3~♥

289 22 0
                                    

Y/n:
Ay biliyorum geç geldi...
Özür dilerim tekrar tekrar...
Güzel bir bölüm yazmaya çalışacağım şey birde bu bölüm yine Chanyeol'e söveceksiniz sanırım...
Neyse başlamalıyım sanırım...

1 Ay Sonra

Suho gecenin bir yarısı gelen telefon ile yerinden sıçramıştı. Arayan kişiye söverken uykulu bir sesle telefonu açtı.

"Alo?"

"S-Suho yardım et!"

Suho tanıdık ses ile gözlerini açıp yatakda doğruldu. Sevdiği adamın sesi diğer hattan kulağına gelirken yüzünde istemsiz bir tebessüm oluşmuştu.

"Lay..."

İstemsiz bir şeklide diğerinin adını mırıldandı.

"S-Suho lütfen yardım et... Lütfen"

Lay bağrarak ağlamaya başladığında Suho nerde olduğunu sormayı unuttuğunu fark etti.

"Lay nerdesin?!"

"Chanyeol'ün evinin alt sokağında..."

Ağlamaya devam ederken mırıldandı. Suho yatakdan hızla kalkıp sandalyenin üstündeki hırkasını sırtına geçirdi. Anahtarlıkdan aldığı arabanın anahtarları ile dışarı fırladı. Hızla arabaya binip Lay'in tarif etttiği yere geldi. Eski evlerin olduğu karanlık sokakta duvara yaslanmış  dizlerini kendine çekmiş küçük bir beden gördü. Yanına gidip omzuna dokundu.

"Lay..."

Beden hızla kalkıp Suho'nun boynuna sarılıp sıcak gözyaşlarını bıraktı.

"Özür dilerim... Çağırmam gereken en son kişi sendin Özür dilerim Suho... A-Ama..."

Konuşamadan daha fazla ağlarken Suho gülümseyerek Lay'in sırtını okşadı.

"Ne işin var burda? Chanyeol nerde?"

Lay Suho'dan ayrılıp terli ellerini pantolonuna sürdü.

"K-kavga ettim ve çıkmadan bir numara almam lazımdı. Senin kartlarından birini gördüm. Elime en yakın olanı alıp hızla çıktım. Arkamdan bile gelmedi. Bir aydır onu redden şirket yüzünden depresyonda... Sinir ve üzüntü ile yanıma hiç birşey almadım. Hava daha fazla kararmaya başladığında korkmaya başladım. Beni burda bırakırsan anların Suho... Tekrar özür dilerim... Ya da ben artık gitsem-"

Suho Lay'in kolundan tutup arabaya sürükledi.

"Acıktın mı?"

Lay arabanın içinde ellerini incelerken başını hafif bir şeklide salladı. Suho Baekhyun'un vereceği tepkiyi bilmiyordu ama tahmin edebiliyordu. O da neden yaptığını bilmiyordu ama Tanrım sevdiğiniz adam gecenin üçünde ıssız ve kötü bir yerede tek başınayken onu orda bırakmak... Kim bilir başına neler gelecekti düşünmesi bile korkunç... Hızla eve sürüp anahtarı almadığına küfürler ederek zile bir çok kez bastı. Lay yutkunarak Suho'nun bir adım arkasında durdu. Korkuyordu. Neyden korktğunu bilmeden...

"Ne var lanet olsun!?  Gecenin bu saatinde siktiğim kim sikti benim güzel zilimi..."

Baekhyun'un uykulu ve sinirli sesi diğer taraftan duyuldu. Ardından kapı açıldı kapalı bir gözle...

"Kimsin?! Ne istiyorsun?!"

"Baek benim Suho..."

Baekhyun başını sallayıp kapıyı açtı.

"Tamam geç ben yatıyorum...."

Geriye dönüp gideceği zaman ayakları birbirine girip yere düştüğünde odaya gitmekden vazgeçip düştüğünü bilmeden  tekrar uyuyakalmıştı. Lay yüzündeki tebbessüm ile olanları izlerken Suho kahkaha atarak ayağının ucu ile Baekhyun'u dürttü.

"Baek... Kalk hadi..."

Baekhyun yuvarlanıp kafasını duvara vurduğunda küfrederek yerden kalktı.

"Yerde ne işim var benim?!"

Başını tutup Suho'ya baktı.

"Ve senin burda..."

Ardından arkada duran Lay'e baktı. Sinirle Suho'ya baktı.

"Bu piçin ne işi var burda Suho!?"

Suho Lay e dönüp koltuğa oturmasını söyledi. Baekhyun'u mutfağa sürükledi.

"Baek... Beni aradı zor durumdaydı... Getirmek zorunda kaldım..."

Baekhyun sinirle bağırdı.

"Siktiğimin gerizekalı Park Chanyeol'ü nerdeymiş?! O alsaydı sana mı kaldı?!"

Suho gözlerini devirdi.

"Sabah gidecek Baek... Lütfen şimdilik..."

Baekhyun omzunu silkip başını salladı.  Ayaklarını sürükleyerek salona ilerledi arkasından Suho...

"Özür dilerim..."

Lay hala korkudan titreyen ellerini pantolonuna sürdü.

"Tamam!"
Suho Baekhyun'un koluna vurdu

"Kes sesini Bacon!"
Baekhyun gözlerini devirip Suho'ya baktı.
"Birşey söyledi karşılık verdim... Bana bu sürtüğü savunma!"
Suho gözlerini devririp Baekhyun'un kolundan çekip kaldırdı.
"Hadi gidip bize yemek hazırla Baek..."
Omuzlarından tutup mutfağa sürükledi. Orda bırakıp salona geçti.
"Baek adına ben özür dilerim..."
Lay gözyaşlarını tekrar silip ayağa kalktı.
"S-söylediklerine yalan diyemeyiz Suho... Şuan yaptığım kısmen sürtüklük oluyor... B-ben özür dilerim Suho..."
Kapıya doğru ilerlerken Suho Lay in kolundan çekip sarıldı.
"Benim yaptığım ne Lay... Kendi kendime aylarca seni sevmediğimi ikna etmeye çalıştım... İkna olduğum zaman yanına çağırdın... Gelmem gerekmiyordu ama geldim... Kendini suçlama Lay... Tek suçun kendini aşık etmek..."
Lay Suho'nun beline sarılıp daha çok ağladı...
"Ö-özür dilerim... Çok özür dilerim... Çok çok çok özür dilerim Suho..."
Lay hıçkırıklarla ağlarken Suho diğerinin sırtını okşadı... Yavaş yavaş ağlaması sonlanıp uyurken Suho onunla birlikte ayakta bekledi...

Sabah...

Chanyeol Lay in nerde olduğunu öğrendiğinde tam anlamıyla bir sinir krizi geçiriyordu. Evden pijamaları ile çıkıp ayağındaki terliklerle Suho ve Baekhyun'un evine vardı. Sinirle çaldığı kapıyı kırmamak için kendini tutuyordu adeta...
"Siktiğimin...Suho şimdi kimi kurtarmaya gittin?!"
Baekhyun sinirle açtığı kapıyı sinirle tekrar kapattı.
"Ne işin var burda!..."
Chanyeol sinirle bağırdı.
"Aç şu kapıyı yüz yüze konuşalım Baek!!!"
Baekhyun gözlerini devirip ellerini göğsünde birleştirdi.
"Senin gibi birinin yüzünü neden görmek isteyeyim Yoda!"
Chanyeol kahkaha atıp konuştu.
"Eski zamanları anlatmamı ister misin Baek?!"
Baekhyun yutkunup kapıyı açtı hafifçe aralayıp başını uzattı.
"Ne istiyorsun Yoda!"
"Lay i"
"Burda olduğunu düşündüren ne?!"
Chanyeol kapıyı sinirle itip içeri girdi.
"Lay nerdesin?! Tamam Özür dilerim seni gitmene göz yumdum hadi gidelim!"
Baekhyun omzunu kapı eşiğine dayayıp Chanyeol'ü izledi.
"Tch tch tch koskoca Chanyeol ü böyle görmek..."
Sinirle dönüp Baekhyun un kolundan tuttu.
"Lay nerde Baek!"
Baekhyun yüzünü buruşturup kolunu kendine çekti.
"Benim odamda koridorun sonundaki oda..."
Chanyeol hızla odaya dalıp korku ile kapıya bakan Lay ile karşılaştı.
"Gidiyoruz Lay.."
Kolundan tutup sürüklemeye çalıştı.
"B-bırak beni Chanyeol seninle gelmek istemiyorum! "
Chanyeol Lay e döndü.
"Ne demek istemiyorum hadi Lay!"
Kolundan çekip odadan çıkardığında Lay sinirle Chanyeol ün ayağına vurdu..
"Siktir git Chanyeol bu evdeki insanları yeterince üzdük... Seninle gelmek istemiyorum... Zaten bugün bu evden çıkıp gideceğim... Senin evde olmadığın bir günde herşeymi toplayıp uzaklara gideceğim ve sen Chanyeol bir daha karşıma çıkmayacaksın..."
Sinirle yerdeki Chanyeol e vurup dışarı çıktı...
Kapıdan olayları izleyen Suho kimseye aldırmadan Lay in arkasında koşarak çıktı. Lay in omzundan tutup kendine çevirdi...
"Lay... Başka ne oldu? Anlat bana... Sen sadece kavga yüzünden onunla gitmeyecek biri değilsin... Anlat bana..."

Y/n:
Ay kısa oldu artık erken atacağım hallettim Wattpad ile sorunumu ve bu kısa bölümü telafi edeceğim...
Sizi seviyorum...
Kendinize iyi bakın...

Aşk 《Sulay》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin