Ansızın pencereden,iceriye kelebek süzülmüştü.Capcanlı renkte,harika gözüküyordu.Kendimi ondan alamıyordum,onu izleyen beni büyuluyordu,bitmek tükenmek bilmeyen bir enerjisi vardı.Musmutluydu sanki.
Asık suratlı, beni bile gulumsetmıstı.Lambanın etrafında ahenkli bir şekilde dans ediyordu.Kıskandım ve bağırdım.Kacacagını korkacagını sanmıştım ama yanılmışım kaçmadı aynı garip bi temposu vardı bazen hızlı bazen yavastı kestırmesı güçtü benim için.
Ben devam ediyordum gürültü yapmaya, tencerelere vuruyor, bagırıyordum ama o oralı bile olmadı, takmıyordu sinir oldum. Lambayla aranızda ne var dedım alay ettim onunla, sanki sağır olmuştu ve beni duymuyordu. Beyaz bayrağı çekmiş, pes etmiştim yenılmıstım kelebege.Ne halin varsa gör deyip, kelebege küsüp buzdolabından bir bira alıp odama cekılmıstım.kumandayı elime alıp Haberleri izliyordum, tecavuzler, çocuk katilleri,kadın cınayetleri, zamlar derken içim bunalmıstı. Kelebeği izlemek mutlu ediyordu oysaki. Cinayet haberlerini izlerken, Bırayı yudumladım, ağzımdan akan Bırayı elimin tersiyle silip dünyanın çivisi çıkmış deyip soylenıyordum.
Haberler bitmıstı, bende Ne enerji ne de Moral kalmıştı, televizyonu zaplarken bir film gördüm onunızlemeye karar verdim
.Bıramı içip gegırdım, yatağa dökülen biraya küfür ettim ve romantik aşk filmini izlemeye koyuldum.
Ne boktan bir film bu diyordum kendi kendime.
Kadınla adam aşık olurlar birbirlerine, etrafı takmazlar etraf umurlarınd değildir, insanları görmez ve duymazlar.paso eglenıp duruyorlardı, ve yuzlerınde o salakca sırıtış görüyordum Film yarım saat geçtikten sonra bir bira daha içtim ve.hafiften kısmanmaya başlamıştım. Ayrılmalarını dört goxle bekliyordum,ayrılırlar ayrılırlar diyordum içimden.Güneş doğmuş,açık kalmış perdeden güneş ışınları suzuluyordu,film bitmiş,Sevgililer ayrılmıştı
.
Yüzümde mutlu bir gülümse ben demiştim ayrılacaklar diye her aşk ölümü tadacak demiştim.
Mutfağa gittim, buzdolabını açıp tekrar kapattım.
Yere düşmüş kaskatı kesilmiş bir kelebek vardı. Yüzünde o salakca sırıtış...Kıskandım ve tuvalete götürüp klozetın içine fırlattıp suyu çektim.
Esneyıp yatağıma uzandım, gözlerim agırlasıyordu ve dudaklarımda her aşk ölümü tada.....