İyi geceler güzelim.(19.46)
Amy,buna da bir cevap yazmamaya karar verdi.Yatağana gömülüp uyumaya çalıştı.Evrim'den gelen en az on aramayla uyandı Amy.En sonunda açtı:
-Ne var!
-Kalk be.Uykucu.Bahçede bekliyorum.
Homurdanarak kapattı telefonu.Uygun adım lavaboya yöneldi.Elini yüzünü yıkayıp odasına geçti.Oldukça koyu ve uzun saçlarını taradı.Pijamalarını çıkarıp tüm vücudunu kremledi.Kıyafelerini giyip telefonunu kontrol etmek için yatağına uzandı.Yeni bir şey olmadığı için gerisin geri kalktı yataktan.Mufağa yöneldi.-Çok karışık.Hangisi ana karakter?Katya neden bu kadar kötü?
-Ciddi ciddi bu mu yorumun?
-Anlamadım ben bişey.Bana göre cacık olmaz bu senaryodan.
Oğuzhan,Feridun'un bu öküz tavırlarına anlam veremeyip eline tutuşturulmuş kağıt yığınına baktı.O sırada içeriye Farah girdi.
-Daha yolu var o senaryonu,dedi Farah elindeki çaydanlığı masaya bırakarak.
-Teşekkür ederim tatlım,diyerek Farah'ı yanağından öperken Feridun'a imalı bir şekilde baktı Oğuzhan.Evrim gerçekten bahçede bekliyordu ve belli ki çok gergindi.
-Geldim işte.
-Nerde kaldın ya!
Amy,Evrim'in koluna girerek:
-Sessiz ol,gel şöyle,diyerek banka oturttu.Telefonunu çıkarıp,ona şaşkın şaşkın bakan Evrim'e uzattı.Evrim bir süre sonra başını
telefodan ayırıp Amy'ye baktı.
-Kim bu,Amy?
-Bilmiyorum ki.
-Numarası açık,sorgulatsana.
Amy,bunu düşünmemişti hiç.Kim olduğunu öğrenmek istemiyordu sanki.Ya da ondan duymak istiyordu adını.Fakat Evrim çoktan sorgulamıştı bile.Oğuzhan...İsmi Oğuzhan'dı.Adını ve soyadını tarayıcıdan araştırdı.Boğaziçi'nde Sanat Yönetmenliği bölümünü bitirmiş olduğunu gördü.Bir çok ödülüne ve sağlam bir tiyatro geçmişi olduğuna tanıklık etti dakikalar içerisinde.Müzikle de uğraşan bu yakışıklı ne diye Amy'ye yazsındı.Fotoğraflara defalarca baktı.Gerçekten aşırı derecede yakışıklıydı.Hiç tanınmıyordu ama oldukça başarılıydı gerek müzik gerekse sinema,tv,tiyatro alanında.Evrim,en az Amy kadar etkilenmişti bu adamdan.Numaramı nerden aldın?(12.23)
Bekle...(12.23)
Neyi?(12.23)
Daha o konuya çook var.(12.24)
Kim olduğunu söyle ya bari(12.25)
Olmaz :/ (12.25)
Oğuzhan. (12.25)
İlk tahminde. (12.26)
Amy,tükenmişlik sendromuna girmiş bir yönetmenin oyuncağı olmak niyetinde değildi.Kendini,küllerinden yenide doğmak adına kullandığını düşünüyordu.Hayır...Ona asla cevap vermeyecekti.Asla...
Nokta atışı. (12.48)
Neden mesajlarıma cevap verilmiyor...(13.56)
Amy :( (15.32)
Aşkım :'( (16.57)Amy,tüm bu sevimli mesajlara cevap yazma konusunda kararsız kalmıştı.Sonunda bu başarılı ve yakışıklı adamın bir cevabı hakettiğine karar verdi.
Oğuzhan.(21.56)
Cevabın geç geleceğine emindi.Ancak hiç de öyle olmadı.Söyle aşkım.(21.56)
Oğuzhan,ben daha fazla sürdüremem bu mesaj olayını.(21.57)
2 gün oldu.(21.57)
Umrumda değil.Hoşuma gitmiyor.(22.00)
Sana hoşuna gidecek bir şey söyleyeyim.(22.01)
Evet? (22.05)
Elini kullan.Özellikle iç çamaşırının üstünde.Sütyen ya da kilot.Hiç farketmez.(22.07)
Amy,bir dangalakla konuştuğuna emin olup telefonu nefretle yere attı.Halıya denk gelen zavallı telefon kırılmaktan kıl payı kurtuldu.Odada ki başıboş köpek,bu dramın ardından yatağa zıpladı.Amy,köpeği okşayarak yatağa uzandı.Asla cevap gelmeyeceğini anlayınca şansını tekrar denedi Oğuzhan.
Mesaj sesini duyan köpek kulaklarını dikti.Uyumakta olan Amy'nin elini defalarca yalayıp uyandırdı.Koşup telefonu yatağa bıraktı.Amy,gelen mesajı okumaya çalıştı uyku sersemliğiyle.
Kırdım?(22.48)
Aynı sersemlikle cevap yazdı.
Alakasız.(22.53)
Tamam.Yapmadım de o zaman.(22.54)
Neyi?(22.55)
Elini kullanmadığını söyle.(22.55)Amy,bu adamın sağlam bir cevap hakettiğini düşündü.Derin bir nefes alıp başladı yazmaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Numara +18
Teen FictionOkumaya başlayacağınız bu zimbirti iki kisi arasinda gecen bir tanisma oykusu.