Poháněna svým šíleným instinktem, Katarina hrdě slouží Noxusu jako vražedná zbraň, zároveň ve jménu tradice její rodiny. Vášeň, která jí umožňuje podávání abnormálních výkonů, ji však někdy uvádí do vnitřního zatracení.
Již od dětství Katarina disponovala bojovou náturou. Týkající se její kariéry, jako dcerka vyhlášeného pirátského generála si měla z čeho vybírat. Katarina však nad dychtivými nabídkami jejího otce mávla rukou a vydala se sama cestou čepele. Důsledně trénována nejlepšími Noxuskými vrahy, netrvalo dlouho a Katarina si vyžádala svou první misi. A ta jí byla přidělena, i když v porovnání s jejím talentem až směšně snadná – zabít prostého Demacianského důstojníka. Když se později té noci vplížila do tábora nepřítele, její oči zachytila mnohem sytější kořist. Demacianský generál byl pro ni již mrtvý, když opěvován projížděl davem. S vášnivým pocitem triumfálního krveprolití, sledovala generála až do jeho stanu. V mžiku překvapení hlídky, Katarina pronikla až ke generálovým zádům...a jemným pohybem mu podřízla hrdlo a zmizela v temnotách noci. Vražedná euforie ji však nevydržela dlouho – druhý den se k ní donesly zprávy o daném důstojníkovi, který se svou družinou pobil několik netušících Noxianských vojáků. Ten přesný důstojník, který měl být v této chvíli již dávno mrtev, nebýt její věčné touze po větším triumfu. Se zuřivostí v patách, Katarina se okamžitě vydala zpět do nepřátelského tábora, kde byl nyní opěvován právě daný důstojník, chráněn hlídkou již připravenou na jakýkoliv případný atentát. Soudě podle okolí, Katarina měla na vybranou odejít, nebo skočit přímo do nebezpečného obklíčení připravené hlídky a splnit původní ůkol. Bez váhání a pevně sevřenými dýkami si probojovala cestu až k cíli, kterému skončila dýka přímo mezi očima. Úkol byl splněn. Zbývalo jí však uniknout zbytku celého tábora, což se jí včetně několika nových šrámů povedlo. S nově nabytými zkušenostmi a vědomím, že povinnost má přednost před vášní, do Noxusu se vrátila jako nová žena. Jizvy, které získala té noci, jí nyní slouží jako stálá připomínka, že nikdy nesmí nechat unést vášní před povinností.
"Nikdy nezpochybňuj mou věrnost. Ani nevíš, co jsem za ni vytrpěla."―Katarina
ČTEŠ
League of Legends
FanfictionSem budu vkládat příběhy jednotlivých postav ze hry League of Legends, tyto příběhy nepíšu já pouze je přepisuji :)