Satan tedy chci říct Teemo

300 19 8
                                    

Teemo je pro své yordlovské bratry a sestry z Bandle City legendou. Je na něm něco divného, neyordlovského. Společnosti ostatních se sice nijak nestraní, v rámci obrany Bandle City však často vyráží na různé výpravy jen o samotě. Za běžných okolností je velice vřelý a přátelský, v boji se ovšem v jeho nitru něco změní a bez milosti zabije každého, na koho na své hlídce narazí. Už když se jako mladík účastnil vojenského přijímače, jeho instruktory i ostatní odvedence znepokojoval fakt, že jakmile začal bojový výcvik, z okouzlujícího a milého muže se stal mlčenlivý a nesmírně efektivní vraždící stroj. Teemovi nadřízení jej poměrně brzy převeleli k Průzkumníkům vlasti, kteří jsou společně s Meglingovými komandos nejslavnější speciální jednotkou Bandle City.

Zatímco většina yordlů v samostatných průzkumných misích nijak neexceluje, Teemo je pro ně jako zrozený. Počet pokusů o infiltraci Bandle City, které během svých akcí překazil, z něj činí nejnebezpečnějšího yordla současnosti. To je věc, kterou by do něj nikdo neřekl, zvlášť pokud s ním zrovna sedí v jeho oblíbené hospůdce nad korbílkem medoviny. Teemo byl prvním šampionem, kterého Bandle City poslalo do Ligy, a on se tam okamžitě cítil jako ryba ve vodě. Ze své oblíbené foukačky střílí šipky otrávené jedem ajunta, který si sám sbírá v hlubinách kumunguské pouště. Aby se lépe vyrovnal s dlouhou izolací od ostatních, navázal přátelství s Tristanou, která je stejně jako on šampionkou v Lize a navíc jako on sloužila ve speciálních jednotkách Bandle City. Tento vztah je přínosem pro oba yordly, ačkoliv senzacechtivými valoranskými médii se začínají šířit zprávy, že toto přátelství přerůstá v romantický vztah. Ale ať už to je pravda nebo ne, diváci Ligy legend Teema milují a nepřátelé se naučili mít z tohoto drobného válečníka pořádný respekt.

„Teemo se dokáže změnit z bodrého kumpána v chladného zabijáka během pouhého okamžiku. Lepšího přítele bych ale přesto asi nenašla."
-- Tristana

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 28, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

League of LegendsKde žijí příběhy. Začni objevovat