Pohľady

19 1 0
                                    

No tak poďme na tie pohľady.... Príjemné čítaníčko ... Nech ste v deji... ;)

Emma:

Keď ma Chloé vraždila pohľadom... Bolo mi jej ľúto, lebo bola vždy odstrkovaná a vždy som ju ja ťahala medzi ľudí. Ale nemám na pláne sa unáhliť s Lucasom a myslím ani nemám na pláne sa s ním viacej zapliesť. Nechcem sa zamilovať. Chcela som tomu nechať voľný priebeh. Ale vtedy v parku... Ten pocit... Bol úžasný... Cítila som sa pri ňom fakt dobre. Pripomína mi môjho brata. Je mi za ním fakt smutno... Chýba mi... Bože.. Chcem ho spať...

Lukas :

V poslednej dobe som sa nejako zaujal na Emmu z vedľajšej triedy. Zaujala ma. Tie veľké modré oči. Biele zuby. Veľký úsmev. Dlhé hnedé vlasy. Nejako ma priťahujú brunety. A ten jej nekonečne dlhý zvonivý smiech a čudné gestá. Niečo ma na nej fakt priťahovalo. Pred astronómiou, ktorú fakt zbožňujem som si ju veľmi všímal. Stále na mňa civela nejaká šedá myš, ktorú som si všimol, že sa vláči stále s Emm. Potom sa na Emm hnusne pozrela a Emm povzbudzujúco mykla plecami a ja som na Emmu žmurkol. Keď si hovoríte odkiaľ viem jej meno, tak som počul ako ju volajú priatelia. Keď som bol doma tak som jej poslal žiadosť o priateľstvo a prijala ma ! Ou,yes ! Chvílu sme si písali a mal som na pláne ju viac spoznať. Pripravil som si lístoček na pozvanie do parku a na druhý deň som jej ho dal. Ten jej nechápavý pohľad ma pobavil. Potom sme si písali cez facebook. Takže 14:30 v parku. Počkal som si ju tam ale mal som nejaké obavy. Premýšľal som a v tom mi pri uchu zarevalo :
Ahój!
Skoro som dostal spadol z lavičky ale konečne som videl Emmu. Tá sa šúlala od smiechu. Potom sme sa presunuli k húpačkám. Nejako sa nevedela rozhojdať a bola červená. Tak som jej pomohol. Dosť sme sa zakecali. Profesory, škoda a pod. .....
Potom sme išli domov ale nechcel som ju odprevadiť až k jej domu a tak Emma zistila kde presne bývam. Bolo mi s ňou fakt dobre. Jej smiech. Dohodli sme sa, že sa budeme stretávať častejšie. Napísal som jej na dobrú noc a odpísala. Neviem ale mám pocit, že som sa do nej zaľubil. No neviem. Nechám tomu voľný priebeh....

Chloé

Veľmi sa mi páčil ten chalan zo sekundy. Krásne tmavé, husté vlasy, vypracované telo, čierne okuliare, vysoký, ja som oproti nemu krpec a sexy výraz v tvári.. No proste božský... Chcela ho každá baba na škole. Keď hypnotizoval večne zasnívanú Emmu vo svojom čudnom vnútornom svete tak ma chytili strašné nervy. Ona každého ignoruje, užíva si život naplno a môže mať každého na koho sa pozrie. Je nádherná a dosť jej závidím. Keď mi ukradne ešte aj tohoto tak ma šľak trafí. A jak sa na mňa ešte velice povzbudivo pozrela.... Ona si predstavuje všetko tak jednoducho...No čo už...

No takže je tu krátšia časť z mysle Lukasa, Emmy aj Chloé..
. Yasmine a Rita sa mi nezdajú byť nejako extra dôležité. Nemám čo k nim napísať. No ešte sa to ani zďaleka nekončí.... Ďalej si Chloé dobre zavarí. Ale ďalej to už nebudem prezrádzať. Trochu sa posunieme lebo sa mi nechce na každý školský deň niečo vymýšľať...
Netuším kedy výjde ďalšia časť....
Je to zložité....

OMYL z láskyWhere stories live. Discover now