capitolul zece

103 8 0
                                    

Cind am vazut ca se roteste clanta am dat sa fug dar un brat muschiulos ma prinde de abdomen si cind ma intoarce cu fata spre el era alan .
Alan : bell ai auzit ceva.
Eu: a.... Pai ..a...am...d..aa da am auzit tot.
Alan: atunci hai la mine in camera sa discutam. ajungem la usa rosie intru inauntru ma pun pe pat si alan pe scaun .
Alan: sa nu ma intrerupi bell eu sunt vampir adica toata casa in afara de tine si de magdalena nu trebuie sati fie frica nu ma ating de tine nuti fac niciun rau dar trebuie sa te marchez adica sa te musc de git sami bag colti o sa doara putin bine putin mai mult si o sa fi slabit cateva zile dar asa trebuie damon fratele meu te vrea si cind vrea ceva obtine daca te marchez nu poate sa te mai atinga pentru ca.....pentru ca...
Eu: pentru ca .... Zi alan pentru ca
Alan : pentru ca esti a mea si am sati mai zic ceva esti sufletul meu pereche eu te iubesc.
Spune el apropiinduse de mine luindumi fata intr palmele lui mari bell accepti spune el cu teama in voce precum las refuza.
Eu: ezit putin dar ma gindesc ca numi miar face rau asa ca accept .
Alan: ai ales intelept bell azi la 00:00 fix sa vi in subsol prima camera la stinga da .ma pupa pe frunte si pleaca eu ma intind la el in pat ma uit la ceas care indica ora 18:30 e bine mai am de dormit sase ore si asa ma ia somnul Bzzzz.....

printul vampir si o fataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum