Shyvana

170 11 2
                                    

Shyvana, zrozená z nezvyklého spojení draka s člověkem, strávila celý svůj život hledáním, kam vlastně patří. Neustálé pronásledování z ní učinilo nebezpečnou válečnici a kdo se jí teď odváží postavit do cesty, musí být připraven čelit běsnící stvůře, jež se skrývá v jejím nitru.

Pro draky byla Shyvana zrůdou s nečistou krví a celé své mládí strávila na útěku před jedním obzvlášť fanatickým ochráncem tradic. Společně se svým otcem, kterého ostatní draci vyhnali, byli nuceni cestovat z místa na místo. Nikdy neměla žádný domov. Nesčetné boje a šarvátky v Shyvaně probudily nenávist a lačnost po krvi. Po letech strádání onen úporný pronásledovatel jejího otce zabil, sám však byl vážně raněn. Uprchl směrem na sever, aby se po boji zotavil. Zármutkem šílená Shyvana se vydala po jeho stopě zaslepená touhou po pomstě. Cestou narazila na skupinu lidí, kteří po onom ještěrovi pátrali také. Hleděli na Shyvanu se strachem v očích, jejich vůdce k ní však pokojně přistoupil. Představil se jako Jarvan IV., demacijský princ, a nabídl jí pomoc. Společně pak toho zákeřného draka, který zabil jejího otce, dopadli a skolili. Shyvana si nemyslela, že by tito muži měli šanci ten boj přežít, Jarvan se svým doprovodem však bojovali s takovou udatností, jakou by u lidí nikdy nečekala. V železe zakutí bojovníci dotlačili svého soka do kouta, kde mu Shyvana zasadila poslední úder a vyrvala mu srdce z těla. Když viděl Jarvan její bojové zanícení, nabídl jí místo ve své elitní stráži. Shyvana stále viděla v pohledech jeho ozbrojenců strach, ale toužila po nějakém skutečném domově. Jarvan si získal její důvěru, a tak jeho nabídku přijala a nyní bojuje v demacijské armádě po jeho boku. Její lidští spolubojovníci ji sice hluboce respektují, přesto si od ní však stále udržují odstup. Shyvana by princovi ráda oplatila jeho laskavost a nabídla mu kromě svého meče i všechny své dračí schopnosti; v koutku duše si však není jistá, zda strach, který z ní ostatní vojáci mají, není oprávněný.

„Drakům jsem už svou sílu dokázala. Co si na mě připraví lidé?"
-- Shyvana

League of LegendsKde žijí příběhy. Začni objevovat