Deniz

30 7 0
                                    

Uyandığımda yine o beyaz odadaydım sanki dejavu yaşıyordum ama Ates yoktu .içeri tanımadığım bi kadın girdi .kıyafetleri yatağın kenarına bıraktı ve beni yerimden kaldırdı .kıyafetleri giydirirken
"Hanımefendi sizi bekliyor prensesim " dedi.
Ben uyurken neler olmuştu böyle .Eğer bunlar hayal değilse yaşıyordum ve bazı şeyler değişmişti .Andrey Atesi öldürüyor du .Ben yaralandım. omzum ... elim bu düşünceyle omzuma gitti .hiçbir acı yoktu .tshort umu sıyırdım .yerinde küçük bi yara izi vardı .

"Buyrun .buradan gidiyoruz "
Kadın kolumdan tutup cekistirerek beni koridorun sonundaki taht odasına götürüyordu. Sanki kacacagımı düşündüğünden bu kadar sıkı tutuyordu .Şimdi anladım sanırım Andrey Ateşi öldürmüş .Clara ile başa geçmişler şimdi de beni öldürecekler başka bi açıklaması yok .Iyi ama öldürmek için neden iyileşmemi beklediler .Ben tüm bu düşüncelerin içinde bogulurken kadın kapıyı açtı .Ve şok olduğum bi manzarayla karşılaştım.
Ela abla tahtda oturmuş üzerinde şaşalı bi elbise vardı .Kendimi bir an 19 .yüzyıl krallıklarında hissettim.Ela ablaya soran gözlerle baktım .
"Merhaba kızım uzun zamandır uyuyorsun uyandığına sevindim ."
"Kızım mı "
"Evet ben senin annenim "
"Bırak bunları Ateş nerde "
"Bilmiyorum o ışıkta kayboldu .Büyük olasılıkla öldü ya da..."
"Öldü mü! "
Bunu başkasının ağzından duymak beni yerle bir etmişti .Bana bunları söyleyen kadına yani ela ya saldırdım .Beni hızla ittigin de karşı ki duvara sinek gibi yapışmıştım .ya bu yaralanma beni çok zayıflatmış ya da bu kadın çok güclenmisti.
"Beni dinleyeceksin ve bana karşı gelmeyeceksin."
Zaten su an bir kac kemigimi kırdığı için karşı gelmem olanaksız gibi görünüyordu .

"Ben senin annenim .Andrey in babası 25 yıl önce babanı öldürmeye geldiğinde seni alıp saklandım.Ve o günün akşamında kutlama törenlerinde senin güçlerini kullanarak bi patlama yarattım .Ve babanın öcünü aldım. Eğer o gün ortaya çıksaydım sen ve ben ölebilirdik .Francis i öldürmeden once yardımcısıyla yaptığı bi konuşmayı duydum .Dünyadaki sevgilisi ve onun çocuğundan bahsediyordu .Günü gelince o çocuğun buraya gelmesi gerektiğinden bahsediyordu .
Francis i öldürdükten sonra seni de alıp dünyaya kaçtım .Seni bi ailenin yanına verdim .Bir gun Andreyin sizi bulacagini biliyordum .Ve daha sonra Francis in oğlunu yani Ates i buldum .Bir gun Andreye karsi gelebilmemiz icin Atesi kullanacaktik.Tabi senin sayende .Günü gelince aynı liseye gidip karsilasmanizi sağladım. Umdugum gibi birbirinize aşık oldunuz .Böylece Atesi kendi tarafıma çektim .Saraya yardımcı gibi girmek de zor olmadı işin bundan sonrası da çok zor değildi .Sizi hipnoz edip istediğim yöne gitmenizi sağladım .plan istediğim gibi işledi ."
"Ya aşık olmasaydık o zaman bütün planların suya düşerdi ."
Ona iğrenç bi şeye bakarmış gibi bakıyordum.
"Seni küçük kız .Ben asla yaş tahtaya basmam Ateşin gücü ne ve en sevdiği şey ne "
"Deniz? "
"Sen nasıl kokuyorsun"
"Deniz "
Tabi ya benimde guclerim doga ve ve Ates de orman gibi koukuyor .
"Taşları yerine oturtmussundur .Bu büyü hep tutar .Kokular hislerin başlangıcıdır ."
"Senin gibi biri benim Annem olamaz ."
"Francis kadar kötü birinin de Ates kadar iyi çocuğu olamazdı .Tüh ona da yazik oldu .arada o da yandı. Andrey tam sizi öldürecekken iceri girip öldürücü ışığımı -ailemizin ortak gücünü - kullandım. Bulunduğumuz ortamda aile bireylerimiz dışında herkesi öldürebilecek bir güç .Yani küçük prenses Andrey ve Ates öldü. Ve Komdarchin in tahtı bize kaldı ."
"Tüm bu oyunların ,bile bile Ates i öldürmen benim bütün hayatımın yalan oluşu senin kahrolası taht merakın yüzünden mi oldu.Ama babam her zaman eşitlik üzerine bi yönetim benimsiyordu .."
"Senin baban tam bi salaktı. Eşitlik ve özgürlük diye kafayı yemişti .Francis onu öldürmese ben öldürecektim ."
"Sevdiğin adamı nasıl öldürmek istersin"
"Ben onu hiç sevmedim ki başa geçmek için onunla evlendim.Eger onu evlendigim gün öldürseydim kardeşleri başa geçecekti .Ben de onu bi veliaht dogurduktan sonra öldürmeyi planladım.Ama Francis ben den önce davrandı .Şimdi sana soruyorum ya burda kalıp bana karşı gelmezsin ya da seni gözümü kırpmadan öldürürüm. Ben Andrey e benzemem başladığım işi bitiririm."
Aman allahım bu nasıl bi anneydi .Kendi kızını öldürmekten hiç kuşku duymayacagini söylüyordu. Tüm duyduklarım ve kırık kemiklerim beni yerle bir etmişti. Şimdi ölmek, istediğim tek şeydi .Ama bunu yapamazdım .Atesin emaneti icin.. Kızım için...
Son gücümü de kullanarak tüm doğayı çağırdım .Ve her yerin yemyeşil oluşunu izledim.Annem olacak o sefilin yesilde boguluşunu.

******

Her şey bitmişti .Annemi öldürmüş Komdarchin halkını serbest bırakmıştım .O kanlı tahta da geçmeye hiç mi hiç niyetim yoktu .Ates in kulübesindeydim.Onun ruhu buradaydı ve ben de onun olduğu yerdeydim.
Kızımın da benim ve babası gibi saçma sapan bi hayatı olması en büyük korkumdu.Bu yüzden onu ait olduğu yere dünyaya bıraktım .güzel masum bi aileye sahip olacaktı .Benim gibi yalanlar ve ölümler le dolu bi hayata sahip olmayacaktı . Hep gerçekleri yaşaması ve hep masum kalması en büyük istegimdi.
Şimdi bu laneti sonlandırıyorum.Nasil mi ?Laneti yok ederek .çünkü lanet ölen kişi den öldüren kişi ye geçiyordu .Eger lanetli kişi kendiliğinden ölürse çocuğuna geçiyordu .Ben istemeden Francis i öldürmüştüm ve benden Deniz 'e gecebilirdi.Buna asla izin veremezdim .Kızımın da benim gibi bir hayat yasamasina mani olmalıydım. Ölümüm,yani kendimi öldürmem ,ben ve Deniz için en iyisi olacaktı.Ve böylece lanet sonsuza kadar yok olacaktı.Andrey in büyülü kılıcını elime aldım ve kalbime sapladım.Ve o güzel hayale doğru gidiyordum...Ates 'e dogru...

akrep ve ateşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin