Am ajuns la toalete ma spalam pe miini cind am ridicat privirea in oglinda pe cine sa vad Damon statea rezemat de usa si rinjea eu repede sa fug dar a fost mai rapid ca mine si a inchis usa cu cheia si a bagato in buzunar , eu mam dat mai in spate si cum faceam eu un pas asa facea si el darnspre mine pina am atins cu spatele peretele am vrut sa tip dar mia pus mina la gura si mia soptit ca daca tip o sa fie rau asa ca am tacut mia sarutat portiunea gitului si a muscat tot acolo dar cind sa gem de durere mia invadat gura cu a lui eu ma zbateam dar ce forta am eu pe linga un vampir dupa ce sa dat putin mai in spate mia facut cu ochiul si mia zis tu o sa fi a mea si a deschis usa sa uitat putin la mine si a plecat eu am inceput sa pling cred ca am stat 30 de minute pina sa aud usa cum se deschide pe ia intrind alan cum ma vede jos pe gresia toaletei fuge spre mine ma ia in brate si de acolo nu mai stiu nimic negru...
***********************
Cind mam trezit eram la mine in camera ma durea capul ingrozitor mam dat jos din pat si mam dus la dulap sa ma schimb ca eram doar intrun tricou deal lui alan miam luat o pereche de colanti cu talie inalta un tricou denesi mei negri miam prins parul si am coborit jos in bucatarie unde magdalena pregatea micul dejun.
Eu: Neatza magdalena sti cumva undei alan.
Magdalena: neata draga mea nu nus...
Nici na apucat sa zica ca alan intra in bucatarie doar in niste pantaloni de trenig cu tur si un tricou mulat pe corpul lui musculos si parul ravasit aoleu asta vrea sa ma omoare cred ca mam holbat cam 10 minute ca a inceput sa rida atunci eu mam rosit am muncat omleta de ouo si am vrut sa ma duc la mine in camera dar alan mia zis sa vin la el in birou in 20 de minute asa ca am aprobat cu o inclinare a capului am intrat drept in dus si pe urma am iesit sami aleg hainele pantaloni scurti si un tricou cu buricul gol tenesi mei inalti albastri si am pornit la alan mergind asa pe hol am auzit o voce de barbat necunoscuta.
Vocea necunoscuta: alan trebuie so marchezi daca vrei sa nu sa i se mai intimple nimic.
Alan : stiu dar eu nu iam spus ca suntem vampiri si ....
Vocea : acum dute ca sigur te asteapta la tine in birou si ii spui ce suntem si pe urma o marchezi ai vazut ce sa intimplat la petrecere damon o vrea cu orce pret asa ca marcheazo tu inainte lui si in plus sunteti suflete pereche nu.
Alan : bine ma duc .
Cind am vazut ca se roteste clanta am dat sa fug dar cineva ma prins de abdomen si cind mam intors era......
Deci ia spuneti va place pufarinelor si capitolul asta e pentru cea mai buna prietena a mea mari puiul meu tebpupa adinytza
CITEȘTI
printul vampir si o fata
Teen Fictiono fata pe nume bella ea vroia sa si ajute parinti asa ca sa gîndit sa se angajeze a vazut un anunt in ziar unde domnul alan Moore avea nevoie de o menajera asa ca fata a plecat la aceea casa dar ce se va întîmpla cu ea cînd va afla ca alan e vampir...