"Die pizza was de lekkerste die ik ooit heb gegeten! Ik zak onderuit op de bank en leg mijn hand op mijn buik, "Mijn voeten doen pijn van die veelste grote hakken.. Kreunend wrijf ik over mijn hielen. "Mooi zijn doet pijn, lacht Louis. Ik grinnik en leg mijn voeten op Louis zijn schoot.
Ik had net mijn nette jurk uitgedaan, ik zit nu in een joggingsbroek en trui. Ik hou van makkelijke kleren, vooral s'avonds. "Zullen we een rondje lopen? Vraagt Louis. "In deze kleren? Vraag ik verbaast. "Jaa net als vroeger! Ik denk terug aan de momenten dat we altijd s'avonds over staat renden in onze pyjama.
"Weetjenog die ene keer in onze pyjama op straat? Lach ik tegen Louis. "Dat was geweldig! Jij in je bloementjes pyjama! Louis ligt dubbel van het lachen. "Let's go! Schreeuwt hij. Ik doe mijn witte nike's aan en loop achter Louis aan.
We lopen ons apartement uit, we worden raar aangekeken. Louis pakt grinnikend mijn hand vast, we beginnen te rennen over straat. "Louis ik ben een vogel! Roep ik vrolijk. We gaan een park in en we gaan op het gras liggen. "Schreeuw wat je denkt Rose, ik denk eerst even na voordat ik schreeuw.
"Mijn baas is een sexgod! Schreeuwt ik door het park. Louis ligt dubbel van het lachen, "Je bent een idioot Rose! Het was jou idee Lou, hij grijnst "klopt. "Ik sta op en buk snel weer, "Lou! Daar is Styles. Ik raak in paniek en sleur Louis mee naar de bosjes, blijf zitten.
We kijken hoe Styles een duur restaurant uit loopt, aan zijn arm heeft hij een mooi meisje. "Dat is zoiezo een model! Fluisterd Louis. "Het zal wel hij date met iedereen.. Ik kijk hoe hij zijn auto inloopt, "Wat als ze ons hebben gehoord? Vraag ik geschrokken. "Vast niet Rose, laten we maar weer gaan.
"Voordat je sexgod je nog ziet, ik geef hem een duwt zodat hij omvalt in de bossen. We lopen snel weer terug naar ons apartement..
"Dat was echt geweldig Rose, we moeten vaker zulke dingen doen! Ik grinnik en kijk op de klok, 11 uur.. "Ik ga zo maar eens slapen lou, moet morgen weer werken..
"Weltrusten Rosiee, hij geeft me een kus op zijn kaak. "Truse boobear, ik loop richting mijn bed. Ik trek mijn kleren uit en doe mijn make-up eraf, ik ga in bed liggen en sluit mijn ogen.
"Wat een dag..
YOU ARE READING
The big boss
FanficRose (17 jaar) word aangenomen bij het grote bedrijf 'The Styles'. Ze verhuis naar Engeland en gaat in een apartement wonen met haar beste vriend Louis. Wat als haar baas eigenlijk een asshol is? Maar ze heeft geen keuze, ze zal voor hem moeten werk...