,,Justine, vážně je to dobrý nápad?" zeptala jsem se ho, když se Justin díval na sebe do zrcadla. Přikývl a přešel si rukou po vlasech. ,,Nejsem si jistá, že chceš svou matku navštívit" řekla jsem tlumený hlasem.
Uslyšela jsem povzdechnutí, ,,Rin, musíš pochopit, že chci poznat svou matku" upravil si kravatu na svém krku. ,,Dobře" řekla jsem sklesle.
Už ho nechám být, když chce poznat svou matku, která jak jsme se dozvěděli není žádná svatá, tak budiš. Možná si myslíte, že jsem hodně divná, když nechci, aby se můj manžel seznámil s jeho pravou mámou, ale po chvíli budete znát odpověď.
,,Chci jenom ochránit naší rodinu.." - ,,Před čím?" skočil mi do řeči.
,,Justine.." povzdychla jsem si a vzala si Jareda s hracího koutku a opatrně ho položila do kočárku. ,,Tak,už jdeme? Musíme to stihnout do návštěvních hodin" pokroutil hlavou a pomohl mi s kočárkem.
************
Vystoupili jsme z auta. Já, Justin a Jared ve vajíčku (je to divné slovo) mířící k Los Angelské věznici. Správně, věznice. Justinová máma byla odsouzená za krádež. Málem jsem dostala infarkt, když jsem se dozvěděla, kde sídlí.
Proto se mi ani nedivte, že mám divný pocit, že musím chránit rodinu...
Vešli jsme dovnitř, prošli kontrolou a došli do místnosti s telefony. Ostraha nás posadila do jednoho z boxů (viz obrázek v médiích) a čekali až přijde.
,,Pořád sis to nerozmyslel?" zeptala jsem se a na rukou chovala Jareda. ,,Ne" zakýval hlavou, díval se před sebe a vyhlížel ji přes sklo.
Dveře se na druhé straně otevřely, vešla ochranka a za nimi žena okolo 40ti let. Měla hnědé kratší ostříhané vlasy a na sobě měla oranžový vězeňský dres.
Měla jsem zvláštní pocit, že je to ona. Rozbušilo se mi srdce jako o závod, když si ta žena sedla před nás za sklem. Prohlížela si nás a mírně se usmála, po ruce měla sluchátko, které vzala k uchu.
Justin se ještě stihl podívat na mě a udělal to samé a rozhovor začínal mezi nimy.
* Z pohledu Justina *
Žena si přede mě sedla na židli, podívala se na nás a delší pohled nechala na mě. Její koutky se pozdvihly do úsměvu a já věděl, že i když je za tím sklem, nikdy ji nepoznal a nikdy jsem ji poznat nechtěl. Cítil jsem, že je to moje máma, stejná krev, kterou musím chránit.
Byla krásná, hnědé vlasy, i když krátké, byli pečlivě učesané do tvaru. Obličej bez jakékoliv známky kazu. Představoval jsem si mámu jinak, víc růžověji.
Ale pro jednou je to moje máma a já ji nechci zklamat...
Rukou brala sluchátko a přiložila si ho k uchu a čekala na mě, svůj pohled jsem přemýstil na Jareda a Rin a vzal to rukou sluchátko a celou tu dobu ji pozoroval.
,,Ahoj synu.." uslyšel jsem její melodický hlas na druhé straně. Mé srdce roztálo, tyto slova jsem chtěl tak dlouho slyšet.
Sluchátko jsem si poupravil na uchu a polkl.
,,Ahoj mami"
___________________________________________
Nová a hodě krátká část po dlouhé pauze. Omlouvám se za ni, že není nějak úchvatná, ale no....kecy vynechám.
Snad se část i tak trochu líbila. Chtěla bych poděkovat za 7K předčtení! Jste fakt úžasní ♥♥♥
Děkuji všem, kteří na tento příběh nezapomněli a nechali si ho v knihovně:) Miluji vás, že si to nedokážete představit :3 ♥
Zanechte zde prosím VOTE a krásný (který je vždycky ♥) komentář. Díky tomu poznám, jstli mám pokračovat.
Konec 6té části jsem upravila, tak si ji předčtěte :)
Co říkáte na tuto část? Jste překvapení? Máme tu nového člena rodiny:)
-N
ČTEŠ
Sexy Husband
Hayran KurguPokračování předchozích dílů Sexy Brother!!! plno Lásky, radosti i štěstí, vypadá to, že si Rin a Justin žijí jako v bavlnce, ale bude to tak napořád? Možná. © NataliBieber 2015 Cover by AlexandraSilent ♥