Part 3

497 31 2
                                    

Έπεσα για ύπνο και το πρωί έφτασε και ο ήλιος απειλούσε τα μάτια μου.. -.-

Ποο! Είναι ήδη 9 αλλά βαριέμαι να σηκωθώ! Πώς θα πάω στην Zoe?? Θα είμαι σαν άρρωστη! Με μαύρους κύκλους και τα μάτια μου κατακόκκινα! Θα αρχίσει το δούλεμα και θα λέει πως δεν με άφησε να κοιμηθώ χθες και τέτοιες πονηρές βλακειες!!! Μετά από τη διαμαρτυρία μου ( :ρ ) σηκώθηκα, άνοιξα τη ντουλάπα και έπιασα μια φόρμα γκρι με ροζ γραμμές στο πλάι και μια παστέλ ροζ μπλούζα, που όταν κοιτάχτηκα στον καθρέφτη, ήθελα να αυτοκτονήσω! -.- Έκανε τα βυζια μου να φαίνονται τεράστια ενώ δεν είναι! >.< Πφφ! Στα σκουπίδια αμέσως! Κάποιες (μπορεί και κάποιοι Ο.ο) θα λέτε.. "Μα καλά... θα δείχνει ότι έχει μεγάλα βυζια και δεν θέλει??? Ααα.. τρελή!". Πφφ δεν είμαι προκλητικη και δεν θέλω να με κοιτάνε -.- ειδικά το στήθος μου! Αφού την πέταξα σε μιαν άκρη άνοιξα ξανά τη ντουλάπα και το κυνήγι του θησαυρού άρχισε! "Πφφ" ήταν το μόνο που μπορούσα να πω εκείνη τη στιγμή! Έχω βαρεθεί τα ρούχα μου και θα πάρω μια μέρα ( Του Αγίου ποτέ δηλαδή :ρ ) λεφτά να πάω για ψώνια επιτέλους! Τελικά κατέληξα σε ένα κολλητό τζιν και μια μαύρη μπλούζα. Έβαλα τις χνουδωτες μου μπότες, χτένισα τα μαλλιά μου όπως να ναι, άρπαξα το μπουφάν μου και κατέβηκα στη κουζίνα...

Μ.Ε.: Εε! Που πας? Δεν θες καφέ??
Ε: Εε.. θα πιω στης Zoe!! Bye!!
Μπ.Ε.: Στο...καλο..!

Έφυγα γρήγορα, σχεδόν τρέχοντας, γιατί η ώρα ήταν ήδη 9:30. Ξέρω βιάζομαι αλλά ήθελα να πάω από νωρίς μήπως έβλεπα τον Dylan! Ξαφνικά συγκρούστηκα με ένα άλλο σώμα, με αποτέλεσμα να βρεθώ στο έδαφος. Σήκωσα το βλέμμα μου και αντίκρισα τον Dylan που μου έδινε το χέρι του να σηκωθώ. Τον άφησα να με βοηθήσει και καθώς σηκώθηκα βρεθήκαμε σε απόσταση αναπνοής να κοιτάμε ο ένας τον άλλον. Ήρθα στον πραγματικό κόσμο και έκανα ένα βήμα πίσω...

Ε: Συγνώμη!
D: Εγώ συγνώμη!
Ε: Εε.. Εγώ φταίω αλλά τέλος πάντων :ρ Που πας?
D: Σε σένα ερχόμουν! :) Εσύ που πας??
Ε: Στης Zoe... θες να έρθεις?
D: Εεεε... οοοκεευ!

Περπατούσαμε μαζί, ο ένας κολλημένος στον άλλον και σε μια φάση πέρασε ένας άντρας από δίπλα μου και με κοίταγε...

?: Ππσσς.. που πας εσύ μανάρι μου??
Ε:..... :|

Ο Dylan έγινε έξω φρένων! Με έπιασε από τη μέση και κοίταξε τον άγνωστο με μισό μάτι...! Παναγία μου, έχω σωματοφύλακα! :'3

Ε: Εεεε.. θενξ! :)
D: Πφφ.. τίποτα ;)
Ε: Λοιπόν... Μπορείς να με αφήσεις τώρα... :| (με κρατούσε ακόμα από τη μεση)
D: Μπαα.. ;)
Ε: Εεε... οοοτι πειις! :)

The big C in my life...Where stories live. Discover now