijn hand ertussen houd.
"Kan ik er nog bij? Glimlacht een lange jongen met bruin haar. "Tuurlijk je was net optijd, grinnik ik zachtjes. "Ben je nieuw hier? Ik heb je hier nog nooit gezien? Vraagt hij verbaast. "Klopt ik ben Rosalie moon, maar noem me alsjeblieft Rose. Hij lacht en steekt zijn hand uit, "Liam payne, maar noem me maar Liam. Ik schiet in de lach en kijk hem aan.
"Welke verdieping moet je? Ik kijk naar de grond en speel met mijn jurk. "Verdieping 10.. Zeg ik zachtjes. Liam kijkt me met grote ogen aan, "Weetje het zeker? "Ja ik wil een gesprek met Meneer Styles, zeg ik zelfverzekerd. "Dat gaat je nooit lukken.. Hij laat alleen werknemers op zijn kantoor voor zeer belangerijke dingen, of ja voor andere zaken..
Ik trek een wenkbrauw op, "Andere zaken? Vraag ik verbaast. "Andere zaken zoals ik sex.. Ik kijk Liam ongelovig aan, "Hij heeft sex met zijn werknemers? "Hij is wereldberoemd en kan iedereen krijgen, nog nooit heeft iemand hem afgewezen. Elke vrouw droomt ervan om bij hem te zijn, dusja.. Liam vertelt het alsof het niets is.
'Pling' "Ik moet hier uit, succes bij Styles! Hij glimlacht en loopt de lift uit. Ik word steeds nerveuzer, hij heeft sex met zijn werknemers? Hoe oud zou hij dan wel niet zijn? Ik heb niets eens tijd om na te denken als ik de bekende 'pling' hoor. Ik stap de lift uit en zie gelijk een kantoor met een bordje, 'H.Styles.
Ik trek mijn rok recht en check snel mijn lipenstift, ik klop zelfverzekerd op de deur. Een zware schore stem zegt "Binnen".. Zonder te twijfelen stap ik naar binnen, het eerste wat ik zie is een jongen met krullen en de mooiste ogen die ik ooit heb gezien. Hij draagt een veelste duur pak, zijn zwarte lakschoenen liggen op zijn bureau.
"Wie ben jij en wat kom je doen?.
YOU ARE READING
The big boss
FanfictionRose (17 jaar) word aangenomen bij het grote bedrijf 'The Styles'. Ze verhuis naar Engeland en gaat in een apartement wonen met haar beste vriend Louis. Wat als haar baas eigenlijk een asshol is? Maar ze heeft geen keuze, ze zal voor hem moeten werk...