"Hij deed wat? Gilt Louis door het apartement. "Ik zat met hem in de lift en toen deed hij dat ja, ik zit op de bank in een te grote trui van Louis. "Hij heeft me gehoord toen ik hem sexgod noemde op straat.. Louis kijkt me met grote ogen aan en schiet in de lach, "Je maakt een grapje hoop ik?
"Uhm nee.. Hij kramt ineen van het lachen, "Jij gaat sex hebben met je baas Rose! Ik voel het. Ik rol met mijn ogen en gooi een kussen op Louis. "Ik ga in bad, mompel ik. "Lekker weg dromen over je Styles! Gilt Louis nog snel.
"Fuck off Louis! Ik loop naar de badkamer en vul het bad met water. Ik kleed me uit en ga in bad zitten, ik denk terug aan zijn handen die over mijn rug gingen. Ik voel het kippenvel al opkomen, ik sluit mijn ogen en geniet van het warme bad.
"Rose schiet eens op! Je zit er al een half uur in! Gilt Louis vanaf de andere kant van de deur. "kom al! Grommend stap ik uit het bad. Ik doe mijn pyjama aan en loop de badkamer uit, "Hehe dat duurde uren, lacht Louis vanaf de bank.
"Niet zo overdrijven Tomlinson! Ik spring op Louis en we liggen in een deuk. "Zullen we gaan slapen? "Is goed Lou, gaan we weer eens slapen zoals vroeger? Vraag ik zachtjes. "Ik dacht dat je het nooit ging vragen! Louis tilt me op en we lopen naar mijn slaapkamer, hij legt me neer en gaat er zelf ook bij liggen.
"Vroeger logeerde we altijd samen, giegelend kijk ik naar het plafon. "Toen maakten we een grote tent en deden we alsof we gingen camperen.. Louis slaat zijn arm om me heen, "Maar nu zijn we groot.. We moeten de wereld zelf ontdekken, er is niemand meer om ons te beschermen..
Een kleine traan verlaat mijn oog, "Je bent echt mijn beste vriend Lou, ik geef hem een kus op zijn kaak. "Jij bent ook mijn beste vriendinnetje Rosie! Ik nestel me stevig tegen Louis aan, "Weltrusten Kleintje..
*Bzz* *bzzz* Lou zet het uit! Kreun ik. "Je moet naar je werk Rosie opstaan, ik hoor de vermoeidheid in zijn stem. Mompelend sta ik op uit bed, ik pak een schoon setje linergie en kleren. Vandaag ga ik in een strakte zwarte broek en een witte bloos. Bij 'The Styles' moet je altijd netjes gekleed zijn..
Ik doe mijn haar en make-up, ik loop door naar de woonkamer. Ik ruik de geur van ei, "Omg Lou! Ik spring op zijn rug en geef hem een kus op zijn wang. Ik pak het bord en begin te eten, "Dus vanavond ligt Styles in je bed?
Ik stik bijna in mijn ei en kijk Louis aan, hij begint keihard te lachen. "Lou! Nee gewoon niet! Gil ik. Hij grinnikt naar me en neemt weer een hap van zijn ei. Ik ruim al mijn spullen netjes op, ik pak mijn tas en sleutels. "Tot vanavond Lou! Ik geef hem een kus op zijn kaak en loop het apartement uit.
YOU ARE READING
The big boss
FanfictionRose (17 jaar) word aangenomen bij het grote bedrijf 'The Styles'. Ze verhuis naar Engeland en gaat in een apartement wonen met haar beste vriend Louis. Wat als haar baas eigenlijk een asshol is? Maar ze heeft geen keuze, ze zal voor hem moeten werk...