Mă trezsec când sună cesul. Cine naiba a pus ceasul sa sune? Langa ceas gasesc un bilet pe care scrie.
Mia,eu am pus ceasul sa sune. Nu ai treaba azi?
-Stefan-
Cand vad numele inima sta sa-mi sara din piept.
Merg sa fac un dus si cobor jos.
-Mia..Azi avem treaba..Nu?
-Mami..E dimineata..Nici nu stiu cum ma cheama. zic si merg dupa borcanul de Nutella.
-Vrei clatite,scumpo? zice mama
-Credeam ca nu mai intrebi. zic si sar pe clatite si le ung bine cu Nutella.
-Scumpo..zice mama...In legatura cu..
Si realizez ce vrea. Vrea sa-i fac cunostinta cu Stefan.
-Stiu..Stiu ce am zis ieri. O sa-ti fac cunostinta cu el. Promit. Dar acum..Nu stiu ce.sentimente a..pentru el..zic si imi las privirea in jos
-Draga..Stai calma. O sa realizezi tu daca il iubesti.
-Mersii mama si o imbratisez.
Merg pe scari cand primesc un.mesaj pe tefefon.
Mia..Ne vedem azi....La cafeneaua de langa casa ta. Ora..2:00.
-Stefan-
Oare sa merg? De ce sa merg? Cum ma imbrac? De unde are numarul meu?
Merg sa caut cu ce sa me imbrac ca doar e ora 1:00.
****
Ajung la cafenea cand il vad pe Stefan. Bluza alba..Jeansi gri..Arata..Ca scos din revistele de moda.
-Mia..Scumpa mea Mia. zice ma ia in brate.
-Buna..zic vizibil suparata.
-Ce ai patit?
-Pai..De ce ai pus ceasul sa sune? zic si merg la o masa.
-Pai..Am crezut ca dormi mai mult. Zice si imi zambeste simcer.
-Si acum eram in pijamale.
-Vreau ca intalnirea asta sa fie normala..Si imi sopteste la ureche..Fara intrebari cu vampiri.
-B-bine. zic cu o voce tremuranda
Am comandat si intalnirea a fost una normala. Am discutat mult despre mine. Cand am vrut sa platesc nota Stefan a spus ca el o va plati caci asa e normal.
****
Pe aleea din fata casei mele Stefan imi spune.
-Maine dupa ore mergem sa-mi consto familia.
-Bine..zic si dau sa plec dar el ma opreste si ma saruta pe frunte. Dispare...Inainte ca mama sa vina afara.
-Buna.
-Buna. Zic si urc pe scari.
Merg si gasesc o lalea pe pat. Dragoste eterna gandesc eu. Si ma pun in pat fara sa ma schimb si adorm asa. Cu laleaua in brate si gadul la Stefan.
CITEȘTI
Transformată (Vampirul)
VampireDacă îmi citești povestea vei afla ce sunt,cine sunt si unde imi e locul.