A treia zi de cind locuiesc in aceasta casa , cobor scarile somnoroasa , aseara nu prea am putut dormi si ma duc in bucatarie unde o gasesc pe Magdalena foarte fericita .
__ eu : Buna dimineata magdalena?
__ magdalena : neatza draga , mea!
_ eu : de ce esti asa de fericita, magdalena.
Magdalena: astazi vine fratele domnului alan , e ca copilul meu eu iam crescut pe amindoi si fiind vorba intre noi, trebuie sa- ti spun ceva.
_ eu : Ce?
__ magdalena: stii ca domnul alan nu e om nu ....
__eu : poftim ...( sa par surprinsa orcum stiam ) .
__ magdalena : el si toti oameni de aici in afara de mine si de tn toti sunt vampiri dar sa nu te speri ei nuti vor face nimic .
__ eu : cind ma pregateam sai spun ceva, aud soneria sunînd si zic raspund eu?
Ma dau repede jos de pe scaun si fug la propiu pina la usa si cind deschid un tip brunet cu ochi verzi si foarte dotat ( adica arata fooarte bine) dar nu miam dat seama ca ma holbam pina nu mia atras el atentia.
__ Damon: domnisoara ....... Ma puteti lasa sa intru inauntru? cu un rinjet pervers.
__ eu: a.. Da desigur ( cunostiinta fiu ce timpita sunt sigur a observat ca ma holbam la el )
Il las sa intre si se prezinta
__ buna ma numesc Damon Moore sunt fratele lui alan , a.. . cred ca stiai asta domnisoara....
__eu : bella dar imi poti zice bell domnule , si nu nu stiam ca domnul alan are un frate asa bun... (ups cred ca am zis cu voce tare ca acum ca rinjea mai rau ca obama)
Damon: bine bell mui facut placere sa te cunosc a si numi mai zice domnule doar damon ok .
__eu : bine damon .
Cind ma intorc o vad de magdalena zimbind si ma intreb de ce zimbeste dar in fine urc la mine in camera si imi fac un dus si ma gindesc ce timpita sunt ca am ginduri asa perverse cu damon moore si numele e asa sexy ahh o doamne delirez mai bine ma uir la un film si pe la jumatatea filmului nu mai aveam servetele Mda am plins ma duc jos si ce sa vad pe magdalena si pe damon rizind cind ma vad ma striga sa vin sa iau cina si ma duc pe parcurs damon face glume
__eu : eu decid sa ma duc in camera dar cind ma intorc ma decilibrez astept sa fac contact cu podeaua dar douo brate puternice ma prind si se uita in ochi mei apoi la buze si se apropie se apropie pina cind.....
CITEȘTI
printul vampir si o fata
Teen Fictiono fata pe nume bella ea vroia sa si ajute parinti asa ca sa gîndit sa se angajeze a vazut un anunt in ziar unde domnul alan Moore avea nevoie de o menajera asa ca fata a plecat la aceea casa dar ce se va întîmpla cu ea cînd va afla ca alan e vampir...