Před dávnými staletími postavila prastará podvodní rasa tajné město pod horou, ukrytou v moři. I když měly tyto bytosti odvěké nepřátele, město bylo neproniknutelnou pevností a v bezpečí, které poskytovalo svým obyvatelům, se jim žilo stále spokojeněji. Ve Fizzovy však přežíval zvídavý duch, který se nemohl spokojit s tak polštářovým životem. Neschopen ubránit se vábení nebezpečí, si Fizz navykl tajně se plížit z města a vyhledávat potíže. Skrze mnohá dobrodružství se stal mocným bojovníkem s ostrou vynalézavostí, jež mu umožňovala v pohodě unikat z nebezpečí. Jednoho dne se Fizz vrátil, jen aby zjistil, že město je kompletně opuštěné: jeho lidé zmizeli a zanechali tak Fizze bez jediné indicie, která by vysvětlovala jejich zmizení. Bez ničeho co by ho ve městě drželo, Fizz vyhledal trojzubec z očarovaného mořského kamene a vydal se sám na dalekou cestu.
Fizz se toulal oceánem v marném hledání svých lidí po mnoho let, využívajíc schopnosti, které se naučil ve svém dobrodružném mládí, k přežití. Konečně Fizz nalezl Bilgewaterský přístav. Byl natolik fascinován životem nad vodní hladinou, že nemohl odolat a musel ostrov prozkoumat. V jeho nekonečné zvědavosti Fizz bezděčně narušil záležitosti lidí, kteří zde žili, a jeho přítomnost nezůstala bez povšimnutí. Jeho hlouposti naštvali mnoho obyvatel, kteří se nakonec tak jako tak rozhodli, že ho chytí nebo zabijí. Najednou zjistil, že je na molu a totálně obklíčen. Připravil se tedy na návrat do moře i přes zalíbení, které v sobě pro Bilgewater našel. Když však stál na okraji dřevěného mola, na přístav zaútočil masivní drakožralok! Fizz přemohl tu bestii - byl ve výhodě díky svým znalostem podmořského světa a povědomí o slabinách té příšery. A tak, když získal vděčnost a respekt lidí, se Fizz rozhodl v Bilgewateru zůstat. Aby svému novému domovu sloužil co nejlépe, rozhodl se vstoupit do League of Legends.
Když Fizz bojuje, i ti z nejprosolenějších námořníků Bilgewateru vypadají jako banda ožralejch suchozemců. Klika, že je na naší straně.― Miss Fortune
ČTEŠ
League of Legends
FanfictionSem budu vkládat příběhy jednotlivých postav ze hry League of Legends, tyto příběhy nepíšu já pouze je přepisuji :)