Ma trezesc si vad ca am in mana o bucatica de foaie. Atunci imi aduc aminte de tot. Imi aduc aminte fiecare detaliu. Aproape ca plang. Dar nu. Stau puternica.
Merg in baie,fac un dus si merg in bucatarie. Ma uit pe telefon si vad ca suntem in 1 februarie. Perfect gandesc eu...O luna sa me decid. Sunt nascuta pe 1,martie. Merg caut ceva de manacare dar frigiderul e gol. Ma imbrac cu hanorac negru si jeansi negrii. Imi pun castile in urechi si guluga in cap. Plec la cumparaturi. Cad ies afara raman incremenita. In fata mea e Stefan. Statea langa Porsche-ul lui rosu. Dar nu masina ma interesa. El arata atat de inuman de frumos. Parul negru ii era ciufuluit. Era imbracat in niste jeansi negri rupti. Tricolul ii era rosu ca sangele. Ochii albastrii ma priveau atat de frumos. Ma-s fii pierdut ii ei daca nu zice el ceva.
-Scumpa mea,Mia.
-Salut..zic eu dorindu-mi da gasesc o repica mai buna.
-Unde mergi? zice cu o voce dulce ca mierea.
-Sa cumpar cate ceva. spun indiferenta.
-Nu ma insotesti la micul-de-jun?
-Nu stiu..Nu cred ca pot sa sar direct in masina uni vampir pe care-l cunosc de o zii.
-Mia..Mia..Esti mereu atat de calculata..Ti-am spus ca nu te voi ranii niciodata. zice iar pe chipul lui se citea tristetea. Haide..Te rog!
-Bine..Bine..zic dandu-ma batuta.
Sar in masina lui si ma fac comoda. In pozitie turceasca pe scaun gata sa pun intrebari.
-Presupun ca am de dat niste raspunsuri..zice cu zambetul lui minunat.
-Da,ai. Dar ce ar fii daca te-as ruga ceva?
-Orice vrei tu,scumpo.
-Nu imi mai citi gandurile! Zic gata sa explodez.
-Bine..Nu o sa le citesc pe toate..
-Nu. Stefan. Nu glumesc!
-Bine..Gata.
-Acum. zic gata sa trec la interogatoriu. Cine ma urmarea?
-Esti foarte populara in lumea mea. zice zambind. Fiecare vampir te vrea.
-P-pe mine? zic eu balbaindu-ma.
-Da. Pe tine.
-Dar de ce?
-Pentru ca esti tu. In monentul in care ti-am dat inelul aceela toti au stiut ca esti a mea. Familia mea este foarte puternica. Inelul aceela inseamna mai mult decat crezi.
Ma uit la inel si nu imi vine sa cred. Toti vampirii ma cunosc? Cum sunt atat de speciala? Toate intrebarile mi-se invarteau in cap cand am ajuns la restaurant. El iese din masina si imi deschide portiera. Ador gestele astea. Nu,nu,nu! Ma cearta constiinta mea. Nu te indragostii de el.
Intram si ne asezam la o masa de doua persoane.
-Vreau clatite. zic si am vocea unui copil mic.
-Orice vrei si e al tau.
De ce mereu are replici atat de siropoase? Sunt dragute..Dar exagerate. Vine chelmerita.
-Ce ati dorii? si se uita numai la Stefan cu ochii dulci.
-Eu nimic. Tu scumpa mea? zice fara sa arunce o privire la chelnetita.
-Clatite,dragule. zic incercand sa o fac pe chelnerita geloasa.
Dupa ce comand ea pleaca si Stefan se uita la mine si zice gata sa izbucneasca intr-un ras nebun.
-Dragule? Serios? De ce nu m-ai sarutat in fata ei?
-Ei..Am zis si eu. cu obrajii rosi ca focul.
Vin si clatitele mele. Stefan se uita laine atat de frumos. Nu merit asta.
-Am ceva pe fata?
-Nu..Nu ai nimic. Esti atat de frumoasa.
-Mulțumesc! Stefan..Ai putea sa-mi povestesti totul?,
-Totul?
-Da. Te rog.
-Familia mea este una foarte puternica. Face parte din cele 7 familii regale.
_-Familia ta?
-Da. Am si eu o familie. Doi frati si parintii. Desigur,vampirii nu pot face copii asa ca am fost transformati.
-Cum toti vampirii stiu de mine?
-Pentru ca atunci cand un vampir nobil isi alege o muritoare toata lumea afla despre ea.
Nobil ma gandesc. Cum poti sa fii nobil cand sugi sangele cuiva?
-Vreau doar sa fii fericita Mia. zice apropiindu-se de mine.
-Daca vrei sa fiu fericita hai cu mine la cumparaturi. zic glumind.
-Bine zice. Haide.
-Stefan.. Am glumit.
-Ai spus ca asta te face fericita si asta o sa fac.
Ne urcam in masina si mergem spre un magazin. Saracul Stefan ma gandesc. Incerca sa ma faca fericita. Eu nu merit asta.
-Ba meriti zice zambind.
-Parca nu imi mai citeai gandurile.
-Nu pe toate.
Mergem si cumparam o tona de mancare. Pe drum Stefan ma intreaba tot felul de lucruri. Culoarea prefearata,animalul preferat.
Cand parcam pe aleea din fata casei Stefan ma ajuta sa car mancarea in casa.
-Multumesc Stefan. Esti cel mai tare. zic apropiindu-ma si landu-l in brate.
-Mia..Am ceva pentru tine. zice si scoate o cutie cu un colier care era lucrat minunat. Avea o piatra albasra in forma rotunda cu niste modele de aur alb care se tarau deasupra ei.
-Stefan. zic cu o voce soptita. E minunat.
-Acum faci parte din familia mea.
-Cum?
-Fiecare membru al familiei mele are un o bijuterie ca asta. zice si imi arata inelul lui care are aceeasi piatra cu aceelasi model.
-Dar..Nu il merit. Zic sigura pe mine.
-Meriti. Haide sa ti-l pun.
Mi-l pune la gat si merg in oglinda. Trebuie sa recunosc ca imi sta foarte bine. Ma introc cu fata spre Stefan. Il sarut. Nu stiu cand am hotarat asta dar il sarut. Sarutul e dulce si pasional plin de dorinta.
-Mia. Te iubesc. zice si dispare ramnand doar iluzia in urma lui. -Mia..Sunt acasa.
Mama. Baiatul asta dispare inainte sa vina mama.
-Salut mama. zic si merg sa o iau in brate.
-Ce-i ala de la gatul tau?? zice alarmata.
-Un colier. zic incercad sa fug.
-Mia..Ai spart o banca?
-Nu..De ce?
-E o piatra foarte scumpa.
-Il am de la un..De la un ce? Gandesc eu..Vampir..Suflet pereche..Prieten. Imi iau inima in dinti si continui. Il am de la iubitul meu.
-Poftim? Iubit?
-Da spun sigura pe mine.
-De cand sunteti impreuna?
-De o zi. zic si vreau sa fug.
-Cand o sa-l cunosc?
-Pai..Maine..E duminica..Ai si tu liber.
-Bine..zice mama si merge sa faca un dus.
Eu imi iau un iuart si merg in camera. Pe pat gasesc o lalea rosie si un bilet.
Mia,
Esti a mea. Eu sunt al tau
Nimic pe lume nu o sa schimbe asta. Eternitatea e a nostra.
Eu cat timp dormi voi fii aici. Aici,in intruneric si te voi veghea.
Multumesc ca existi.
Te iubesc.
-Stefan-
P.S. Dragostea mea..Afla care e semnificatia lalelelor. Atunci vei intelege gestul meu.
Iau laleaua si o pun in vaza. Merg la calculator si tastez pe Google semnificatia lalelelor. Lalele sunt florilre care seminfica dragoste eterna.
Dupa ce fac un dus merg sa dorm...Dar nu inainte de a pune biletele la loc sigur. Unde? In cartea Romeo si Julieta.
CITEȘTI
Transformată (Vampirul)
VampirosDacă îmi citești povestea vei afla ce sunt,cine sunt si unde imi e locul.