capitolul opt

120 9 1
                                    

Mia pus mina la gura si am putut sa vad ca este alan.
__ eu: doamne ce mai speriat .
__ alan: esti bine , sau atins de tine spune el ingrijorat .
Eu : sunt bine da u ce cauti pe aici!
Alan: Pai ..... Vezi..tu ..eu...eu...ma plimbam pe aici si te- am vazut ca alergai si mai departe stii spune el scarpininduse la ceafa.
Eu : in fine putem merge acasa.
Alan : ok spune el facind la dreapta .
Eu : unde mergem.alan: la masina este aici dupa colt .
Eu : a.... Ok
Pov:
Imi deschide portiera se duce si el repede pe partea lui si porneste masina .
Alan : bell ar trebui sa iesi insotita de acum incolo acei oameni erau spioni lui damon fratele meu o sal sun si o sa vorbesc cu el sa vad ce se intimpla nuti face griji.
Eu : aprob cu o inclinare a capului .
Tot drumul nici unul na mai spus nimic.
Cind ajungem in casa imi spune peste o jumatate de ora sa fi gata ca vine adriana o prietena dea mea sati dea rochia si sa iti coafeze parul e ok sau vrei sa te duc la...
Eu : e ok poata sa vine adriana .
Pov:
Ma duc la mine in camera dau drumul la muzica cu jastin biber Boyfrend fredonind ma duc spre baie imi umplu cada ma dezbrac si ma rasfat o jumatate de ora pe urma ies din baie siimi iau lenjerie intima pe mine si o rochita chia cind vroiam sa ma pun in pat aud un ciocanit in usa ma duc descid usa si ce sa vezi o fata bruneta cu ochi caprui si bine facuta intra pe usa cu o punga imi da rochi , o rochie rosie cu un decolteu imens si spatele gol cubo fundita strinsa pe corp niste sandale de 15 cm a inceput sa ma macheze sami faca perul unflat si pe urma bucledupa douobore eram gata mam si inbracat iam multumit adrianei ea spunind ca sunt foarte frumoasa si ca barbati o sa roiasca in jurul meu dupa ce a plecat alan mia trimis mesaj sa vin jos ca a venit limuzina eu coborind usor scarile sa nu ma inpiedic alan era jos asteptinduma era parca uimit in ce fel se uita la mine .
Alan : bell .....wow arati wow ..
Eu : ms si u arati "wow" si pun pariu ca mam inrosit ma lasat pe mine prima in fata si pun pariu ca se uita la fundul meu bumbat parca lam vazut cum isi musca buza...
Am intratbin masina pina acolo nam vorbit niciunul doar neam privit bine eu ma uitam pe geam el ma privit de cind coboram scarile si nas vrea sa stiu ce gindeste in fine am ajuns cind am intrat la petrecere toti barbati se uitau cu dorinta dar femeile in schimb cu ura dispret geloase Ha tirfele nu se pun cu mine nu damon ma prezentat la multi oameni eu ma cam plitiseam pentru ca ei vorbeau despre politica si numi placea asa ca iam zis lui alan ca ma duc la toaleta am ajuns cind ma spalam pe miini si cind mam uitat in oglunda pe cine sa vezi chia pe......
Scuze pentru greseli eram obosita
Pareri cum este acest capitol pufosilor.

printul vampir si o fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum