Nedeľa

33 3 0
                                    

Cawkyyy. No idem Vám napísať Nedeľu a časť venovaná novej čitateľke a mojej kamoške Rusli
Príjemné čítanie :*
Nedeľa ráno.. No skôr obed.... Zobudila som sa o 11:49 a pozbierala som sa z postele.
Obéééd

Ou yeees ...a ide sa na obed keď mamina zavelí
Ešte v pyžame som sa dotrepala do kuchyne, odkiaľ som cítila rezne
Ouuuu .. Tak som sa prežrala, že dovi dopo.
Ďakujen za skvelý obed mami

Som rada, že ti chutilo a poď umyť riady prosím

Omg ! Len vstanem a už umývať riad
..... Idem mami
Takže som umyla hnusný, mastný riad a išla som sa dať dokopy. Umyla som si zuby, učesala si vlasy a nechala voľne rozpustené, dala na ksicht krém a balzám na pery, natrela som si ruky a išla som sa obliecť (nebudem opisovať každodenné spodné prádlo ok? :D ) takže dala som si spodné prádlo, dlhé tepláky, obyčajné domáce tričko a padnutú mikinu.
Mamiiiiii.. Idem do parku s Lizy

Okey, davaj si pozor

Zobrala som si voditko a obula som si vansy. Dala som Lizy na voditko a zamkla bráničku. Kľúče som hodila do vačku mikiny k mobilu, žuvačkám, vreckovkám a labellu. Na to, že je jeseň, je až akosi dosť chladno...
Prišla som do parku a pustila Lizy.
Prihlásila som sa na facebook a pozrela čo je nové. Všimla som si žiadosť o priateľstvo. Klikla som. Žiadosť od Lukasa Lukiho (poraďte plz priezvisko v komentoch )  . Hm... Preklepneme si ho !!! Pozerala som si jeho profil a zistila, že je to ten chalan zo sekundy, čo sa na mňa škeril a čo sa páči Chloé. OMG !! Toto je jaký sexoš?! V duchu som si pomyslela sorry Chloé, nájdeme lepšiu korisť pre teba.. Toto je moje mäsko...
PRIJAŤ ŽIADOSŤ !!
Žiadosť som prijala a išla som odpísať mojím kamoškám, od ktorých som mala dobre veľa správ. A zrazu mi príde správa od Lucasa... Otvorím ju...

Ahoj

Ahoj :) Ako ?

Celkom fajn a ty ?

Dobre a čo robíš ?

Som v parku a ty ?

Najradšej by som išiel za tebou ale mám dosť učenia.... :(

Nezávidím.. Ale itak nevieš, v ktorom parku som. :D

Keď si v parku v dedine, v ktorej bývaš tak je tam len jeden park a keď si v meste tak neviem. Ale myslím si, že si v parku v dedine a mal by som možno trochu času sa zastaviť.

Odkiaľ ty vieš, že bývam na dedine keď na Facebooku mám mesto ?

No párk krát som ťa videl v dedine

Aha.. To tak často chodievaš na dedinu z mesta ? Máš tu príbuzných ?

Kto povedal, že bývam v meste ?
Bývam ulicu od tvojho domu ? :DDD

Fakt ? Ty byvas v tomto zapádakove ?? A ešte aj vieš kde presne bývam ?

Jojo☺ viem toho dosť

Okey, už mi je chladno.. Idem domov.. Možno sa zajtra stretneme v škole

Škoda ;( no neewa dufam, že sa stretneme .. Určite sa stretneme
Tak páaaa

Páá

:)

Dala som Lizy na vodítko a šla domov.
Bolo mi už fakt chladno.

Večer som nevedela zaspať. Nebola som si ním istá. Bol nejaký divný. Ale ako kamoš bude snáď OK. Po dlhom premýšľaní som zaspala.

Uff.. Konečne som dopísala časť dosť dôležitú do deja.
Idem sa uložiť do postele lebo zajtra ťažký deň. Ps : bežím na WC lebo sa pocikám.. Píšem rýchlosťou svetla :D
A neviem kedy výjde nová časť.. Pokúsim sa čo najskôr
PS2: prosím poraďte priezvisko lebo ja fakt neviem....

OMYL z láskyWhere stories live. Discover now