Part 12

672 36 8
                                    

Ξεσπασα σε κλάματα και λυγμούς! Δεν γίνεται να την χάσω! :"( Η πόρτα άνοιξε...

Γιατ: Συγνώμη... δεν μπορέσαμε να κάνουμε κάτι... :(
D: Τι..? Δη-δηλαδη πε-πεθανε...??
Γιατ: Λυπάμαι πολύ...
D: Δεν..δεν πέθανε! Πείτε μου πως είναι απλά μια φάρσα! Σας παρακαλώ!!! :"(
Γιατ: Ηρεμήστε... Λυπάμαι πολύ αλλά πρέπει να ηρεμήσετε!
D: EMMAAA!!!!! :"(

3 μήνες μετά...

Κλεισμένος στο δωμάτιό μου όλη μέρα, την σκέφτομαι. Πως? Γιατί? :"( Αχ Emma... Η πόρτα μου χτύπησε και απάντησα βραχνά..

D: Τι θες? :'(
J: Dylan σε παρακαλώ...
D: Jasmine φύγε...
J: Dyl-
D: Φύγε!! :"(

Έφυγε στεναχωρημενη από το δωμάτιό μου. Πως της μίλησα έτσι θεέ μου? :( Μισώ τον εαυτό μου. Σήμερα θα πήγαινα στον τάφο της. Πόσο μου έχει λείψει το γέλιο της... Τα λαμπερά ματιά της... Ακόμα θυμάμαι εκείνη τη νύχτα μαζί της... Πόσο την αγαπάω...

Λίγες ώρες αργότερα, άρχισα προς το νεκροταφείο. Αφού έφτασα, πήρα τον δρόμο που σχεδόν κάθε μέρα ακολουθώ. Emma...Emma...Emma... Πόσο μου λείπεις καρδιά μου... Αφού πήγα στον μαρμάρινο τάφο της, της έφτιαξα λίγο τα λουλούδια που της είχα φέρει προχθές. Της άναψα το καντηλακι της και κάθισα να κοιτάω τη φωτογραφία της...

D: Emma... ζωή μου... που είσαι ομορφιά μου? :"( Σου λείπω καθόλου? Με σκέφτεσαι άραγε? Μπορείς να σκεφτείς? Μπορείς να θυμηθείς? Πόσο σε θέλω πίσω καρδιά μου... Πότε θα σε δω άραγε? Εσύ θες να με δεις? Θα μπορέσεις να με δεις? Θα μπορέσω να σε δω?

Ένα χέρι με έπιασε στον ώμο...

J: Πάμε? :(
D: Ναι..Ναι πάμε...

Πήγα στη φωτογραφία της και την φιλησα...

D: Σ'αγαπαω... ♡ :"(

3 χρόνια μετά...

Η Diana, η κόρη της Jasmine με φώναξε... Ναι απέκτησε παιδί :")

Diana: Τειιιεε!!!
D: Ναι??
Diana: Τελω νελο!
D: Ωω μεγάλο κορίτσι είσαι! 3 χρονών έφτασες! Ακόμα μπιμπερό??
Diana: Μα Τελω μπιμπελό!!
D: Καλά καλά... έλα εδώ..

Ήρθε πάνω μου και με αγκάλιασε. Ξαφνικά καθώς έπιασα το μπιμπερό με το νερό της στα χέρια μου μου ψιθύρισε στ'αυτι...

Diana: Σ'αγαπαει...!
D: Ποιος..?
Diana: Η Emma!
D: Τι λες Diana μου??
Diana: Τειε σ'αγαπαει!
D: Πώς το ξέρεις αγάπη μου? :(
Diana: Μου το πε! :)

Έμεινα... της..της το πε?? Την τοποθέτησα απαλά πάνω στον πάγκο και την κοίταξα στα μάτια...

D: Αγάπη μου.. πως έμοιαζε η Emma?
Diana: Ήταν ξαντια με κοντά μαλλιά και κρυσα (χρυσά :ρ) ματιά..
D: Που την είδες?
Diana: Ντεν τυμαμαι τειε... Μόνο εκείνη τυμαμαι..
D: Καλά Diana μου... Σ'ευχαριστω που μου το πες... Αν...αν την ξαναδείς, φώναξε με αμέσως...
Diana: Ναι τειε... ααααχ... με πας μέσα?
D: Ναι :)

Την πήρα στην αγάλια μου και την πήγα στο δωμάτιό της και την ακούμπησα απαλά στο κρεβατάκι της. Της φίλησα απαλά στο κούτελο της και πήγα να ξαπλώσω και γω. Η Jasmine μου την άφησε για απόψε γιατί ο άντρας της Bill ήθελε να την βγάλει έξω μιας και είχαν επέτειο. Ξαφνικά, η φωνή της μικρής με ξύπνησε και πήγα τρέχοντας στο δωμάτιό της.

D: Τι έπαθες Diana??
Diana: Τη είδα!
D: Την..την Emma?
Diana: Ναι..!
D: Που??
Diana: Ήταν τσε μια καφετελεια! Τσε με πήγε μετά βόλτα στη ταλασσα! :)

Καφετέρια...θάλασσα... Την βλέπει στα όνειρά της... :( Ααχ...

D: Diana δεν ήθελα να μάθεις έτσι για την Emma...
Diana: Γιατί? Είπε πως με αγαπάει! Τσε εσένα! Όλους!
D: Τι άλλο σου είπε?
Diana: Είπε πως τέλει να σε δει αλλά ντεν μπολει. Ντεν την αφήνουν. Μόνο εμένα αφήνουν να ντει. Είπε κάτι για πυλακας άγγελος...

Φύλακας άγγελος... Η Emma μου είναι ο φύλακας άγγελος της μικρής....

~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~

Το τέλος έφτασε! Το τελευταίο παρτ ανέβηκε και η Emma είναι ο φύλακας άγγελος της μικρής Diana! Δεν περίμενα να είναι μόνο 12 parts αλλά... υγεία! Ελπίζω να σας άρεσε και να το προτείνετε σε φίλους σας! Μην ξεχνάτε το Addicted (Greek)!

Επιπλέον, άρχισα καινούρια ιστορία και δεν ξέρω πότε θα αρχίσω να την ανεβάζω. Βασικά, μπορεί να αργήσω... πολύ!

XOXO EVA ♡

The big C in my life...Where stories live. Discover now