1.Bölüm

57.3K 157 15
                                    

Benim olmalısın.(13.27)
Amy,nihayet çıkmıştı okuldan.Eve yaklaşmaya başladığında,çantasından anahtarları çıkarmak üzere aramaya koyuldu.Anahtardan önce,dinlediği müziği değiştirmek üzere telefonu aldı eline.Yeni bir mesaj aldığını farketti.Mesajın üzerinden epey bir zama geçmişti.Eve geçince bakmaya karar verince tekrar anahtar avına başladı.Şıngırtıyı duyunca doğru yolda olduğunu anlayıp tek hamlede aldı anahtarları eline.Önce bahçe kapısını açtı.Yorgun olsa da es geçmedi kedileri okşamayı.Daha sonra apartman kapısını açarak merdivenlere yöneldi.Daire kapısına vardığında annesinin tüm gün yemek yaptığını anladı.Gülümseyerek kapıyı açtı ve:
-Döktürmüş birileri,diyerek mufağa yöneldi.Mufakta annesini beklerken babasını görünce şaşırdı.Üstelik mutfak önlüğüyle...
-Annen bana dargın.Jest olsun diye oyalandım işte.
-Jest olsun diye çiçek falan alırsın baba,diyerek yaprak sarmasından bir tane aldı Amy.Ağzına atarke devam etti:Neden dargın ki sana annem?
-Yoga derslerini bizim evde vermek istiyorum.Bana musade etmediği yetmiyor,bir de işime karışıyor.
-Zaten şurası baba yoga salonu,diyip elini cama yöneltti Amy.Ve devam etti:Ne diye evde veresin dersleri?
-Evimizin enerjisi çok daha farklı yavrum,diyerek önlüğü tebessümle çıkarıp yerine astı Tahsin Bey.Amy,onun bu tavırlarına oldukça alışkın olduğu için hiç istifini bozmadan konuştu:
-Umarım dargınlğını düzeltirsin.
-Bana tavır almasın da,istese işten ayrılırım.
-Olur mu baba...Al nefes,bacakları gevşet.Ver nefes,kolları esnet.Bağdaş kurup,yüzük ve baş parmakları birleştir,diyerek bir sarma daha aldı Amy.Onu da yerken devam etti:Bunlarla büyüdüm ben.
-Yalnız onlar annene,seninkiler dolapta.Yeme artık kızacağım yoksa,diyerek kahkaha attı Tahsin Bey.Amy,bir sarma daha aldı:
-Al sarma,ağzını aç.Çiğne ve yut,mideni esnet,diyerek kahkaha attı.Tahsin Bey de kahkahalarına katıldı.

Mesajını hala görmemiş olması canını sıkmıştı fazlasıyla.Hem,neden atmıştı ki o mesajı?Çok canı sıkılmıştı.Cevap gelmeyince daha çok sıkılıyordu canı.Feridun'u aradı:
-Alo,Feridun.
-Efendim abi?
-Bana uğrasana.
-Farah'tan zaman bulabildin yani.
-Uzatma kardeşim,bekliyorum.
Oğuzhan,gözlüğünü çıkarıp kanepeye uzandı.Nasıl olsa Feridun'da anahtar var,diyerek uyumayı denedi.Tam uykuya dalacakken mesaj sesiyle irkildi.

Amy,yaklaşık beş saattir beklettiği mesajı okuma fırsatını bulmuştu.
Benim olmalısın.(13.27)
Tam olarak ne cevap vereceğini kestiremese de aklına ilk gelen soruyu yöneltti uzatmadan.

Seni tanıyor muyum?(18.04)
Sonunda cevap gelmişti.Bu soruya verilecek cevabı düşünmeye başladı.Tam o sırada çalan kapıya sövdü önce.Sonra aceleyle cevap yazdı.

Hiç sanmıyorum.(18.07)
O halde ne diye mesaj atıyordu ki?,diye düşündü Amy.Bu mesaja cevap vermeye tenezzül etmeyerek mutfağa gitti.

-Gel abi,otur şöyle.Benim yeni bebeğim bu,diyerek elinde bir tomar buruş buruş,yıpranmış kağıtları Feridun'a uzattı.
-Sakın bitti deme bana,diyerek şaşırdı Feridun.
-Oha.Ne bitmesi la...Yeni başladım.Daha beş gün olmadı.
-İyi ilerlemişsin.Festival yakın abi,acele et.
-Senaryo bitecek de,oyuncu bulunacak da,film çekilecek de,film festivalinde yorumlancak he?Derdim ödül olsaydı kardeşim,dizerdim şu köşeye hepsini.
-Zaten diziliydi.Camdan aşağı fırlatmasaydın hepsini...
-Bitti gitti o günler.Ben yeni senaryomla mutluyum abi.Bu bebekler kalsın sende.Analiz edince getir,acele etme.
Oğuzhan,lavaboya giderken mesajına cevap gelmediğini farketti.
Lavabo başında dikilip,banyo aynasında kendini seyretti.Şakakları beyazdı artık.Saçları da dökülüyordu besbelli.Alnı açılmıştı bariz.Göz çevresi,hele de alnı belli bir şekilde kırışıktı artık.Sakallarını kesme vakti gelmemiş miydi?Saçları da uzamıştı,en azından yanları alabilirdi.Aynaya iyice yakınlaştı.Yüz hatları fena çıkıktı.Zayıfladığını nihayet o an farketmişti.Sol şakağında,onu son üç yıldır asla terketmeyen o belirgin damardan onlarcası;kollarında hatta penisinde de vardı.Yaşlandığını asla sorun yapmazdı,karakterinde yoktu bu.Fakat yeni bir senaryoya başlamışsa elbette sorun yapardı.Ancak nihayet bir kız bulmuştu kendine.Bu ona 40 yıl sonra yeniden sigara içen bir adam gibi,47 yaşına kadar bekar yaşamış ve ilk seksini az sonra gerçekleştirecek bir kadın gibi,finish çizgisine bir adım kalmış ve sadece 1 salise farkla birinci gelecek atlet gibi hissettiriyordu.
Lavaboda fazla oyalandığını düşünüp içeri geçti.Kalkmakta olan Feridun'u yolculadı.Telefonu tekrar eline aldı.

Fakat ben seni tanıyorum Amy.(19.22)
Amy,sofradan kalkıp odasına gitti.Endişelenmişti.Onu takip eden bir sapık olabilirdi.Tabağını yarım bırakmasına sebep olduğu için telefonu fırlatmak istedi.Sakin olması gerektiğini düşünüp yatağına atladı.Çok geçmeden bir cevap yazdı.

İzin ver,ben de seni tanıyayım.(19.30)
Olmaz.(19.30)
Haksızlık bu.(19.31)
Son derece hoş birisin.Seni her gördüğümde yeniden vuruluyorum sana.(19.31)
Eğer seni tanıyor olsaydım,hakkında yorum yapabilirdim.Tıpkı senin şu an benim hakkımda yapıyor olduğun gibi.(19.32)
Şimdilik tanıma beni. (19.32)

Amy,yeterince tedirgin olmuştu.Artık cevap vermeye niyeti yoktu.Fakat çok geçmeden bir yeni mesaj daha aldı.

Yeni bölüm 50 okuma ve 20 vote da gelir.Öpüldünüz telefon sapıklarım ^^

Numara +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin