Part 4

460 33 5
                                    

D: Πώς αισθάνεσαι Emma? Πες μου..! :(
Ε: Πεθαμένη!!! :"(

Τα χέρια μου κάλυψαν το πρόσωπό μου καθώς ένιωσα τα χέρια του να με τυλίγουν στην αγκαλιά του και έκλαψα ενώ εκείνος μου χαϊδευε τα μαλλιά...

D: Όπως και να έχει... Εγώ θα είμαι δίπλα σου...
Ε: Dylan δεν χρειάζεται να με βλέπεις έτσι...!
D: Χρειάζεται! Τι σόι φίλος είμαι τότε?? :)

Γύρισε και με κοίταξε με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό του και μου σκούπισε τα δάκρυα...

Ε: Τι θα έκανα χωρίς εσένα, μου λες?? :')
D: Θα ήσουν όλη μέρα στο κρεβάτι και δεν θα μάθαινες για τον γκομενο της Zoe! :)
Ε: Ναι..πολλά δεν θα είχαν γίνει :)

Μου χαμογέλασε τρυφερά και για άλλη μια φορά βρεθήκαμε σε απόσταση αναπνοής. Τι μου συμβαίνει και το θέλω τόσο πολύ? Μα για άλλη μια φορά αντέδρασα αρνητικά και γύρισα το κεφάλι μου, ακουμποντας το απαλά πάνω στο στερνο του. Δεν αντέδρασε αλλά κατάλαβα πως...του έκανα χαλάστρα... :\ Πφφ.. Απλά νιώθω πως θα πάει άδικα... πως θα καταλήξω να τον έχω ερωτευτεί και όταν θα φτάσει το τέλος μου να ευχομουν να μην τον γνώριζα πότε... Απλά είμαι μπερδεμένη...

D: Λοιπόν... είσαι για μια βουτιά τελικά? ;)
Ε: Πφφ.. όχι -.-
D: Γιατιιιιιιι...???!!??! :|
Ε: Χαχαχα! Γιατί δεν έχω το μαγιό μου βρε! :3
D: Αλλιώς θα έμπαινες??
Ε: Μπορεί...

Εε όχι!!! >.<

Ε: DYLAN!!!!!!!! >.< ΆΣΕ ΜΕ ΚΆΤΩ!!!
D: Χάχα! Δεν το νομίζω!

Άρχισε να μπαίνει μέσα στη θάλασσα, καθώς το απαλό κυματάκι χτύπαγε πάνω του ένιωθα τις πιτσιλιές που πετάγονταν πάνω μου και ανατριχιαζα!

Ε: Dylan είναι κρυυυοοο!!
D: Θα σε ζεστάνω εγώ! ;)
Ε: Ααχουυ! Παγάκι θα γίνω! -.-
D: Έλα ετοιμάσου! :)

Ξαφνικά το νερό άγγιξε όλο μου το σώμα και ανατρίχιασα από το κρύο, αλλά με έβαλε στην αγκαλιά του...

Ε: Θα σε σκοτώσω!!!! >.<
D: Πες μας ότι κρυώνεις και τώρα! :'D
E: Κι όμως ναι! Είναι πάγος το νερό ρε βλακα μέσα στον Οκτώβρη!!!

Ξαφνικά με έσφυξε στην αγκαλιά του και η καυτή του αναπνοή με ζεσταινε όλο και περισσότερο...
D: Ακόμα κρυονουμε?? ;)
Ε: Βασικά... οοοοχιι ^^
D: Χάχα ωραία γιατί θα τη βγάλουμε εδώ σήμερα!
Ε: Τι λες μωρέ? Όλη μέρα μέσα στη θάλασσα??
D: Χμμ... Τώρα που το σκέφτομαι έχεις δίκιο ;) Θα σε πάω σε καφετέρια μετά με τζάκι να σε ζεστάνω περισσότερο!
Ε: Άρα όχι σπίτι σήμερα εε?
D: Όχι! :) Κρατα την αναπνοή σου!
Ε: Dylan τι θα καν--
D: Κρατά τη αλλιώς σε πνιγώ! ;)
Ε: Καλά καλά!

The big C in my life...Where stories live. Discover now