Ajoj... No idem niečo vyšpekulovať... Musím to nejako zdržať ale asi sa mi to nepodarí...
Takže nech sa páči
Ps : píšem na geografiiPondelok : Argggh... Sprostý budík...
Vyhrabala som sa z teplého pelíšku a skosila ma zima... Bŕŕŕ.. Mala by som mamine povedať aby zakúrila...
Išla som dať mojím zvieratám raňajky, zobrala som si desiatu na stôl aby som ju nezabudla. Išla som si umyť zuby, učesať si vlasy, dala som si krém, korektor, špiráu a čierne linky. Dala som si tmavé spodné prádlo ( ehm.. Však vy viete... Ale občas... ), tmavé rifle, biele obyčajné tričko a na to riflovú košeľu. Zbalila som si desiatu a pozdravila maminu a odkráčala na bus. Takto to chodievalo stále dokola. Cestou som sa stavila pre kamošku Yasmine, s ktorou chodím ráno na bus a občas aj zo školy. Chodí na základku a je o rok mladšia.
Ahoj Yas !Cawkoo! Čo máš nového ?
Všetko postarom a ty ?
Takisto
Medzi tým sme už nastúpili do autobusu a kecali sme. Po chvílke sme vystúpili a išli sme chvílu spolu.
Mno odbočujem. Tak sa vidíme Emm. Pá
Pá pekný deň v škole Yas !
Diki aj tebe...
A naše cesty sa rozišli...
Prišla som do školy, prezula som sa a išli hore schodmi do triedy. Čakala ma tam už moja parta. Ako som už spomínala som fakt v dobrom vzťahu so všetkými. Išla som na rannú prechádzku s Ritou. Je to čistá blondína s riedkymi vlasmi asi rovnako vysoká ako ja so zelenými očami a úplne chudou postavou z komplikovanej rodiny. Išli sme sa pobaviť a pozrieť sa dole do jedálne čo bude dnes na obed. Pečienka s tarhoňou...
Fúúúj !!! Zavrčali sme spolu.
Po ceste som stretla Lucasa, ktorý mi podal papierik a ja som sa na neho nechápavo pozrela. Však predsa keď niečo chce, nech napíše na facebooku..
Ja : pretočila som očami
Lukas : Žmurkol na mňa
Rita: Zasmiala sa
Ja: prebodla som Ritu pohľadom a upozornila som ju aby v triede ani necekla
Lukas : medzitým odišielPapierik:
Ahoj Emm ! No určite sa pýtaš prečo som ti nepísal na facebook...Len toľko som chcel : Dnes stretko v dedinskom parku ? O koľkej ? :DNo ok ... Pomyslela som si .. Bude sranda.. Dúfam nečaká odomňa vzťah alebo niečo podobné, ale kamarát sa mi vždy zíde...
Zazvonilo na hodinu tak som sa zobrala do triedy. Chcela som si kuknúť facebook ale vedľa bola appka messenger a tá ma lákala viac. Klikla som na ňu a na chat s Lukasom. Bol online ! Sama pre seba som sa usmiala ako debil.
Rozhodla som sa napísať ako prvá...
Ja : Ahoj ! Hahaha akurát to som si pomyslela, že prečo nenapíšeš na facebook ale podávaš mi v škole pred inými papierik.... Vieš aké klebety z toho môžu vzniknúť ....?!Lukas : Aha prepáč ale chcel som byť romantický... A na výmysloch iných mi nezáleží...
Ja : Ooouha takže pán romantický... :D :D :D
Lukas : Takže pôjdeš von ?
Ja : Áno prečo nie ? Bude sranda... Mám zobrať aj psa ?
Lukas : Kľudne môžeš...Teším saaa
Ja : Aj jaaa a o koľkej ?
Išla by som rovno cestou z autobusu..mám to po ceste domov... takže 14:30 či ? Ako ideš domov a kedy?Lukas : Nejako veľa otázok naraz nemyslíš ? Ale okey... Môžme sa tam stretnúť.....
A mám asi menej hodín ako ty takže idem skôr.... Ale ak chceš počkám na teba a pôjdem s tebou?Ja : To je v pohode... Nemusíš ;)
Lukas : Takže 14:30 v našom parku?
Ja : V našom?
Lukas : Odteraz v našom...
Ja : Okey tak sa vidíme ...
Lukas : Pa
Ďalej som už neodpisovala... Pomaličky prešli ostatné hodiny, bola som sa naobedovať a išli sme s mojou partou zo školy...cesty sa nám rozišli ale to už som ja sedela v autobuse :D
O chvíľu som vystúpila a kráčala smerom k parku...
Keď som prišla, Lukas už na mňa čakal a sedel na lavičke. Ani si ma nevšimol..
Zakradla som sa poza lavičku a zrevala :
Ahój!
Lukas dostal mini ifarkt a ja záchvat smiechu. Potom sa usmial na mňa a odzdravil :
Ahoj ! Som rád, že sa bavíš...Cesta v pohode ?Áno jasné a ty ? Ten autobus, ktorým si písal, že ideš je u mňa autobus smrti
Nejako som to zvládol....
.... Určite neviete prečo sa autobus volá autobus smrti...... Pred našou dedinou ešte stojíme v jednej, v ktorej nasadá milion sprostých deciek, ktoré ma aj poznajú, lebo som do tej školy jeden hrozný rok chodila. A robia blbosti, sú nadržaný jak prasce, bitky a ták.....
Medzitým sme sa presunuli k húpačkám. Vysadla som si hore a začala som sa húpať, no nikdy som sa nevedela poriade rozhúpať... Lukas si toho všimol a ja som očervenela...
V pohode... Ani mne to nešlo..... Postavil sa a začal ma húpať.... Nepripadalo mi, že má s tým problém lebo oproti nemu som bola fakt krpatá... Inak som nebola až taká malá... To on bol moc vysoký.. Cca skoro 2 metre... No skôr som išla nejako moc rýchlo..Stačí ! Ozvala som sa.
Pre tento krát vyhoviem...
Ďakujem. Usmiala som sa..
Nemáš zač... A odkryvkal naspäť na svoju hojdačku a mali sme zhruba rovnaké tempo. Ešte sme kecali o profesoroch a ták a pomaly sme sa vybrali domov. O jednu ulici od môjho domu sme sa rozlúčili a povedali sme si, že sa budeme stretávať častejšie.... Bol to úžasný pocit.. Vyžarovala z neho fakt pozitívna energia ... Zaspávalo sa mi fakt super a ešte ako bonus som dostalo od neho dobrú noc cez chat, ktorú mal odomňa opätovanú ...
Omg konečne dopísaná !!!
Začala som na geografí a skončila večer doma.... No poďme ďalej... Časť cca 900 slov... Uff..
Ešte chcem napísať ako túto situáciu vnímala Emma, Lukas, v krátkosti Rita aj Chloé a čo si myslel Dávid... Ale o tých troch ešte pouvažujem... Potom následuje malé upozornie a potom by som sa vrátila do pôvodného, kde je Emma v kvarte, spolu s Chloé a Lukas v kvinte a ták mám veľa nápadov.
A ďakujem všetkým čo to čítate aj vottujete . No a ďalšia možno ale len možno dnes večer a zajtra asi nebudem písať, pretože sa mám toho na štvrtok neskutočne veľa učiť... No sprostá škola..
أنت تقرأ
OMYL z lásky
عاطفيةBude to príbeh, ktorý rozpráva dievča ale bude aj z pohľadu iných osôb, príbeh o najlepších proateľoch, medzi ktorými sa to začalo meniť. Vyskytnú sa tam aj napínavé situácie. Chcete vedieť ako to dopadne ? Čítajte do konca :* Vaša Moncuuuska