Naspäť do Prímy 1

46 2 1
                                    

Stojíme pri skrinkách a vyberáme si veci na astronómiu... "Uff... Konečne.. Už len krúžok a ide sa domov!,, - vzdychla som. "Teším sa na toho chalana zo sekundy.,, (sekundy-keďže sme sa vrátili v čase dozadu) -zaštebotala Chloé. Ja a Chloé sme brunetky. Sme skoro rovnaké čo sa týka fyzickej stránky, akurát na mám modré oči a Chloé má čokoládovo hnedé oči a je trošičku menšia odo mňa. No povahovo sme trochu iné. Ja som tu tá, ktorá všade fyzicky Chloé ochraňuje. Síce som dosť krehká ale keď jej ide niekto na nejakej párty alebo hocikde ublížiť a neuhrá to slovne, čo jej mimochodom ide naozaj skvelo, nemám problém dotyčnému alebo dotyčnej vraziť. Keď je to dotyčný späť mi nevrazí lebo ma vníma ako " mačička vystrkuje pazúriky" ,takže ma začne baliť a ja popritom s Chloé zdrhám. Ale keď má Chloé nezhody so ženským pohlavím a začnem to s ňou riešiť fyzicky okamžite sa mi pustí do mojích dlhých vlasov. Keď sa mi to vymyká z pod kontroly tak mi Chloé trochu napomôže. Ale väčšinou zaberie keď po nej zhúknem " Hey ty kurča.. Nedotýkaj sa jej !!! ". No ja v našom malom mestečku dosť ľudí poznám, zatiaľ čo Chloé ani moc nie. Je to knihomoľka a keď ju chcem dostať von tak to ide ťažko. Je trošku v tomto stále neskusená a preto ju mám stále na očiach. Nedopustím aby sa dotkla cigarety alebo drogy a z alkoholom opatrne. Musím si dať na ňu pozor, lebo si dá jedného panáka a odpadne mi. A ešte väčší problém kebyže ju uvidí opitú jej mama tak sa zblázni. Jej otec by to rozdýchal. Zvykne ma brať so sebou na motorkové túry. Chloé mama nepustí a jej otcovi to často vyhadzuje na oči, že takto riskuje život. Našťastie moja mama sa ni až tak nestará do života. Biologický otec mi zomrel a potom si našla ešte priateľa. Kedže sa to stali v mojom ranom detstve, brala som ako otca jeho ale žiadne vzťahy netrvajú večne. No o tom inokedy.

Uff.. Malo to byť naspäť do prímy ale je z tohi len ďalšia kapitola zoznamky... Takže bude
: Naspáť do Prímy 1 a 2
Dobrúuuu :*
Vašá Moncuuuska ;)

OMYL z láskyWhere stories live. Discover now