Hoofdstuk 5

4 0 0
                                    

"Goodmorning princes! Vandaag is weer een nieuwe dag, Louis schud me zachtjes door elkaar. "Ik heb ontbijt voor je gemaakt, mijn ogen schieten gelijk open. "Wat ben je erg, grinnikt Louis.

"Ik kom eraan Lou, ik stap voorzichtig uit bed en wrijf in mijn ogen. Vandaag weer een nieuwe dag, ik hoop niet dat ik Styles weer tegen kom.. Hoe zou hij eigelijk heten? "H.Styles?

Ik trek een wat lossere jurk aan, ik doe mijn make-up en loop de woonkamer in. "Morning sunshine" klinkt vanaf de bank. "Bedankt voor het ontbijt boobear! Ik ren naar hem toe en spring op de bank, hij slaat lachend zijn armen om me heen.

"Het was heerlijk! Ik ruim alles op en kijk op mijn telefoon, oei 8 uur.. Ik moet om half 9 op kantoor zijn, ik poets mijn tanden en zoek naar mijn nieuwe hakken. Ik trek ze aan en pak mijn spullen, "Tot vanavond Lou! Ik geef hem een kus op zijn kaak en vertrek.

Ik neem een diepe zucht en stap het gebouw binnen, "Goeiemorgen Rose! Ik zwaai naar Marlie die achter de balie zit. Ik stap in de lift naar mijn kantoor, voordat de deuren dichtgaan vliegt er nog iemand in. "Hey Rose jij ook hier? Grinnekt Liam. "Wat een toeval.. Ik kijk lachend naar de grond. "Hoe ging het nog met Harry, uhm ik bedoel Meneer Styles..

Zijn naam is dus Harry.. "Uhm ik kwam wel binnen maar hij was niet zo blij.. Hij is echt een creep. Liam begint te lachen, "Dat is Styles eh.. 'Ping' "Ik spreek je nog wel Rose, hij geeft me een kus op mijn kaak en loopt de lift uit.

Hij is altijd zo vrolijk, ik glimlach en loop naar mijn kantoor. Ik zet al mijn spullen op tafel en pak mijn ipad, ik typ in: Harry Styles. Er komen heel wat foto's van hem voorbij, damn hij is echt een god.. Ik klik op het artiekel, Niemand zegt nee tegen Harry styles.

Het is gebleken na alle vrouwen die Harry Styles heeft gehad dat niemand nee tegen hem zegt. Hij is nog maar 20 en is al wereldberoemd, hij kan zwemmen in het geld van zijn bedrijf 'The Styles'. Hij heeft het overgenomen van zijn vader Des Styles, hij is helaas 5 jaar geleden overleden.. Hij slaat alle vrouwen aan de haak en heeft soms sex met zijn werknemers, hij is 1 van de meest gewilde mannen.

"Wow.. Ik kijk nog wat fotos van hem en sluit dan af, eerst maar eens beginnen met het project wat over 2 dagen klaar moet zijn.. Ik zoek wat stoffen in de vooraadkast, ik twijfel tussen een korte jurk of een lange met split.. Ik ga voor de korte jurk, de rug word laag en bloot.

Na 2 uur hard te hebben gewerkt is het tijd voor een pauze.. Ik stap de lift in en bots tegen iemand op, ik kijk omhoog naar de persoon waar ik tegen op botste. "Oh my god sorry Ha'.. Meneer Styles. Mijn handen liggen op zijn borst, hij ziet er geweldig uit. Mooi zwart pak, hij draagt een zwarte broek met een bruine riem. Zijn haar zit gewoon perfect zoals altijd..

Snel haal ik mijn handen van zijn borst af, "Het is zeer onbeleeft om te staren mevrouw Moon. "I-ik staarde niet.. Hij drukt op de stop knop van de lift, "Waarom stop je de lift? Piep ik zachtjes. Hij pakt met zijn lange vingers mijn kin vast, "Vind je het niet fijn om met een 'Sexgod' in een lift vast te zitten? Een grote grijns speelt op zijn lippen.

Ik word rood en kan wel door de grond zakken.. Hij heeft me dus gehoord die avond. "Nou Rosalie Moon? "D-dat was een grapje.. Hij begint te lachen, "Als je sex met me wilt hebben kan je het ook gewoon zeggen.. Mijn ogen worden groot, hij duwt me tegen de muur aan. Zijn handen glijden zachtjes over mijn rug naar beneden, ik hap naar adem als hij zijn handen op mijn kont legt.

Zijn hoofd komt dichter bij mijn nek, zijn krullen kriebelen langs mijn oor. "Wil je het hier doen of thuis? Ik voel hem grijnzen in mijn nek. "I-ik wil helemaal niets, krijg ik er moeilijk uit. "Ik weet dat je het wilt, hij geeft me een klein kneepje in mijn kont. Ik wil gillen maar hij houd zijn grote hand op mijn mond.

Hij drukt op een knopje en de lift gaat weer verder, een bekende 'ping' klinkt door de ruimte. "Tot gauw Rosalie, hij drukt een kus in mijn nek en verlaat de lift. De liftdeuren gaan langzaam dicht, ik zie hem verwijnen in de gang..

The big bossWhere stories live. Discover now